SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door JaqenHghar op 08-01-2015 13:39:13 ]
Dit. Wat een TT fail.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Klokov het volgende:
Ik heb al TR gezet met het verzoek de TT aan te passen.
Ga toch niet voor iedere habbekrats je UI aanpassen. Had je ook een zwart MH17 lintje als je facebook foto?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom zijn wij eigenlijk de enigen hier die hun UI aangepast hebben?
Maar dat was een inside job van de Navo en Kiev.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:33 schreef Champy het volgende:
[..]
Ga toch niet voor iedere habbekrats je UI aanpassen. Had je ook een zwart MH17 lintje als je facebook foto?
dan zit je bijna op het niveau van deze knuppelsquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom zijn wij eigenlijk de enigen hier die hun UI aangepast hebben?
Ik ben wel eens in Parijs geweest. 3x zelfs. Komt dichtbij idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las dat ze in Reims zaten gisternacht, heb familie daar. Komt wel erg dichtbij zo
Groenlinksquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
dan zit je bijna op het niveua van deze knuppels
[ afbeelding ]
Met jou als middelpunt van de aandacht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker soppen op dubbelpiemelactie.
Met 3x begint het wel een beetje eng te worden inderdaad...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Parijs geweest. 3x zelfs. Komt dichtbij idd.
Wel erg blanke Marokkanen, of is het racistisch om dat te denken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
dan zit je bijna op het niveau van deze knuppels
[ afbeelding ]
Ben als kind naar Disneyland Parijs geweest. Voelt een beetje alsof mijn onschuld nu is afgepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Parijs geweest. 3x zelfs. Komt dichtbij idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Niets mis met een goede spitroastquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met jou als middelpunt van de aandacht?
Ik ben als volwassene 2 keer naar Disney geweest. Achja, it's a small world after allquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben als kind naar Disneyland Parijs geweest. Voelt een beetje alsof mijn onschuld nu is afgepakt.
Shiiiittquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was het de Klokovluider van de Notre Dame?
Echt een snitch hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |