Het gaat niet alleen om de islam? Doel op mensen uitdagen. Waarom zou je uitdagen? Als jij een hond pusht en duwt zal dat ook een x bijten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit moet gewoon kunnen. Het is niet eens op het randje, er wordt niet gekotst op een Koran, noch wordt er een in de fik gestoken. Het zijn tekeningen. Het is ook niet mijn soort humor. Ik vind het laagdrempelig en kan er verder niet om lachen. Echter, het is een essentieel onderdeel van de vrijheid van meningsuiting dat dit kan. Dit moet je kunnen relativeren. Relativeren. Een belangrijk begrip.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de islam? Doel op mensen uitdagen. Waarom zou je uitdagen? Als jij een hond pusht en duwt zal dat ook een x bijten?
En ik bepaal zelf wel of ik iets vind kunnen.
even op je gemak teruglezen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kom net binnen, was even weggeweest ja.
Doodnormaal dus om een half kantoor uit te moorden voor een tekening?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de islam? Doel op mensen uitdagen. Waarom zou je uitdagen? Als jij een hond pusht en duwt zal dat ook een x bijten?
Het is SATIRE....quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heet satire beste damequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat de cartoonisten de islam als iets negatiefs zien, en blijkbaar geldt dat ook voor andere religies. Vergis je niet: Niet iedereen is blij met religie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is uitdagen? Waarom zou jij je uitgedaagd voelen als ik jouw moeder teken met een lul in haar kont? Wat boeit mijn mening over jouw moeder jou eigenlijk? Teken dan mijn moeder maar met twee lullen in haar kont. Of moet ik logischerwijs verwachten dat jij me gaat bijten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je iets niet kan uitdagen dan mag je er blijkbaar niks meer van zeggen -> die entiteit krijgt macht -> macht corrumpeert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Exact.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
En een normale reactie op satire en het gepusht worden is natuurlijk je AK pakken en 12 man doodschieten.
Hadden ze maar niet moeten pushen. Net als meisjes die verkracht worden, hadden ze maar niet in korte rokjes moeten lopen. Goede victim blaming.
Die eindsmiley van je doet het hem man..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou als overleden persoon ontzettend kwaad zijn op Wilders die hier winst uit probeert te halen.²
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
En een normale reactie op satire en het gepusht worden is natuurlijk je AK pakken en 12 man doodschieten.
Hadden ze maar niet moeten pushen. Net als meisjes die verkracht worden, hadden ze maar niet in korte rokjes moeten lopen. Goede victim blaming.
Voor ons doodnormaal, alleen in andere culturen blijkbaar normaal om voor te doden. Daar botst het ergens dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heet satire beste dame
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat dacht je van vrouwen die gewoon met blote enkels rondlopen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Dat mag, die vrijheid heb je. En andere mensen ook. Als je die cartoon dus kut vind mag je alle kranten volzetten met hoe kut jij dat vind, maar de grens stopt bij het moment dat je fysiek mensen pijn wil gaan doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat dacht je van vrouwen die gewoon met blote enkels rondlopen?
Terecht als die verkracht worden!
ha, een ander geloof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef 20100 het volgende:
stel je eens voor hoe mooi de wereld er zou uitzien zonder godsdiensten...
Nee ook ''in andere culturen'' is het niet normaal om voor te doden, zie de massale tegenstand op deze aanslag vanuit de moslim-wereld...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Voor ons doodnormaal, alleen in andere culturen blijkbaar normaal om voor te doden. Daar botst het ergens dus.
Zie southpark afleveringen 'go God, go' deel 1 & 2.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef 20100 het volgende:
Mooi he? Dat je kunt bepalen iets te kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
Dan gaat het om het feit dat de westerse wereld rijk is, en men in(grote delen van) het midden-oosten te weinig eten, drinken en educatie heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef 20100 het volgende:
Welke massale tegenstand?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ook ''in andere culturen'' is het niet normaal om voor te doden, zie de massale tegenstand op deze aanslag vanuit de moslim-wereld...
Een lekker stel hotseklotsende enkels...daar krijg ik 't ook wel heet van. Keihard tussen de enkels neuken, dit dat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat dacht je van vrouwen die gewoon met blote enkels rondlopen?
Terecht als die verkracht worden!
en jij denkt dat de politie vannacht massaal heeft geslapen. houdt er maar rekening mee dat alle grensposten waren afgezetquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik eigenlijk wel apart vind is dat die gasten nog best snel gelokaliseerd zijn..en vooral ook dat ze in Frankrijk zijn gebleven. Als ik dader zou zijn zou ik direct vollebak zijn gaan rijden, weg van Parijs. Dan had je nu al ergens ver in 't Polen of Oekraiëne kunnen zijn.
#RespectForMuslims is trending hoor. Kijk dan, wat een geweldige gasten, allemaal showen ze hoe erg het is voor de cartoo...nee, wacht even, het is heel erg voor moslims. Vreemd, dacht dat de cartoonisten de slachtoffers waren. Hmm, niet opgelet zeker.quote:
Van een paar gemeenschapjes die het veroordelen? Ik lees meer over figuren die voor die "strijders" zijn.quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
spectForMuslims is trending hoor. Kijk dan, wat een geweldige gasten, allemaal showen ze hoe erg het is voor de cartoo...nee, wacht even, het is heel erg voor moslims. Vreemd, dacht dat de cartoonisten de slachtoffers waren. Hmm, niet opgelet zeker.
Die heeft zn baantje al binnen. Maak je geen illusies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft Timmerfrans eigenlijk al een emotionele speech recht uit het hart gegeven?
Dat mag je. Maar voor de rest van je post geldt:quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
''een paar gemeenschapjes''quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van een paar gemeenschapjes die het veroordelen? Ik lees meer over figuren die voor die "strijders" zijn.
En als je aangehouden wordt onderweg naar je terreur daad en je wordt aangehouden leg je een ongewapende agente om en schiet je een ander in het gezicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn al zo'n 6 uur geen ontwikkelingen meer, bespaar je de moeitequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er weer zo'n handige live tumblr link? Of wat is de beste liveblog? Zit op werk dus kan geen geluid aanzetten
In de baas z'n tijd!?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er weer zo'n handige live tumblr link? Of wat is de beste liveblog? Zit op werk dus kan geen geluid aanzetten
Volgens mij zijn godsdiensten een uitvinding van de mensen, verder maakt het weinig uit of mensen geloven in een god of in iets anders ze doen toch dingen die niet mogen en die anderen het leven kosten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef 20100 het volgende:
Gelijk in de slachtofferrol he..quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
#RespectForMuslims is trending hoor. Kijk dan, wat een geweldige gasten, allemaal showen ze hoe erg het is voor de cartoo...nee, wacht even, het is heel erg voor moslims. Vreemd, dacht dat de cartoonisten de slachtoffers waren. Hmm, niet opgelet zeker.
En wat moet je daar doen dan? Misschien wilden ze zoveel mogelijk terreur in Frankrijk zaaien met snelle aanvallen en dan weer schuilen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik eigenlijk wel apart vind is dat die gasten nog best snel gelokaliseerd zijn..en vooral ook dat ze in Frankrijk zijn gebleven. Als ik dader zou zijn zou ik direct vollebak zijn gaan rijden, weg van Parijs. Dan had je nu al ergens ver in 't Polen of Oekraiëne kunnen zijn.
nou de moslims die toegang hebben tot eten, drinken en educatie verpesten het dan ook nog eens voor zichzelf (in Europa)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan gaat het om het feit dat de westerse wereld rijk is, en men in(grote delen van) het midden-oosten te weinig eten, drinken en educatie heeft.
Kun je stoppen met je bs conclusies?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doodnormaal dus om een half kantoor uit te moorden voor een tekening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |