doen! de boeken zijn zoveel rijker dan de seriequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben in het eerste boek begonnen, maar kon er niet doorheen komen. Misschien maar weer eens een poging wagen in de toekomst...
easy. je hebt nog 2 maandanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:50 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga vanaf komende week alles nog eens kijken, en dan kijken of ik het zo kan timen dat ik de dag voor s05 begint de laatste aflevering kan kijken.
Ik ben alweer begonnen. Maar nog maar net, de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gehad. Met de kennis van de 4 seizoenen tot nu toe, merk ik wel dat de subtiele details nu meer opvallen. Zoals Tyrion die Greyjoy beledigt met zijn verleden, Mance die al een keer genoemd wordt etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:50 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga vanaf komende week alles nog eens kijken, en dan kijken of ik het zo kan timen dat ik de dag voor s05 begint de laatste aflevering kan kijken.
Maar dat is toch bijna altijd zo. Films geven zelden de juiste weergave van het originele verhaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:03 schreef Slayage het volgende:
doen! de boeken zijn zoveel rijker dan de serie
Ik heb boek 1 nog uitgelezen, in 2 ben ik halverwege gestopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben in het eerste boek begonnen, maar kon er niet doorheen komen. Misschien maar weer eens een poging wagen in de toekomst...
GoT doet het toch best goed vind ik, ook al moeten ze héél veel verhaal in 10 uur stoppen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dat is toch bijna altijd zo. Films geven zelden de juiste weergave van het originele verhaal
Ik ben gestopt met de boeken vanwege een overdosis Brann.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GoT doet het toch best goed vind ik, ook al moeten ze héél veel verhaal in 10 uur stoppen.
Dan sla je Bran overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de boeken vanwege een overdosis Brann.
Ik heb er het geduld niet voor vrees ik. Als ik aan het lezen ben, is het geen probleem. Maar als ik eenmaal een boek heb weggelegd, begin ik niet meer opnieuw.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan sla je Bran over![]()
Ik heb de Greyjoy's (muv Theon) overgeslagen, samenvatting op internet gelezen van die hoofdstukken.
Zonde wel.. Maar goed, we hebben nog tig seizoenen GoT in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor vrees ik. Als ik aan het lezen ben, is het geen probleem. Maar als ik eenmaal een boek heb weggelegd, begin ik niet meer opnieuw.
Ben nu net voorbij het stuk waarin ze in de serie ook zijn met Brann... EINDELIJK!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met de boeken vanwege een overdosis Brann.
Oh ja, laten we die discussie ook weer beginnen. Wat vind je van boek-Jamie tegenover tv-Jamie?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vond Boek-Bran minder erg dan TV-Bran. Dat hoofd staat me gewoon zó ontzettend tegen
TV-Jaimequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, laten we die discussie ook weer beginnen. Wat vind je van boek-Jamie tegenover tv-Jamie?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als hij helemaal onder de modder zit enzo?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, laten we die discussie ook weer beginnen. Wat vind je van boek-Jamie tegenover tv-Jamie?
Dan is ie op z'n lekkerstquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als hij helemaal onder de modder zit enzo?
Zekers, sommige stukken van de serie zijn beter dan het boek,quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GoT doet het toch best goed vind ik, ook al moeten ze héél veel verhaal in 10 uur stoppen.
The Red Wedding was er eentje vanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zekers, sommige stukken van de serie zijn beter dan het boek,
trial van tyrion!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
The Red Wedding was er eentje van
das vals spelen!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan sla je Bran over![]()
Ik heb de Greyjoy's (muv Theon) overgeslagen, samenvatting op internet gelezen van die hoofdstukken.
Ik trok het echt nietquote:
die krijgt ook de slechtste reviews zag ik, ik hoop dit weekend storm of swords uit te hebben, kan ik beginnen aan boek 4quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik trok het echt nietDaarom heb ik ook zo lang over boek4 gedaan, elke keer weer wegleggen om die kutkneuzen.
Driequote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zonde wel.. Maar goed, we hebben nog tig seizoenen GoT in het vooruitzicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |