Volgens mij zijn godsdiensten een uitvinding van de mensen, verder maakt het weinig uit of mensen geloven in een god of in iets anders ze doen toch dingen die niet mogen en die anderen het leven kosten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef 20100 het volgende:
stel je eens voor hoe mooi de wereld er zou uitzien zonder godsdiensten...
Gelijk in de slachtofferrol he..quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
#RespectForMuslims is trending hoor. Kijk dan, wat een geweldige gasten, allemaal showen ze hoe erg het is voor de cartoo...nee, wacht even, het is heel erg voor moslims. Vreemd, dacht dat de cartoonisten de slachtoffers waren. Hmm, niet opgelet zeker.
En wat moet je daar doen dan? Misschien wilden ze zoveel mogelijk terreur in Frankrijk zaaien met snelle aanvallen en dan weer schuilen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik eigenlijk wel apart vind is dat die gasten nog best snel gelokaliseerd zijn..en vooral ook dat ze in Frankrijk zijn gebleven. Als ik dader zou zijn zou ik direct vollebak zijn gaan rijden, weg van Parijs. Dan had je nu al ergens ver in 't Polen of Oekraiëne kunnen zijn.
nou de moslims die toegang hebben tot eten, drinken en educatie verpesten het dan ook nog eens voor zichzelf (in Europa)quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan gaat het om het feit dat de westerse wereld rijk is, en men in(grote delen van) het midden-oosten te weinig eten, drinken en educatie heeft.
Kun je stoppen met je bs conclusies?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Doodnormaal dus om een half kantoor uit te moorden voor een tekening?
Hij pleegt werk-taqiyya.quote:
Nu.nl heeft een liveblog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er weer zo'n handige live tumblr link? Of wat is de beste liveblog? Zit op werk dus kan geen geluid aanzetten
Frans is nog bezig in welke taal hij deze moet geven en het verdraaien van feiten voor eigen gewin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft Timmerfrans eigenlijk al een emotionele speech recht uit het hart gegeven?
idd die vrouw die verkracht wordt moet niet zo zeiken. Zij liet toch zeker haar enkel zien op straat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je stoppen met je bs conclusies?
En ik weet wat satire is. Niet zeiken dan als je een reactie terug krijgt. Honden reageren nu eenmaal.
Zaagsel in je hoofd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik weet wat satire is. Niet zeiken dan als je een reactie terug krijgt. Honden reageren nu eenmaal.
Nee, kan er niet tegen als een grote groep er bij staat of kim jung il is overleden terwijl ze geen fuck om diegene gaven toen hij/zij in de problemen zat/ziek was of doodging en überhaupt er weinig contact was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Omdat als een naaste van je begraven wordt, jij het ook een fijn idee vindt dat de begrafenis door veel mensen bezocht wordt. Maar dan iets grootschaliger.
Ja, idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
idd die vrouw die verkracht wordt moet niet zo zeiken. Zij liet toch zeker haar enkel zien op straat?
ik heb gisterenavond boodschappen gedaan in Frankrijk, woon in België aan de grens... er was niks controlequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
en jij denkt dat de politie vannacht massaal heeft geslapen. houdt er maar rekening mee dat alle grensposten waren afgezet
Ja daar durven ze niet heen want dan waren ze binnen een kwartier bij Allah.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik eigenlijk wel apart vind is dat die gasten nog best snel gelokaliseerd zijn..en vooral ook dat ze in Frankrijk zijn gebleven. Als ik dader zou zijn zou ik direct vollebak zijn gaan rijden, weg van Parijs. Dan had je nu al ergens ver in 't Polen of Oekraiëne kunnen zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''een paar gemeenschapjes''
Weet je, neem jij die paar Facebook knipsels of marokko.nl reacties maar als leidraad dan.
Girt Wilders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef DonRaja het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lijst-al-Qaida.dhtml
[ afbeelding ]
Walgelijk dat bepaalde lieden zichzelf direct in de slachtofferrol drukken. Zij zouden een toontje lager moeten zingen nu. Natuurlijk zijn repercussies verkeerd, maar de slachtoffers in deze zijn primair de cartoonisten. Daar zou hun medeleven naar uit moeten gaan i.p.v hun eigen hachje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
#RespectForMuslims is trending hoor. Kijk dan, wat een geweldige gasten, allemaal showen ze hoe erg het is voor de cartoo...nee, wacht even, het is heel erg voor moslims. Vreemd, dacht dat de cartoonisten de slachtoffers waren. Hmm, niet opgelet zeker.
Die voelen zich weer betrokken met de broeders daar. IS geeft buiten veel ellende voor de buitenwereld wel de volgers gezondheidszorg, eten en drinken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef 20100 het volgende:
[..]
nou de moslims die toegang hebben tot eten, drinken en educatie verpesten het dan ook nog eens voor zichzelf (in Europa)
Zelfde in sydney. illridewithyou, bla bla moslims zijn goed blabla zo erg voor ze..quote:0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het enige wat ik tegenkom op twitter.
Ze nemen echt afstand van die moordenaars.
Ik vind jouw opmerking behoorlijk kwetsend dus schiet ik je morgen maar dood. En niet zeiken he, honden bijten nou eenmaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |