Het nogal aanwezige sentiment dat alle moslims het land uit moeten? brandbommen naar moskeen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:36 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Waar heb je het over ?? Welke dreiging ?? Londen 3x, Madrid, Nantes, Toulouse, 9/11, Kurt Westergaard, Theo van Gogh, Ottawa, New York enz enz
Kun je aan mij uitleggen waarom racisten boos worden op je minderwaardige cultuur in plaats van je huidskleur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:16 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
Omdat ik bijna elke dag in de moskee kom weet ik precies hoe eng het begint te worden. We zijn extra paraat en met het gebed laten we altijd wacht staan omdat we dan het zwakst zijn. Ik adviseer mijn moeder om niet meer naar buiten te gaan behalve als het nodig is, we wonen in een dorp waar veel racisten wonen dus ik ben zeker bang voor de veiligheid van mijn moeder en vader en ook voor mezelf. Ik kan mezelf niet meer cultuur gekleed vertonen omdat ik dan aangevallen kan worden zoals dat gister ook is gebeurt met een aantal moslims in Amsterdam.
Over het gehele jaar door zijn er zo vaak moslims (voor vrouwen met hoofddoeken) aangevallen, van mishandeling tot aan het aftrekken van hun hoofddoek. Vaak komen ze niet in het nieuws omdat zij (de vrouwen) uit bekendheid willen blijven en niet hun namen of foto's op het internet willen zien. Ik heb vaak in mijn persoonlijke kringen meegemaakt dat dit is gebeurt, vooral dat moslim vrouwen niet meer veilig over straat kunnen gaan. Als je ontkent dat er een groeiende moslim-haat aan de gang is dan heb je gewoon oogkleppen op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lijkt mij een zeer overdreven verhaal.
Ja er zullen altijd idioten zijn die je niet met rust kunnen laten maar over het algemeen gezien resecteren de Nederlanders de wet en buitenlandse tradities.
En ALS er Moslims aangevallen worden waarom lezen we dat dan niet in de kranten, ZEKER nu als het in Amsterdam mocht gebeuren?
Cultuur/Huidskleur hebben verband met racisten en racisme. Dat jij dat niet wilt begrijpen is je eigenlijk zaak.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kun je aan mij uitleggen waarom racisten boos worden op je minderwaardige cultuur in plaats van je huidskleur?
Bij de islam goedpraters zien we altijd dat ze het op de buitenland politiek van het westen willen gooien. Als je een reden om te moorden wil hebben dan vind je die ook wel. Maar verklaar eens waarom ook in landen zonder die buitenland politiek de islam zich op gewelddadige wijze roert. Ik noemde eerder al China, Thailand, Myanmar, India.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Midden Oosten, Syrie, Irak, Lybie.... Constante dreiging en spierballentaal naar Iran?
Wij zijn ook geen lieverdjes.....
Als je iedereen met een hekel aan een ideologie als een racist wil afschilderen dan zijn de anti nazi's in jouw opinie ook racisten? Of maak je een speciale uitzondering voor de islam? Zo ja waarom?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:43 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Cultuur/Huidskleur hebben verband met racisten en racisme. Dat jij dat niet wilt begrijpen is je eigenlijk zaak.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Over het gehele jaar door zijn er zo vaak moslims (voor vrouwen met hoofddoeken) aangevallen, van mishandeling tot aan het aftrekken van hun hoofddoek. Vaak komen ze niet in het nieuws omdat zij (de vrouwen) uit bekendheid willen blijven en niet hun namen of foto's op het internet willen zien. Ik heb vaak in mijn persoonlijke kringen meegemaakt dat dit is gebeurt, vooral dat moslim vrouwen niet meer veilig over straat kunnen gaan. Als je ontkent dat er een groeiende moslim-haat aan de gang is dan heb je gewoon oogkleppen op.
Bijna alle moslims komen uit landen waarin men een kleurtje heeft, doe the maths...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je iedereen met een hekel aan een ideologie als een racist wil afschilderen dan zijn de anti nazi's in jouw opinie ook racisten? Of maak je een speciale uitzondering voor de islam? Zo ja waarom?
