Dit ja. Wilders hoopt weer eens stemmen te winnen met populistisch gebrabbel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Elan het volgende:
Het is al sinds 2001 oorlog tegen het extremisme, Wilders loopt zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan.
Ja, maar nu heeft hij wel een oplossing voor het probleem hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:39 schreef Elan het volgende:
Het is al sinds 2001 oorlog tegen het extremisme, Wilders loopt zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, het leger inzetten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef HPLC het volgende:
Ja, maar nu heeft hij wel een oplossing voor het probleem hoor.
Men zet sowieso het leger wel in tegen terreur, daar heeft men Geert z'n advies niet voor nodig.quote:
Tegen de terroristen. Op iedere straathoek twee militairen met schietklare geweren en de instructie om, als ze een moslim iets verdachts zien doen, eerst te schieten en dan vragen te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegen wat? Hooguit tegen kansloze rechtsextremisten
Hoe zien ze het verschil tussen een moslim en jou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen de terroristen. Op iedere straathoek twee militairen met schietklare geweren en de instructie om, als ze een moslim iets verdachts zien doen, eerst te schieten en dan vragen te stellen.
Och, Geert heeft vast ook wel ideeën om moslims op straat te kunnen herkennen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe zien ze het verschil tussen een moslim en jou?
Eigenlijk iedereen die niet zo blond is als Breivik. Dan zit Geert wel veilig met z'n kleurspoeling.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, Geert heeft vast ook wel ideeën om moslims op straat te kunnen herkennen.
Precies ja. Zo doorzichtig en debiel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef MadScientist het volgende:
Dit soort ophitsing en escalatie is precies waar terroristische acties op uit zijn. Een 'clash of civilizations' waar zowel terroristische groepen als rechtse idioten op uit zijn om hun machtsposities te verstevigen. Wilders laat zich trollen.
Op zich geef ik Wilders in dit geval wel een beetje gelijk. De extremisten binnen de islam vernietigen is denk ik best belangrijk nu. Ten opzichte van de westerse normen en waarden. Maar ben bang dat de prijs daarvoor hoog is. Maar de tijd van praten en thee drinken hebben we nu wel gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders wil wel erg graag een soort van burgeroorlog lijkt het.
Dat weet iedereen van links tot rechts en van voren tot achter. Toch lijkt het me dat het ophitsen van mensen niet de manier om dat te bewerkstelligen. En afgezien daarvan lijken me soldaten in het straatbeeld mij ook niet een echt puik plan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich geef ik Wilders in dit geval wel een beetje gelijk. De extremisten binnen de islam vernietigen is denk ik best belangrijk nu. Ten opzichte van de westerse normen en waarden. Maar ben bang dat de prijs daarvoor hoog is. Maar de tijd van praten en thee drinken hebben we nu wel gehad.
Ik blijf toch gewoon theedrinken, hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich geef ik Wilders in dit geval wel een beetje gelijk. De extremisten binnen de islam vernietigen is denk ik best belangrijk nu. Ten opzichte van de westerse normen en waarden. Maar ben bang dat de prijs daarvoor hoog is. Maar de tijd van praten en thee drinken hebben we nu wel gehad.
Hangt er van af in welke straten natuurlijk. Maar denk dat met name deze manier van denken de strijd tegen ISIS redelijk hopeloos maakt. Zij vechten tenslotte overal zonder dit soort overwegingen. Zonder eer en geweten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat weet iedereen van links tot rechts en van voren tot achter. Toch lijkt het me dat het ophitsen van mensen niet de manier om dat te bewerkstelligen. En afgezien daarvan lijken me soldaten in het straatbeeld mij ook niet een echt puik plan.
Zeg je nou dat mensen opgehitst moeten worden ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hangt er van af in welke straten natuurlijk. Maar denk dat met name deze manier van denken de strijd tegen ISIS redelijk hopeloos maakt. Zij vechten tenslotte overal zonder dit soort overwegingen. Zonder eer en geweten.
Als rechtse idioot heeft meneer er juist baat bij, lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef MadScientist het volgende:
Dit soort ophitsing en escalatie is precies waar terroristische acties op uit zijn. Een 'clash of civilizations' waar zowel terroristische groepen als rechtse idioten op uit zijn om hun machtsposities te verstevigen. Wilders laat zich trollen.
Eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Wilders hoopt weer eens stemmen te winnen met populistisch gebrabbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |