Al die TT's lijken zo op elkaar hèquote:
Neuh was gewoon aan het lurken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Al die TT's lijken zo op elkaar hè
ben je wel slankquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neuh was gewoon aan het lurken.
Deuce nou nou wat een welkom
Nee. Chubby.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:47 schreef seto het volgende:
[..]
ben je wel slank
aan dikke wijven hebben we hier een broertje dood namelijk
Hou je wel van mannen met sixpack of heb je liever een zacht buikje om op te liggen?quote:
Ik zou het echt niet weten...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Hou je wel van mannen met sixpack of heb je liever een zacht buikje om op te liggen?
Niet dan?quote:
nou vooruit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Disney in kerstsfeer
2 jaar geleden voor het eerst geweest, in november dus was niet druk. 4 dagen in extase geweest
Mijn homovriend is 10 jaar geleden al ontmaagd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:51 schreef Deuce92 het volgende:
Ik geef het een week, voordat ze komt met verhalen over spitroasten en beste homovriend ontmaagdingen.
Wowwow doe spoiler of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik denk dat jij hoogstens verhalen hebt over hoe je een keer je kwarktaart vijftien minuten te vroeg uit de oven hebt gehaald. #yolo
Dat is de grap, alleen deuce is niet zo grappigquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Champy het volgende:
Kwarktaart hoeft toch helemaal niet in de oven?
Ik wil niet dat je onze deuce zo voor sukkeltje uitmaakt, als iemand dat doet doen wij het wel!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef Landysh het volgende:
Nee, Deuce is gewoon een skkltje die een gebakken cheesecake kwarktaart blijft noemen.
Ehm Deuce is ook van ons hoor. Wij noemen elkaar al veull langer skkltje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je onze deuce zo voor sukkeltje uitmaakt, als iemand dat doet doen wij het wel!
Ja, zij is hipster, en noemt het 'cheesecake'. Denkt dat ze speciaal is ofzo. Is gewoon een pot nat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Champy het volgende:
Kwarktaart hoeft toch helemaal niet in de oven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |