Ik heb dus nu een enorme vreetbui. Ik crave naar vette happen. Lekkere satékroket en patat oorlog, twee kaassouffléetjes.. Hmm.. YUMMY! Er is dus een snackbar open, 10 min. van mij vandaan, maar ts is gewoon serieus echt te lui om daar nu heen te lopen. Bovendien is het echt awkward om voor je portie cholesterol te moeten wachten nadat je het besteld hebt.. Ook die helse wandeling terug naar huis, dat je die geur ruikt maar nog even moet wachten. Dus, heb ik de optie om het thuis te moeten laten bezorgen. Perfect! Alleen.. Ik vind het echt genant, aangezien ik de enige ben die in deze stervende buurt zo een bestelling plaatst.. Dus dat er zo een kutjochie op zn scooter naar mij toe moet komen en dan vervolgens ziet dat ik, klein, onschuldig meiske, zo een oerbestelling heeft geplaatst waarmee je heel Afrika zou kunnen voeden. Gewoon genant.. Soms wenste ik dat ik gewoon een uiterlijk van een bouwvakker uit de Dappermarkt had.. Ik weet nu al dat er een opmerking gaat worden gemaakt door dat scooter joch.. Zal ik een youtube filmpje afspelen met borrelgeluiden? Zodat het lijkt dat ik een feestje geef... Wat een dilemma, zo he.. Moest er ff uit!
[ Bericht 0% gewijzigd door VleugjeZoet op 08-01-2015 12:46:31 ]
ik verzamel dooie vlinders.