abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:25:05 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148472210

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: 2014 Verlopen challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 10-01-2015 00:06:55 ]
pi_148474081
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:22 schreef Quoi het volgende:

[..]

Iig de CPC niet. Misschien later dit jaar nog wel hoor, afhankelijk van hoe het gaat. CPC is gewoon wat te snel, gezien de huidige conditie. Best wel iets ingeleverd door longontsteking.

[..]

Goed plan :P
Oja, die had je ook nog gehad :P Wel logisch dan, en fijn dat je het nog om kon zetten!

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over Schoorl. Binnen een maand opbouwen van 12,5km naar 21 is ergens nog best haalbaar, denk ik. Maar in m'n achterhoofd weet ik dan heus wel dat het misschien niet heel verstandig is, en dat ik sub 2 al helemaal uit m'n hoofd moet zetten. Maarja.
pi_148474320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oja, die had je ook nog gehad :P Wel logisch dan, en fijn dat je het nog om kon zetten!

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over Schoorl. Binnen een maand opbouwen van 12,5km naar 21 is ergens nog best haalbaar, denk ik. Maar in m'n achterhoofd weet ik dan heus wel dat het misschien niet heel verstandig is, en dat ik sub 2 al helemaal uit m'n hoofd moet zetten. Maarja.
Nee, dat kan wel. Als je in achtereenvolgende weekenden iets van 15 en 17 loopt, en dan een weekje rust, dan ben je wel klaar voor een halve.

En 1:59 is nog steeds meer dan 10 minuten langzamer dan wat je eigenlijk wel zou kunnen, dus dat moet ook wel lukken.
pi_148474770
Je zou je toch even niet druk maken over tijden Hats ;)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_148474940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:32 schreef Guard het volgende:
Je zou je toch even niet druk maken over tijden Hats ;)
Een HM loop ik sowieso niet voor de lol ;)
pi_148474951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Een HM loop ik sowieso niet voor de lol ;)
-O- Niet?
pi_148474973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef Guard het volgende:

[..]

-O- Niet?
Sorry.
pi_148475314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Sorry.
ja maar...maar... als je maar lol hebt dan? ;)
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:58:38 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148475564
Vanaf komende zaterdag weer marathontraining: yay!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 18:00:13 #10
18653 crew  D.
pi_148475604
quote:
2s.gif Op donderdag 8 januari 2015 07:53 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jep, de strongmanrun is ook 69 euro

[..]

^O^
Toe maar, dat is nogal wat :Y
Had ik niet verwacht :N
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 18:02:56 #11
18653 crew  D.
pi_148475675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 09:04 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik heb net weer nieuwe schoenen gekocht. En inderdaad, iedere keer is de procedure kortweg als volgt:
- bekijken van de oude schoenen en vertellen hoe deze bevallen zijn en eventuele blessures
- lopen met de oude schoenen terwijl dit gefilmd wordt (mijne waren nog goed, 9 maanden oud)
- passen van nieuwe modellen
Kleine uitwijding: ik kom al meer dan 10 jaar bij deze winkel (met een tussenstop toen ik niet of heel weinig liep), ze hebben dus genoeg historie. Ze schrijven altijd op welke modellen er gepast zijn, hoe deze zitten en welke aangeschaft zijn. Toch wordt van elk model een filmpje gemaakt, want er zit toch weer een beetje verschil tussen de verschillende anti-pronatieschoenen (in mijn geval dan, geldt ook voor neutrale schoenen natuurlijk). Zo liep ik op New Balance en zaten de New Balances (ander model, wel anti-pronatie) minder goed dan de Brooks die ik gekocht heb. Ik ga blind af op het advies van de verkoper of verkoopster, mits de schoen lekker zit. Dus ik heb al gelopen op Asics, Saucony, New Balance en Brooks. Dat waren op dat moment de beste schoenen voor mij. Dus ik zou persoonlijk nooit denken dat een andere schoen met dezelfde kenmerken van hetzelfde merk dus ook wel goed is. Maar dat is een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken.

Dus samengevat: er zou mijns inziens bij iedere aanschaf gekeken moeten worden welke schoen het best bij jou past.

Denk dat ik maar een nieuwe analyse laat doen, en als het mogelijk is dat ik de schoenen die ik op het oog had mee kan nemen nemen in de vergelijking dan is dat mooi meegenomen.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 18:04:54 #12
18653 crew  D.
pi_148475723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef Maariindaa het volgende:

[..]

Eerst gewoon afleiding boeken. Als het bevalt dan misschien het betere werk :)
Ik ben wel 'van de luisterboeken', maar nooit gedaan tijdens het hardlopen.
Ben benieuwd of het je het bevalt :Y
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:06:20 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148477730
Ik ben zojuist mijn hardloopjaar op een mooie plek gestart: Boven op de Puinduinen *O*
Vanaf daar naar de start van de Puinduinrun gegaan en 2 rondjes Puinduinrunparcours gemaakt. Toen weer terug naar de auto en nu heerlijk genieten van moeders zelfgemaakte erwtensoep O+
SPOILER
F means you're fucked
pi_148477778
Prima lampje zo te zien
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:11:12 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148477909
quote:
14s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Guard het volgende:
Prima lampje zo te zien
Die onderste foto is gewoon de flits van mn foontje... Was niet echt overtuigd van mn lampje
F means you're fucked
pi_148478241
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Die onderste foto is gewoon de flits van mn foontje... Was niet echt overtuigd van mn lampje
Oh dan valt het wel tegen ja... :{
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:24:34 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148478386
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Oh dan valt het wel tegen ja... :{
Heb er (nog) nix voor betaald ;)
F means you're fucked
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 20:04:49 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_148480066
Er zijn weer eens problemen met Garmin Connect. Het zal ook eens niet :(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148480733
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zijn weer eens problemen met Garmin Connect. Het zal ook eens niet :(
Gelukkig is mijn bank unplugged.
Vanavond niet lopen dus. :@ Kan ik wel naar de Rekenkamer kijken over hardloopkosten.
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:24:04 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_148480813
We gaan eerst WIDM en dan de Rekenkamer kijken :Y) Prioriteiten!
pi_148481205
Ik kijk real time.
Oftewel, ik heb geen digitale tv/ik heb nog een ouderwetse tv met dikke kont.
pi_148481792
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef GotC het volgende:
We gaan eerst WIDM en dan de Rekenkamer kijken :Y) Prioriteiten!
Same here. Al kijken we widm iets later dan real time. Donderdagavond wordt komende tijd geen hardloop avond... :N
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:58:17 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148482368
quote:
Héééél leuk!!!
pi_148484335
Voor het eerst Yasso 800's gedaan! Wel maar 7, maar je moet het ook opbouwen, schijnt. Ik dacht; als het een goede training voor een marathon is, dan vast ook voor 30km. De rust was wel vaak 30-40 seconden te kort, want dat moet in tijd net zo lang zijn als je 800 dus ik deed dan één rondje heel rustig aan met wat wandelen, maar kwam toch nog vaak wat te kort uit, moeilijk te schatten.
De middelste 5 gingen allemaal rond de 3.45, dat is een mooi tempo. De eerste wist ik nog niet precies hoe hard ik moest en de laatste ging ik even kijken wat ik nog over had. Maar een <3.30 marathon is nog heeeel ver weg voelde ik :P

Wel een leuke training, ik snap ook wel waarom het goed is voor de marathon. Je raakt nooit echt buiten adem of zo en conditioneel is het prima te doen, maar op een gegeven moment krijg je wel wat zwaardere benen. Al kan dat ook komen omdat ik het nogal koud had, de warming up was echt slecht deze keer. Het enige nadeel is dat de training zo lang duurt, de baan was nu al half leeg toen ik klaar was en dan moeten er uiteindelijk nog 3 bij. Alhoewel dat ook maar weer 10 minuten langer is, en misschien was de baan ook zo snel leeg om dat dees en geen ook wie is de mol wilde kijken :P

https://www.endomondo.com/workouts/455876744

Ik wil nu WIDM terugkijken maar dat kan niet :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')