abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148525218
Danic en Gulara :* voor de boze kindjes
pi_148525360
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:00 schreef Gulara het volgende:

[..]

Helpis! :D

Balen van je eerste pannenkoek. :*

En wat is dat inderdaad met die achterste kiezen? Hier al weeeeeken explosieluiers (echt 5 per dag ook vaak ;( ) Hoe lang moet zoiets duren?
En ook boos. Het lijkt weer iets minder te worden, maar hij was echt met name afgelopen week ver-schrik-ke-lijk. Boos op alleseniedereenenniets.
:D
Ja we hebben hier helpis en kommis. En dan met zo'n wenkend handje.
Maat 98 van de Primark hè mensen! Das een normale 92. Primark valt een maat kleiner.
Maar 92 zit prima ja.
Hoewel ze vandaag een tuinbroekje van de Hema van vorig jaar aan had in maat 80. Nu op het onderste gaatjes van de schouderbandjes. Past ook nog prima.
Maar ze wordt net zo'n dunne als dr zus. Alleen heeft Rosalie wel een KONT en Eva niet :+
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:05:22 #103
381212 Gulara
From the future
pi_148525391
Ja zo gaat het hier ook. Pielen met bestek. Vervolgens gaat dat allemaal te langzaam en denkt ie "f*ckdieshit ik heb honger" om vervolgens met z'n handen verder te gaan.
pi_148525436
Oh Primark valt dus klein. Corectie dan. Riley zit nog steeds in maat 74 :D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:06:57 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148525468
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:06 schreef Omentielvo het volgende:
:D O+
pi_148525985
quote:
pi_148526631
Kaylee gaat nu net naar maat 80 en sommige 86. Had toen ze net geboren was bij primark 2 spijker leggings gekocht maat 68 voor later.. die kon ze inderdaad al veel eerder dan verwacht aan..

En eten met bestek doet ze, vork in links of recht en dan met andere hand stukjes pakken en ondertussen op de tafel rossen met de vork...
pi_148526668
quote:

Niet te geloven, maar Sticker zit wel al in 80. Ik zou m eens moeten laten wegen en meten, ben inmiddels wel benieuwd hoe zijn lijntje loopt.
pi_148526978
Ik zit er ook aan te denken om eens te meten bij het cb. Wegen kan hier ook. Maar ben wel benieuwd naar haar echte lengte.
pi_148527900
LB, ziet er leuk uit!

Ow kan met z'n bestek eten, als hij er zin in heeft. Dan eindigt het trouwens meestal ermee dat hij met mijn bestek eet en ik met kinderbestek :')

Omen, spannend voor je zus..

Maatje 92 hier, m'n lange dunne O+

Oja over woordjes, Ow zingt nu heel graag en dan het liefst het liedje van zandkasteel O+
" sankatil, sankatil an see en als de neusjes kiebelen, moeten ze wielen... Ha ha ha tjoe" en dan dramatisch lachend op de grond vallen en zeggen "mama ook doen"
Peuters zijn tof!

Stiekem trouwens toch wel weer lastig. 2 jaar geleden begon het morgen fout te gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is stom, maar t hakt er ff (alweer) in :')
pi_148527979
Och Loj :* Het blijft verdrietig, ik ben bang dat dat nooit weg gaat..
pi_148528045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:09 schreef L-E het volgende:
Och Loj :* Het blijft verdrietig, ik ben bang dat dat nooit weg gaat..
Ben ik ook bang voor, en weet jij natuurlijk alles vanaf.

Het is zo stom, hij doet het prima. Alle achterstand heeft hij al lang ingehaald
  zaterdag 10 januari 2015 @ 06:42:55 #113
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_148533959
Ela, piepies O+ O+

Gulara, ze eet beter met haar bestek als haar broer van vijf :') (maar dat ligt denk ik aan haar broer eigenlijk, die heeft ook ergotherapie zeg maar.) en ze is ook wars van vieze handen (vieze/natte kleding is nóg erger!) maar haar yoghurt duwt ze wel altijd meteen beide handen in 8)7

Loj :* ik spreek vast haske voor mijn beurt enzo, maar ben je wel eens met iemand wezen praten?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef danic het volgende:
Krijgen die van jullie trouwens ook al een mening over kleding? Ik hoor hier steeds 'rok aan!'
Het is echt zo'n tutje met dat soort dingen.
Heb geshopt bij de primark en ze komt zo alles passen :D
Loopt heel de dag met iedereen zijn schoenen te sjouwen.
Primark had echt weer zulk leuk spul. Maar mensen! Ik kocht gewoon 98 voor dr en een bodywarmer in 104 (want er moet een jasje onder kunnen enzo) :o
nu nog wat te groot, maar zeker goed voor dit voorjaar.
mijn lange dunne O+
Ja!! Maar dan omgekeerd, Peach weet exáct wat ze niet aan wil en dan krijg je het ook echtechtecht niet aan :') zo had ik een superleuk winterjasje gekocht voor haar, maar ze zag 'm, deed NOPENOPENOPENOPE en na een paar pas-pogingen heb ik 'm maar weer teruggebracht -O- elke keer als ik met dat jasje in de buurt kwam ging ze gillen en huilen en rende ze naar haar oude jas en wees die aan _O- omgekeerd heeft ze een jurkje waar ze sterretjes van in haar ogen krijgt zodra ze 'm ziet. Die mag ze morgen op haar feestje aan.

Ze zit overigens in maat 86/92 zo'n beetje, maar ik vind het per kledingstuk verschillen. Shirtjes maat 86 zijn echt te krap, maar broekjes maat 92 slepen over de grond en rompers 86/92 worden al krap. Qua rokjes en jurkjes draagt ze vaak al 98, want anders komt die luierkont er zo onderuit.

Ik moet heeeeel erg wennen aan Peach's groeitempo, ik vind haar maar klein en ik kan mijn koop-behoeften niet goed kwijt want ze doet zo lang met één maat :+ wel chill hoor, kun je ook lang doen met je favoriete spul, maar ik koop eigenlijk standaard te grote spullen omdat ik dat zo gewend ben van haar reuzenbroer :') die was met zijn eerste verjaardag al groter dan zijn zus met haar tweede.

Haar verjaardag was leuk trouwens, ze was blij met haar cadeautjes en ging helemaal los op haar tompouce O+ morgen feestje, ben zo benieuwd O+
3!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 06:48:42 #114
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_148533983
Iedereen veel dank voor de felicitaties trouwens O+

LB, ik denk dat ze het niet helemaal snapte, ze ging ook huilen toen we voor haar zongen :') denk dat ze het zondag meer snapt ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inca feli *O* en de hema-tip kwam van mij :P fijn dat ze geaccepteerd zijn. Lellik zijn ze he :D

Kyara :* sterkte vandaag!

LB :D

Op het werk -O-. Mn uren compenseren die ik afwezig ben geweest vanwege allerhande fysiobezoekjes.
Oh! :X wat stom zeg, ik rectificeer zo nog even ;)

Kyara, voel je je ondertussen beter? Beterschap nog :* en als je een goed woord hebt gevonden, kun je 'm dan even delen met ons? ;)

LB en Ela, jullie meisjes O+ O+ :D

Fieder, piedel Castro _O- _O-

Gulara, van Bumblebee? Goed woord wel :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Incantrix op 10-01-2015 06:58:42 ]
3!
pi_148534129
Loj, wat zingt hij goed O+

Inca klinkt als een leuke dag. Heb je foto's van haar aanval op de tompouce?
En haar mening over kleding :D

Hier werd Riley 10 voor 6 wakker. En echt niet meer willen slapen. -O- Kwart over 6 zaten we beneden en is ze op twee seconden na nog niet van mijn schoot afgegaan. Ze zit nu filmpjes van zichzelf te kijken O+
pi_148534160
Hier ook weer een vroege vogel... :O het waait ook onwijs hard dus daar zal t wel aan liggen. Hij was wel heel gezellig aan t kletsen in zn bed O+ dan noemt hij alle mensen die hij goed kent op

De pannenkoek theorie :D gelukkig zijn pannenkoeken altijd lekker ook als ze soms wat mislukt zijn O+ of trek ik m nu te ver door :')

Hier verwacht ik ook al weeeeeeeken de achterste kiezen maar ik zie helemaal niks. Hij zit regelmatig met zn hele vuist in zn mond te kauwen dus het groeit kennelijk van binnen wel.
En hier deze week ook best boze buien. Inclusief ter aarde storten en dingen slaan. Dus herkenning

L vindt het leuk om met bestek te eten maar het lukt niet zo goed. En dat frustreert hem. Bord wegduwen en brullen. Of soms gaat hij gewoon met zijn handen verder.

Loj :* zeker met je spoiler erbij, dat zal het nog wel extra bovenbrengen
pi_148534359
Fieder vindt me lekker O+

En Inca! Volgens mij heb ik je helemaal niet gefeliciteerd met kleine peach :o sorry!
Alsnog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat ze het zondag leuker vindt.
En dat jasje ;( ik heb een jassending en als ik dan een geweldig jasje vindt zou ik het echt niet leuk vinden als mijn kind hem niet aan zou willen.
In de primark hing zo'n ontzettend tof regenjassen!! Echt een stevige jas, niet zo'n synthetische flodder.
Maar mijn kind heeft dat niet nodig. Dus maar terug gehangen....

Bumblebee :D
Daar had ik niet eens aan gedacht.

Hier ook wel wat gespookt rond 06.00 en 06.30. Komt echt door de storm denk ik.
pi_148534791
Goedemorgen!

Loj :*
Wij zijn nu ook aan de terugdenk fase. En ik kan je wel vertellen dat het nu heel anders terugkijkt dan dat ik over 2 weken zal doen. Het al altijd wel een beetje blijven knagen. Hoewel ik hier nog wel vast kan houden aan het feit dat het hun eigen keuze is geweest. Nou ja, die van J dan :')

Hier een klote nacht gehad. Door mezelf want gloeiend, rillerig, alles pijn en fikse keelpijn. Dus veel wakker en onrustig geslapen.

Meiden hebben nu het andere uiterste gevonden qua slapen. Van 19.00 - 07.30, toen even gedronken. Zagen nog heel moe eruit dus ik vroeg, wil je nog even slapen. Antwoord was "ja! middinde nacht!" (oftewel: natuurlijk wil ik nog slapen, het is midden in de nacht!)

Maar goed, inmiddels wel wat beter wakker geworden, nog wel keelpijn en pijn in mijn nek. Alleen van dat laatste weet ik niet of het te maken heeft met keelpijn of met spierpijn van het sporten :D
pi_148535151
Ik ben niet zo druk aan het terug denken maar wel al bezig met zijn verjaardag. Kan nu al lachen bij het idee van zijn verbaasde gezicht. Gister de uitnodigingen gemaakt dus die gaan vandaag de deur uit.
pi_148535158
Oh en beterschap kyara
pi_148538016
Loj, :*
Hier ook aan het terugdenken. Gisteren de laatste weken van mijn zwangerschap teruggelezen.

Kyara, beterschap. Wel fijn dat de nacht van je meisjes goed was.

Hier vanmorgen op kraamvisite geweest. Wat een moppie em wat klein weer O+
Riley was wel een klein beetje jaloers toen de baby bij mij op schoot kwam :D
pi_148538324

D was een half jaar geleden of zo heel boos toen ik een baby op schoot had. "af! baby af mama!"
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:51:38 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148543944
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:43 schreef Kyara het volgende:

Meiden hebben nu het andere uiterste gevonden qua slapen. Van 19.00 - 07.30, toen even gedronken. Zagen nog heel moe eruit dus ik vroeg, wil je nog even slapen. Antwoord was "ja! middinde nacht!" (oftewel: natuurlijk wil ik nog slapen, het is midden in de nacht!)
_O_ _O- O+

En beterschap :* klinkt als een lekkere griep :{
pi_148548613
Wat is het hier stil zeg!
pi_148548805
Ik ben Spider-Man aan het kijken
Gisteren was ik met Riley naar de markt en ik had een lege tas met flessen bij me. Kwam er zo'n harde wind dat Riley haar mutsje wegwaaide. Ik kon Riley wel goed vasthouden, maar mijn tas vloog open en de flessen waaiden ook weg. Dus mijn tante en ik achter alles aan (Riley bleef bij mijn moeder)
Vanmorgen had ze het er weer over toen we buiten liepen (eigenlijk liep ik en werd zij getild) en hield ze haar mutsje heel stevig vast O+
pi_148549254
Zo schattig Omen, wat een indruk kan dat dan maken he?! En _O- voor de situatie, ik zie het voor me!

Loj :*

Beterschap Kyara!

Ik vind het zo leuk om te zien hoe M ritueeltjes oppikt. Als ik hem 's avonds in de douchecabine zet en hij ziet dat ik zijn tandenborstel pak dan gaat hij al in de juiste houding zitten en zegt 'Aaaahhhh' O+ Zodra hij in de kinderstoel wordt gezet begint hij 'smakelijk eten' te neuriën en als het eten op is of we zijn klaar met aankleden oid klinkt het 'daaa' inclusief omdraaiend handje! O+
pi_148549850
Vindt jouw zoontje tandenpoetsen geen probleem?
Aiden vindt het nog steeds verschrikkelijk en met 'zelluf-doen', gaan we niet akkoord. :P
pi_148549957
Hier ook hoor vencodark. Het is bijna dagelijks een strijd. Maar dat gaat vanzelf over. Althans dat was bij de oudste wel zo.
pi_148550082
Oh hier laten we het m wel zellufdoen hoor :) Dwang toepassen vind ik nooit tof.

Mabawa lief he, zo'n geconditioneerd kind :D O+
pi_148550121
Hier mogen ze het wel selluf doen. Merk dat het nu ook steeds beter gaat en soms mogen we ook nog helpen. Ze weten wel dat ze ook de kiesjes moeten poetsen en dat amandelen niet hoeven.

Maar eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe ik hun tanden anders zou moeten poetsen dan zou het echt een worsteling worden vrees ik.
pi_148550174
Dat amandelen niet hoeven :D
pi_148550218
Was best nuttige informatie :')
pi_148550332
In het begin vond hij het niet zo leuk en deed ik het eerst en mocht hij het daarna zelf doen. Op dit moment heeft hij er geen moeite mee, maar dat komt vast wel weer een keer :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:08:02 #134
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148550334
Tanden poetsen gaat hier prima als we een elektrische tandenborstel nadoen. Klik (aanzetten dus ;)) en dan zzzzzzzzzbrrrrrrrzzzzzzbrrrrrrrrffr.

J is donderdag zelfs meegeweest naar de tandarts toen ik moest voor controle, en die mocht even in zijn mond kijken met de spiegel en 'tanden tellen'. Hij vond de tandarts helpen ook reuze interessant, dus hij zat op mijn buik met 3 van de tandarts gekregen spiegeltjes in mijn mond te gluren. Zie dan je lach maar eens in te houden :X
pi_148550370
O+ wat schattig MM O+

Wij moeten ook een afspraak maken met de tandarts.

Slingers hangen, cadeaus zijn ingepakt en feestmuts is bijna klaar. Mijn oudste is bijna 3 O+
pi_148550442
Oh Kyara wat groot al!
pi_148550535
Ja, en zit in emo-terugdenkbui O+ :'( O+
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:27:16 #138
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148550903
Happy birthday M.! Nog 1 nachtje slapen ;)
pi_148551008
Bijna 3 wauw!!!

Ik ben ook niet van het dwingen. Maar zelluf doen is hier 9 van de 10 keer tandpasta opeten en niet poetsen dus zullen wij het soms toch echt moeten doen.
Vaak doen we het samen. Ik hou hem vast en kietel hem en mijn man poetst. Dwingen maar wel zo leuk mogelijk.
pi_148552100
Kyara je grote morgen 3!!
En hoef je amandelen niet te poetsen...? Hihi

Wij zingen hier in de maaaaaaaaneeschijn. En bij elke lange zin gaat haar mond goed open, alleen nu ze ook de gebaren erbij begint te doen word het wel lastiger.

Poetsen jullie trouwens 1 of 2 keer per dag bij jullie kindjes??
pi_148552483
Nu nog 1 keer, maar we moeten wel naar de 2 keer. Maar weet nog even niet hoe en wanneer ik dat in moet passen.
pi_148552707
Hier ook 1x zeker gezien de strijd nog even goed genoeg.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 22:28:37 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148552772
Ohhh Kyara, een jarig peutertje morgen! O+! Hopelijk slaapt ie lekker vannacht, en zn zusjes ook!
Hoe is het met jou?

Wij poetsen 1x, voor het naar bed gaan. Gaat verbazingwekkend goed de laatste tijd! Ze kauwt zelf op de tandenborstel terwijl ik haar luier verschoon en zalf op dr armen smeer, en daarna mag ik nog even napoetsen. En omdat t meestal zo goed gaat, doe ik ook niet moeilijk als ze een keertje niet wil.

Maarrrrrr daarentegen is het mij nog nooit gelukt om haar nagels te knippen :X Vingernageltjes scheuren op den duur vanzelf, en die mag ik dan losscheuren of - bijten, maar aan dr tenen mag ik NIET komen! :o Heeft iemand tips??
pi_148552875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh Kyara, een jarig peutertje morgen! O+! Hopelijk slaapt ie lekker vannacht, en zn zusjes ook!
Hoe is het met jou?

Wij poetsen 1x, voor het naar bed gaan. Gaat verbazingwekkend goed de laatste tijd! Ze kauwt zelf op de tandenborstel terwijl ik haar luier verschoon en zalf op dr armen smeer, en daarna mag ik nog even napoetsen. En omdat t meestal zo goed gaat, doe ik ook niet moeilijk als ze een keertje niet wil.

Maarrrrrr daarentegen is het mij nog nooit gelukt om haar nagels te knippen :X Vingernageltjes scheuren op den duur vanzelf, en die mag ik dan losscheuren of - bijten, maar aan dr tenen mag ik NIET komen! :o Heeft iemand tips??
Ik ben een pulker :@

M morgen 3, jeetje!
pi_148552894
Wij poetsen ook 1x. De richtlijn zegt dat je pas 2x per dag hoeft te poetsen vanaf 2 jaar.
Toen eva 2 werd heb ik netjes bekertje met tandenborstel en tandpasta beneden gezet om na de lunch te poetsen.
Maar het zit echt niet in ons systeem :@
Het poetsen in de avond gaat heel goed. Het was wel lastiger, met trucjes enzo. Maar nu is ze er zo aan gewend dat ze gewoon haar mond open doet.
pi_148552953
Knippen heb ik geen tips voor sorry. Hier wordt dat gewoon gedaan.
Zou uitleggen kunnen helpen? Dat het moet, omdat het anders zeer gaat doen en dat je beloofd voorzichtig te zijn?
pi_148553013
Knippen gaat hier gelukkig ook goed. Maar dat doet mijn man altijd nadat ik een keer in een vinger knipte (en ik maar kracht bleef geven en niet snapte dat het niet lukte :'( )
pi_148553105
Kyara, morgen is je grote al drie. Wat gaat het toch snel de tijd

Hier gaat tanden poetsen met wisselende successen. Soms wil ze het niet en dan dwing ik haar niet verder. Andere keren mag en kan ik echt goed poetsen. Wel vindt ze het leuk om ook mijn tanden te poetsen :D
  zaterdag 10 januari 2015 @ 22:46:57 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148553264
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ik ben een pulker :@

M morgen 3, jeetje!
Ja dat ging hier ook zo'n 1,5 jaar goed, maar nu lukt het dus niet meer :D

Bij de vingertjes heb ik haar zover dat ze het zelf ook ziet, en dat ze graag wil dat ik het nageltje afbijt/scheur, maar als ik aan dr voeten zit wordt ze pislink :o :')
pi_148553404
Ik bijt hun nageltjes af. Ik vertrouw mezelf niet echt met een schaar.

Hopelijk inderdaad houden we de goede nachten flow weer een tijdje vast inderdaad. Maar zodra er iemand wakker is, kunnen we in elk geval niet naar beneden :D

Hier gaat het wel redelijk eigenlijk. Nog steeds flinke keelpijn (probeer ik nu te verwachten met een glas wijn :') ) en fikse spierpijn in mijn buik. Maar dat is voor een goed doel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')