Ela, piepies

Gulara, ze eet beter met haar bestek als haar broer van vijf

(maar dat ligt denk ik aan haar broer eigenlijk, die heeft ook ergotherapie zeg maar.) en ze is ook wars van vieze handen (vieze/natte kleding is nóg erger!) maar haar yoghurt duwt ze wel altijd meteen beide handen in

Loj

ik spreek vast haske voor mijn beurt enzo, maar ben je wel eens met iemand wezen praten?
quote:
Op vrijdag 9 januari 2015 21:51 schreef danic het volgende:Krijgen die van jullie trouwens ook al een mening over kleding? Ik hoor hier steeds 'rok aan!'
Het is echt zo'n tutje met dat soort dingen.
Heb geshopt bij de primark en ze komt zo alles passen
Loopt heel de dag met iedereen zijn schoenen te sjouwen.
Primark had echt weer zulk leuk spul. Maar mensen! Ik kocht gewoon 98 voor dr en een bodywarmer in 104 (want er moet een jasje onder kunnen enzo)

nu nog wat te groot, maar zeker goed voor dit voorjaar.
mijn lange dunne

Ja!! Maar dan omgekeerd, Peach weet exáct wat ze niet aan wil en dan krijg je het ook echtechtecht niet aan

zo had ik een superleuk winterjasje gekocht voor haar, maar ze zag 'm, deed NOPENOPENOPENOPE en na een paar pas-pogingen heb ik 'm maar weer teruggebracht

elke keer als ik met dat jasje in de buurt kwam ging ze gillen en huilen en rende ze naar haar oude jas en wees die aan

omgekeerd heeft ze een jurkje waar ze sterretjes van in haar ogen krijgt zodra ze 'm ziet. Die mag ze morgen op haar feestje aan.
Ze zit overigens in maat 86/92 zo'n beetje, maar ik vind het per kledingstuk verschillen. Shirtjes maat 86 zijn echt te krap, maar broekjes maat 92 slepen over de grond en rompers 86/92 worden al krap. Qua rokjes en jurkjes draagt ze vaak al 98, want anders komt die luierkont er zo onderuit.
Ik moet heeeeel erg wennen aan Peach's groeitempo, ik vind haar maar klein en ik kan mijn koop-behoeften niet goed kwijt want ze doet zo lang met één maat

wel chill hoor, kun je ook lang doen met je favoriete spul, maar ik koop eigenlijk standaard te grote spullen omdat ik dat zo gewend ben van haar reuzenbroer

die was met zijn eerste verjaardag al groter dan zijn zus met haar tweede.
Haar verjaardag was leuk trouwens, ze was blij met haar cadeautjes en ging helemaal los op haar tompouce

morgen feestje, ben zo benieuwd