Nog steeds geen terreur zoals we die van de fundi's zien tegen de Europeanen en daarnaast is het vooral een reactie op de reli-terreur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het nogal aanwezige sentiment dat alle moslims het land uit moeten? brandbommen naar moskeen?
Toevallig zijn in al die landen die jij opnoemt moslims een minderheid die hartstikke onderdrukt worden, ze hebben alle recht om voor hun eigen rechten op te komen. Jij weet echt niet wat er werkelijk gaande is in Myanmar waar de terroristische boeddhisten gewoon genocide plegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Bij de islam goedpraters zien we altijd dat ze het op de buitenland politiek van het westen willen gooien. Als je een reden om te moorden wil hebben dan vind je die ook wel. Maar verklaar eens waarom ook in landen zonder die buitenland politiek de islam zich op gewelddadige wijze roert. Ik noemde eerder al China, Thailand, Myanmar, India.
Die vlieger gaat dus gewoon niet op. Geef nou eens eerlijk toe dat de islamitische ideologie ertoe neigt om stelselmatig extremisten voort te brengen.
Bijna alle nazi's komen uit landen met een blanke huid. Anti nazi's zijn dus racistisch tegen blanken?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Bijna alle moslims komen uit landen waarin men een kleurtje heeft, doe the maths...
Ik ontken helemaal niets maar laten we eerlijk zijn, er zijn aan BEIDE kanten veel dingen die niet goed vallen en zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:42 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Over het gehele jaar door zijn er zo vaak moslims (voor vrouwen met hoofddoeken) aangevallen, van mishandeling tot aan het aftrekken van hun hoofddoek. Vaak komen ze niet in het nieuws omdat zij (de vrouwen) uit bekendheid willen blijven en niet hun namen of foto's op het internet willen zien. Ik heb vaak in mijn persoonlijke kringen meegemaakt dat dit is gebeurt, vooral dat moslim vrouwen niet meer veilig over straat kunnen gaan. Als je ontkent dat er een groeiende moslim-haat aan de gang is dan heb je gewoon oogkleppen op.
Als ik het ergens niet mee eens ben dan ga ik ook altijd mensen neersteken op het station enkel op basis van hun huidskleur. Ik mag tenslotte opkomen voor mijn rechten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Toevallig zijn in al die landen die jij opnoemt moslims een minderheid die hartstikke onderdrukt worden, ze hebben alle recht om voor hun eigen rechten op te komen. Jij weet echt niet wat er werkelijk gaande is in Myanmar waar de terroristische boeddhisten gewoon genocide plegen.
Nee maar je haal mijn verhaal uit z'n verband. Het is een feit dat er veel racisten wonen in de plek waar ik woon, dat is door meerdere gebeurtenissen bevestigd die zelfs de kranten heeft gehaald. Diezelfde racisten voelen zich aangevallen als ik mezelf met m'n culturele kleding (waarom jij het achterlijk noemt weet ik niet) wil vertonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bijna alle nazi's komen uit landen met een blanke huid. Anti nazi's zijn dus racistisch tegen blanken?
Ja moslims zijn ook geen lieverdjes en dat ontken ik niet, die extremisten moeten gewoon hard aangepakt worden en bestraft worden. Maar waarom worden wij als geheel hierop aangekeken? Waarom moet ik me als individu verontschuldigen voor wat een gozer in Frankrijk heeft aangericht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik ontken helemaal niets maar laten we eerlijk zijn, er zijn aan BEIDE kanten veel dingen die niet goed vallen en zitten.
Ik zal het maar niet hebben over de Joden die konstant mishandeld en bedreigt worden in Amsterdam.
Je kunt wel hele huil verhalen ophangen maar daar bereik je niets mee. Je zult zelf je best moeten doen om de radicale elementen af te zonderen en niet mee te gaan met hun radicale gelul.
Zo simpel is dat.
Lukt dat niet dan is het beter dat je naar een islamitisch land emigreert waar je je wel op je gemak voelt.
Als ik een Irakees was en mijn gezin werd opgeblazen door een Amerikaanse helicopter raket dan pakte ik ook de wapens op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:45 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Bij de islam goedpraters zien we altijd dat ze het op de buitenland politiek van het westen willen gooien. Als je een reden om te moorden wil hebben dan vind je die ook wel. Maar verklaar eens waarom ook in landen zonder die buitenland politiek de islam zich op gewelddadige wijze roert. Ik noemde eerder al China, Thailand, Myanmar, India.
Die vlieger gaat dus gewoon niet op. Geef nou eens eerlijk toe dat de islamitische ideologie ertoe neigt om stelselmatig extremisten voort te brengen.
Als ik het goed begrijp voelen racisten zich niet of heel wat minder aangevallen als je niet openlijk uitkomt voor een ideologie. Dat is een behoorlijk grote indicatie dat je moet zoeken naar een ander woord voor je situatie dan racisme.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:51 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Nee maar je haal mijn verhaal uit z'n verband. Het is een feit dat er veel racisten wonen in de plek waar ik woon, dat is door meerdere gebeurtenissen bevestigd die zelfs de kranten heeft gehaald. Diezelfde racisten voelen zich aangevallen als ik mezelf met m'n culturele kleding (waarom jij het achterlijk noemt weet ik niet) wil vertonen.
In de meeste gevallen helpen 'wij' juist de moslims te 'bevrijden' van de dictators. Vooral de radicalen zouden ons dankbaar moeten zijn, dankzij 'ons' hebben ze nu op meerdere plekken voet aan de grond gekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Midden Oosten, Syrie, Irak, Lybie.... Constante dreiging en spierballentaal naar Iran?
Wij zijn ook geen lieverdjes.....
Oke. Islamofoben of Arabfoben? Zo goed?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp voelen racisten zich niet of heel wat minder aangevallen als je niet openlijk uitkomt voor een ideologie. Dat is een behoorlijk grote indicatie dat je moet zoeken naar een ander woord voor je situatie dan racisme.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:26 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Het zit hier vol met xenofoben en mensen die het goedpraten, een beetje nuance in het verhaal kan geen kwaad.
Je bent zelf de grootste xenofoob en je praat zelfs de aanslagen van Parijs goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:05 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
Deze toestand in Frankrijk is niet minder dan een reactie van hetgeen zich afspeelt in Syrie in Irak waar Frankrijk ook bloed aan z'n handen heeft. Daarbij keur ik deze daad absoluut niet goed, integendeel het is walgelijk en een ieder die deze daad goed vindt is ook walgelijk. Alleen moet het wel duidelijk zijn dat de internationale politieke situatie een aanleiding is geweest om dit te laten gebeuren. Frankrijk moet gewoon zo snel mogelijk stoppen met het helpen van een westerse coalitie in het midden oosten (geldt voor elk land natuurlijk) en laat die jihadisten en assadisten het zelf maar uitzoeken. Laat ze elkaar afknallen en laat ze vooral met rust.
Leer begrijpend lezen, ik praat ze nergens goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf de grootste xenofoob en je praat zelfs de aanslagen van Parijs goed.
Ga je schamen!
Arabfoob kan niet aangezien je zonder jurk geen negatieve reacties krijgt. Islamofoob kan ook niet omdat een fobie een onredelijke angst voor iets is. Een groot gedeelte van Nederland zou gestenigd, gemarteld of opgesloten worden in een islamitisch land, dus die angst is niet onredelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:56 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Oke. Islamofoben of Arabfoben? Zo goed?
Nee wij "helpen" een andere stam/groep/dictator aan de macht en laten het land achter in grote wanorde...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In de meeste gevallen helpen 'wij' juist de moslims te 'bevrijden' van de dictators. Vooral de radicalen zouden ons dankbaar moeten zijn, dankzij 'ons' hebben ze nu op meerdere plekken voet aan de grond gekregen.
Je keurt ze af, maar praat ze tevens goed. En je bent ook niet bepaald consequent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef ZiyaadDeBerber het volgende:
[..]
Leer begrijpend lezen, ik praat ze nergens goed.
Precies, en laat die anarchie nou de perfecte situatie zijn om moslimfascisten aan de macht te helpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee wij "helpen" een andere stam/groep/dictator aan de macht en laten het land achter in grote wanorde...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |