SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 10-01-2015 00:06:55 ]![]()
Oja, die had je ook nog gehadquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Iig de CPC niet. Misschien later dit jaar nog wel hoor, afhankelijk van hoe het gaat. CPC is gewoon wat te snel, gezien de huidige conditie. Best wel iets ingeleverd door longontsteking.
[..]
Goed planWel logisch dan, en fijn dat je het nog om kon zetten!
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over Schoorl. Binnen een maand opbouwen van 12,5km naar 21 is ergens nog best haalbaar, denk ik. Maar in m'n achterhoofd weet ik dan heus wel dat het misschien niet heel verstandig is, en dat ik sub 2 al helemaal uit m'n hoofd moet zetten. Maarja.![]()
Nee, dat kan wel. Als je in achtereenvolgende weekenden iets van 15 en 17 loopt, en dan een weekje rust, dan ben je wel klaar voor een halve.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Oja, die had je ook nog gehadWel logisch dan, en fijn dat je het nog om kon zetten!
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over Schoorl. Binnen een maand opbouwen van 12,5km naar 21 is ergens nog best haalbaar, denk ik. Maar in m'n achterhoofd weet ik dan heus wel dat het misschien niet heel verstandig is, en dat ik sub 2 al helemaal uit m'n hoofd moet zetten. Maarja.
En 1:59 is nog steeds meer dan 10 minuten langzamer dan wat je eigenlijk wel zou kunnen, dus dat moet ook wel lukken.![]()
Je zou je toch even niet druk maken over tijden Hats
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een HM loop ik sowieso niet voor de lolquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Guard het volgende:
Je zou je toch even niet druk maken over tijden Hats![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een HM loop ik sowieso niet voor de lolNiet?
ja maar...maar... als je maar lol hebt dan?quote:
Vanaf komende zaterdag weer marathontraining: yay!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Toe maar, dat is nogal watquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, de strongmanrun is ook 69 euro
[..]
Had ik niet verwacht![]()
![]()
Denk dat ik maar een nieuwe analyse laat doen, en als het mogelijk is dat ik de schoenen die ik op het oog had mee kan nemen nemen in de vergelijking dan is dat mooi meegenomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:04 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb net weer nieuwe schoenen gekocht. En inderdaad, iedere keer is de procedure kortweg als volgt:
- bekijken van de oude schoenen en vertellen hoe deze bevallen zijn en eventuele blessures
- lopen met de oude schoenen terwijl dit gefilmd wordt (mijne waren nog goed, 9 maanden oud)
- passen van nieuwe modellen
Kleine uitwijding: ik kom al meer dan 10 jaar bij deze winkel (met een tussenstop toen ik niet of heel weinig liep), ze hebben dus genoeg historie. Ze schrijven altijd op welke modellen er gepast zijn, hoe deze zitten en welke aangeschaft zijn. Toch wordt van elk model een filmpje gemaakt, want er zit toch weer een beetje verschil tussen de verschillende anti-pronatieschoenen (in mijn geval dan, geldt ook voor neutrale schoenen natuurlijk). Zo liep ik op New Balance en zaten de New Balances (ander model, wel anti-pronatie) minder goed dan de Brooks die ik gekocht heb. Ik ga blind af op het advies van de verkoper of verkoopster, mits de schoen lekker zit. Dus ik heb al gelopen op Asics, Saucony, New Balance en Brooks. Dat waren op dat moment de beste schoenen voor mij. Dus ik zou persoonlijk nooit denken dat een andere schoen met dezelfde kenmerken van hetzelfde merk dus ook wel goed is. Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken.
Dus samengevat: er zou mijns inziens bij iedere aanschaf gekeken moeten worden welke schoen het best bij jou past.![]()
Ik ben wel 'van de luisterboeken', maar nooit gedaan tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Eerst gewoon afleiding boeken. Als het bevalt dan misschien het betere werk
Ben benieuwd of het je het bevalt![]()
![]()
Ik ben zojuist mijn hardloopjaar op een mooie plek gestart: Boven op de Puinduinen
Vanaf daar naar de start van de Puinduinrun gegaan en 2 rondjes Puinduinrunparcours gemaakt. Toen weer terug naar de auto en nu heerlijk genieten van moeders zelfgemaakte erwtensoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Die onderste foto is gewoon de flits van mn foontje... Was niet echt overtuigd van mn lampjequote:F means you're fucked![]()
Oh dan valt het wel tegen ja...quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Die onderste foto is gewoon de flits van mn foontje... Was niet echt overtuigd van mn lampje
Er zijn weer eens problemen met Garmin Connect. Het zal ook eens niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukkig is mijn bank unplugged.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zijn weer eens problemen met Garmin Connect. Het zal ook eens niet
Vanavond niet lopen dus.Kan ik wel naar de Rekenkamer kijken over hardloopkosten.
![]()
Same here. Al kijken we widm iets later dan real time. Donderdagavond wordt komende tijd geen hardloop avond...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef GotC het volgende:
We gaan eerst WIDM en dan de Rekenkamer kijkenPrioriteiten!
![]()
![]()
Voor het eerst Yasso 800's gedaan! Wel maar 7, maar je moet het ook opbouwen, schijnt. Ik dacht; als het een goede training voor een marathon is, dan vast ook voor 30km. De rust was wel vaak 30-40 seconden te kort, want dat moet in tijd net zo lang zijn als je 800 dus ik deed dan één rondje heel rustig aan met wat wandelen, maar kwam toch nog vaak wat te kort uit, moeilijk te schatten.
De middelste 5 gingen allemaal rond de 3.45, dat is een mooi tempo. De eerste wist ik nog niet precies hoe hard ik moest en de laatste ging ik even kijken wat ik nog over had. Maar een <3.30 marathon is nog heeeel ver weg voelde ik
Wel een leuke training, ik snap ook wel waarom het goed is voor de marathon. Je raakt nooit echt buiten adem of zo en conditioneel is het prima te doen, maar op een gegeven moment krijg je wel wat zwaardere benen. Al kan dat ook komen omdat ik het nogal koud had, de warming up was echt slecht deze keer. Het enige nadeel is dat de training zo lang duurt, de baan was nu al half leeg toen ik klaar was en dan moeten er uiteindelijk nog 3 bij. Alhoewel dat ook maar weer 10 minuten langer is, en misschien was de baan ook zo snel leeg om dat dees en geen ook wie is de mol wilde kijken
https://www.endomondo.com/workouts/455876744
Ik wil nu WIDM terugkijken maar dat kan niet
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: