De moet? Echt?quote:
Hij doelt waarschijnlijk op gedwongen huwelijken ofzo.quote:
Da's wel erg GOT jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op gedwongen huwelijken ofzo.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Category:Season_3_Charactersquote:Op zondag 11 januari 2015 11:23 schreef RickoKun het volgende:
Lieve menschen.
Ik kijk dit (voor de derde keer voor mijzelf) met mijn vriendin. Aangezien ze nogal moeite heeft met de characters, vraag ik mij af of ik ook erg zo'n mooi overzichtje kan vinden met alle mensen die in seizoen 3 voor komen? Of tot seizoen drie?
Ik kan nergens een mooi overzichtje vinden dat makkelijk op een a4-tje past
(Met alle characters plus afbeelding)
11 pagina's ookquote:Op zondag 11 januari 2015 11:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Category:Season_3_Characters
Maar goed dat kan eigenlijk ook niet
Ik ben ook een eckte fan maar heb geen zin om telkens op pauze te drukken om haar te moeten vertellen wie wie nou isquote:
En dan had Gregor, slarksoep gemaakt.quote:
Hij had zelf bekend omdat hij dacht dat hij gespaard zou worden en zijn familie op deze manier vrijuit zou gaan. Toen hij alsnog ter dood werd veroordeeld kon hij niet nog een tweede 'trail' aanvragen (Tyrion deed dit vóór zijn waarschijnlijke veroordeling)quote:
ja jij welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als ik Ned Was Had ik sowieso geprobeerd Joffrey te vermoorden voordat mijn hoofd er af lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz3P1sad27qquote:EXCLUSIVE: Game Of Thrones star Maisie Williams reveals she was left 'emotionally hurt' by cruel internet bullies
Actress, 18, from Bristol, opened up ahead of new drama Channel 4 drama
In Cyberbully, on next week, Maisie battles an anonymous online stalker
The Arya Stark star says filming the drama was an 'emotional rollercoaster'
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
[ Bericht 11% gewijzigd door Slayage op 17-01-2015 00:33:15 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:26 schreef Slayage het volgende:
the hype train
https://www.facebook.com/(...)97733&type=2&theater
lekker belangrijkquote:
te moeilijk?quote:
Troost je, deze was zonder uitleg al niet leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:25 schreef netnooitniet het volgende:
[..]
te moeilijk?
woordengrap...uitleggen maakt het een stuk minder leuk
quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, deze was zonder uitleg al niet leuk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:18 schreef Slayage het volgende:
off topic stark zusje
Is ze al 18?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz3P1sad27q
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook![]()
who cares?quote:
jonge! dat zijn real life issues! hebben we hier toch geen last vanquote:
alweer seizoen 1 en 2 gekeken recentelijk en ik hoop a storm of swords uit te lezen deze weekquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:05 schreef Happel het volgende:
Binnenkort even een GoT-marathon houden om alles weer een beetje helder te krijgen.
Ik ben in het eerste boek begonnen, maar kon er niet doorheen komen. Misschien maar weer eens een poging wagen in de toekomst...quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
alweer seizoen 1 en 2 gekeken recentelijk en ik hoop a storm of swords uit te lezen deze week
doen! de boeken zijn zoveel rijker dan de seriequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben in het eerste boek begonnen, maar kon er niet doorheen komen. Misschien maar weer eens een poging wagen in de toekomst...
easy. je hebt nog 2 maandanquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:50 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga vanaf komende week alles nog eens kijken, en dan kijken of ik het zo kan timen dat ik de dag voor s05 begint de laatste aflevering kan kijken.
Ik ben alweer begonnen. Maar nog maar net, de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gehad. Met de kennis van de 4 seizoenen tot nu toe, merk ik wel dat de subtiele details nu meer opvallen. Zoals Tyrion die Greyjoy beledigt met zijn verleden, Mance die al een keer genoemd wordt etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:50 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga vanaf komende week alles nog eens kijken, en dan kijken of ik het zo kan timen dat ik de dag voor s05 begint de laatste aflevering kan kijken.
Maar dat is toch bijna altijd zo. Films geven zelden de juiste weergave van het originele verhaalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:03 schreef Slayage het volgende:
doen! de boeken zijn zoveel rijker dan de serie
Ik heb boek 1 nog uitgelezen, in 2 ben ik halverwege gestopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben in het eerste boek begonnen, maar kon er niet doorheen komen. Misschien maar weer eens een poging wagen in de toekomst...
GoT doet het toch best goed vind ik, ook al moeten ze héél veel verhaal in 10 uur stoppen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dat is toch bijna altijd zo. Films geven zelden de juiste weergave van het originele verhaal
Ik ben gestopt met de boeken vanwege een overdosis Brann.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GoT doet het toch best goed vind ik, ook al moeten ze héél veel verhaal in 10 uur stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |