Dwang is niet leuk maar hij zit alleen maar te sabbelen als ik het hem zelf laat doen, daar worden tanden niet schoon van. Dus doe ik het voor hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:59 schreef L-E het volgende:
Oh hier laten we het m wel zellufdoen hoorDwang toepassen vind ik nooit tof.
Mabawa lief he, zo'n geconditioneerd kind![]()
Hm kan. Aiden kreeg met een maand of 8 geloof ik, zijn eerste tandje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:34 schreef Kyara het volgende:
Zit me trouwens ook af te vragen of de tandenpoetsdrama's hier misschien ook te maken hebben met laat tanden krijgen en daarmee ook laat beginnen met poetsen?
Saar was vier maanden toen ze haar eerste tand kreeg, en tanden poetsen is hier een groot dramaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:34 schreef Kyara het volgende:
Zit me trouwens ook af te vragen of de tandenpoetsdrama's hier misschien ook te maken hebben met laat tanden krijgen en daarmee ook laat beginnen met poetsen?
+1quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:20 schreef Kyara het volgende:
Verschonen schiet hier inderdaad ook niet op. Al merk ik wel dat ze vaak 5 minuten later wel willen dus meestal wacht ik wel eventjes.
Sowieso kan E behoorlijk wat stennis schoppen. Zo wil ze 's middags niet uit haar slaapzak. Van alles geprobeerd en toen toch maar met slaapzak en al mee naar beneden, op de bank gezet. En 5 minuten later vroeg ze zelf of de slaapzak uit mocht.
+1 Vooral het geluid (van nagels die afgekloven worden) vind ik echt naar.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:23 schreef mousemicky het volgende:
Nagels afbijten? Dat vind ik echt heel vies... Bij mezelf, maar al helemaal bij een ander
en nog heb ik moeite met bijlezen na dit weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |