SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb t al aanchepast knorriequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chanante spelfout
Verder wel echte eerstewereldstruggles.
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]!
Wel chanant dat je z'n naam verkeerd schrijft.
Dit jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef Elan het volgende:
Als je zin in vette meuk heb bestel je toch vette meuk kan jou dat scooterjong of die kolereburen nou verrotten zeg
Helaas, ik heb alleen nog maar patat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar goedgemaakt worden met een zak friet, dat snap je zelf ook wel hè.
Patat? Geen idee wat dat is, maar het lijkt me niks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Helaas, ik heb alleen nog maar patat.
Zwaar leven heb jij zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef VleugjeZoet het volgende:
Zal ik op de site met ideal betalen? Zodat ik gewoon m'n zak vet kan aannemen straks, met zo weinig mogelijk oogcontact. Vrij autistisch zeg maar.. Anders heb je dat ongemakkelijke gedoe met dat geld en dat hij het gaat natellen en alles, allemaal tijdverspilling. Straks gaat hij die hele bestelling nalezen. ,, Mevrouw, u heeft besteld: 2x Kaassoufflé, 1x Grote portie patat oorlog, 1x Saté kroket en 1x Cola! Zo héy!'' ... M'n hele tokkiebuurt die mee kan genieten.
Minder vette meuk eten.quote:
Jij bent mijn held!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:08 schreef CarltonBanks het volgende:
Daarom dubbel bestellen
kleine friet en een grote friet oorlog
sate kroket
2x kaassouflee
dan denkt de bezorger (door die 2 frietjes) dat er 2 personen gaan eten. Als jij de deur open doet dan denkt hij dat die kleine friet en een kaassoufle voor jouw is. en de rest voor een bouwvakker ofzo
Slim toch, kost je 1.75 extra ofzo. Door hem geen fooi te geven (soberso fooi geven aan een bezorger) kost het bijna niets
neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 14:35:22 ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:34 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
neuken?Ja.. een lekkere chocolate als toetje lijkt me wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verzamel dooie vlinders.
amenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:53 schreef Elan het volgende:
Als je zin in vette meuk heb bestel je toch vette meuk kan jou dat scooterjong of die kolereburen nou verrotten zeg
Moet je maar m'n volgende bestelling komen bezorgen.. Mag je ze live aanschouwen! En aanraken als je een extra bakje satésaus brengtquote:
ik ben geen bezorgerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef VleugjeZoet het volgende:
[..]
Moet je maar m'n volgende bestelling komen bezorgen.. Mag je ze live aanschouwen! En aanraken als je een extra bakje satésaus brengt
Ahhh... Zieligquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben geen bezorger
eerder zelfmoord
jij jaquote:
echt een parkiet jij, parkieten zijn viesquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij ja
"oh maar wat als mijn buren commentaar hebben op mijn eetgedrag. dan kan ik niet meer slapen hoor"
bitch pls
Goed zo!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik heb gister pasta thuis laten bezorgen.
boehoequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:52 schreef VleugjeZoet het volgende:
[..]
echt een parkiet jij, parkieten zijn vies
Papegaaien zijn leuker. En socialer ook.quote:
veel succes vetkleppiequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:57 schreef VleugjeZoet het volgende:
[..]
Papegaaien zijn leuker. En socialer ook.maar, ik ga ff m'n kroket verder opvreten
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:57 schreef VleugjeZoet het volgende:
[..]
Papegaaien zijn leuker. En socialer ook.maar, ik ga ff m'n kroket verder opvreten
Als je mijn sperma bedoeld... die is gewoon witquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef VleugjeZoet het volgende:
[..]
Ja.. een lekkere chocolate als toetje lijkt me wel wat
Ik denk eerder: HotSummerNight ook zo'n sletquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |