quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef L-E het volgende:
Oke en met poes bedoel je de kat die net langs liep, of iets anders?
Ik heb 2 dametjes die inderdaad niet van vieze vingertjes houden en dan ook zelf om een vork of lepel vragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:24 schreef Gulara het volgende:
Oh en ik ben trouwens benieuwd of jullie kinderen al redelijk netjes met bestek eten? Om ons heen zijn er alleen maar (wat oudere) wünderkinderen die niet van vieze vingers houden. Hier is het een mix van mes/vork/lepel en tien vingers.
Hij at trouwens gisteren de helft van eten op. Ál het eten welteverstaan. Ik had best nog trek achteraf.
Kijk het kan natuurlijk nooit aan onze opvoeding liggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb 2 dametjes die inderdaad niet van vieze vingertjes houden en dan ook zelf om een vork of lepel vragen.
Peuter is daarentegen een neanderthaler. Laatst een verjaardag, 4 kindjes op een rij, 3 eten keurig hun taartje en die van mijn slacht zijn taart terwijl hij zijn handen aan zijn kleding afveegt.
En hierbij zijn we weer terug bij: soms ligt het aan het kind en niet aan de opvoeding.
Of, het zijn net pannenkoeken, de eerste mislukt altijd een beetje.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:32 schreef Gulara het volgende:
Hier veegt ie z'n handen aan mijn kleding af. En dat heb ik em zelf aangeleerd. Met zandhanden, maar weet hij veel.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Kyara het volgende:
Herkenningquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb 2 dametjes die inderdaad niet van vieze vingertjes houden en dan ook zelf om een vork of lepel vragen.
Peuter is daarentegen een neanderthaler. Laatst een verjaardag, 4 kindjes op een rij, 3 eten keurig hun taartje en die van mijn slacht zijn taart terwijl hij zijn handen aan zijn kleding afveegt.
En hierbij zijn we weer terug bij: soms ligt het aan het kind en niet aan de opvoeding.
Ik heb geen kat. Dus ik bedoelde dat andere. Daarom spoort ze nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef L-E het volgende:
Oke en met poes bedoel je de kat die net langs liep, of iets anders?
Helpis!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef danic het volgende:
Rosalie eet ook graag met een vorkje of lepeltje. En dan zewwuf doen! Tot het niet lukt, dan gooit ze die vork naar me toe 'helpis'
Ik ben volgens mij ook zo'n eerste pannenkoek (zie sc)![]()
Rosalie is de laatste tijd steeds boos/dwars. Boos op de wind omdat het zo hard waait, boos op mij om.....Nou ja alles eigenlijk. ...
Ik vermoed dat er 'iets' is, maar kan er de vinger niet op leggen. Ze moet haar achterste 4 kiezen nog, maar die komen nooit vermoed ik. Ik voel nog helemaal niks. Maar al wel twee dagen explosie luiers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |