Volgens mij zag ik zelfs het uiltje staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
De Plus hier heeft weinig. Jantje Linders heeft echt veel meer, zelfs Orval en Achel
Da's niet mis dan. Jumbo is vooral franchise toch? Zul je wel mazzel hebben met de eigenaar bij jouquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik zelfs het uiltje staan.
Het was de plus he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's niet mis dan. Jumbo is vooral franchise toch? Zul je wel mazzel hebben met de eigenaar bij jou
Op vliegvelden zelden. Als je buiten de EU als toerist op al je aankopen de VAT terug krijgt wel natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Is duty free shoppen nou wel of niet gunstig qua prijs vergeleken met normaal?
hmmm maar dat is minimaal denk ik voor bijvoorbeeld drank.. Best jammer..quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vliegvelden zelden. Als je buiten de EU als toerist op al je aankopen de VAT terug krijgt wel natuurlijk.
Je mag officieel ook maar 1 liter drank mee terug nemen. En veel landen hebben een minimum bedrag, dus moet wel een goed flesje whisky zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmmm maar dat is minimaal denk ik voor bijvoorbeeld drank.. Best jammer..
blue label bijvquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag officieel ook maar 1 liter drank mee terug nemen. En veel landen hebben een minimum bedrag, dus moet wel een goed flesje whisky zijn.
Even gezocht, achter de douane op schiphol 193 en 1e bestelsite die ik check 150quote:
In mei naar Dubai voor 2 weekjes, dus het is non eu. Maar kan daar niks over vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even gezocht, achter de douane op schiphol 193 en 1e bestelsite die ik check 150![]()
Waar ga je naartoe DP?
http://www.belastingdiens(...)n_uit_niet_eu_landenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In mei naar Dubai voor 2 weekjes, dus het is non eu. Maar kan daar niks over vinden.
In HongKong hebben ook veel toeristenwinkels het op het raam staan, alleen zijn alle gewoon taxfree daarquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Sked het volgende:
tax free shoppen is de grootste leugen ooit
Ik weet wel als je bijv een dikke horloge van een paar duizend koopt dat je wel een bedrag terug kan claimenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh die link was zakelijk. Even verder zoeken
Ja, de btw. Officieel moet je dan in Nederland de Nederlandse btw over je aankoop aftikken bij de douane, maar dan zit ie om je pols natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet wel als je bijv een dikke horloge van een paar duizend koopt dat je wel een bedrag terug kan claimen
Yep, daar kan je wel voordeel uit halen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, de btw. Officieel moet je dan in Nederland de Nederlandse btw over je aankoop aftikken bij de douane, maar dan zit ie om je pols natuurlijk.
Geen idee hoe Dubai nu is maar in de tijd dat ik er nog weleens op het vliegveld kwam kon je sieraden gewoon voor de goudprijs kopen, ging per gewicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet wel als je bijv een dikke horloge van een paar duizend koopt dat je wel een bedrag terug kan claimen
Dat is nog steeds zo volgensmij, volgensmij hebben ze daar een winkelcentrum alleen met winkels dat goud verkoopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee hoe Dubai nu is maar in de tijd dat ik er nog weleens op het vliegveld kwam kon je sieraden gewoon voor de goudprijs kopen, ging per gewicht.
Ik vertrouw dat nooit. Heb ook zelf totaal geen idee, je zou mij nog een stuk plastic kunnen verkopen als echt goud.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee hoe Dubai nu is maar in de tijd dat ik er nog weleens op het vliegveld kwam kon je sieraden gewoon voor de goudprijs kopen, ging per gewicht.
Wat vind je van de nieuwe Lotto team NL fiets napo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
wij hadden net een minuut stilte.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Lotto team NL fiets napo?
Het is geen nationale ramp toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
weet ook niet waarom, maar door ruimte gebrek had ik college in de hogeschool voor journalistiek. Daar is het nogal een ding. Op mijn eigen school uiteraard niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is geen nationale ramp toch?
Daar winnen we de oorlog niet meequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
Iedereen moet dood, dan winnen we.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar winnen we de oorlog niet mee
Er was toch geen oorlog?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar winnen we de oorlog niet mee
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Iedereen moet dood, dan winnen we.
Ben sowieso wel fan van Bianchi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe Lotto team NL fiets napo?
Ik zit alleen dus heb er al meerdere achter de rug.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
Mark moet zich eens gaan bekommeren om zijn eigen landquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:29 schreef Elan het volgende:
Rutte gaat een preek houden op De Dam vanavond lekker ff zieltjes winnen ja toch of nie dan haha
Je vindt het fantastisch of helemaal niets. Ik zit in het niets kamp.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben sowieso wel fan van Bianchi.
Zwartquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vindt het fantastisch of helemaal niets. Ik zit in het niets kamp.
Nu vind ik deze kleurstelling wel een stuk beter dan vorig jaar. Ik twijfel alleen nog over de gele powermeter en de combo met het gele pak. Maar ja, wat kleurt wel goed bij die gele pakjes
Precies eige volk eerst nou krijge die kkallochtone weer negatieve aandachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Mark moet zich eens gaan bekommeren om zijn eigen land
Ik dacht dat dit over fred gingquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:29 schreef Elan het volgende:
Rutte gaat een preek houden op De Dam vanavond lekker ff zieltjes winnen ja toch of nie dan haha
Apart menneke ben jij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies eige volk eerst nou krijge die kkallochtone weer negatieve aandacht
ALLEMAAL ALS DE WIEDERWEERGAA PVV stemmen OPEN U OGEN MENSE HET IS EEN ZIONISTISCH KOMPLOT
Dat zou wel baas zijn Fred op de Dam al slissend een rede houdenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over fred ging
Fred is in Dubai heulen met de vijandquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over fred ging
Ajax zit in Qatar hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fred is in Dubai heulen met de vijand
Of gele fietsen. Maar dat mag zeker niequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is het enige ja. Maar helft van het peloton rijdt al op zwarte fietsen.
Hij bedoelt vast ISquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax zit in Qatar hoor.
Haha doe gewoon net alsof ik niet weet wie je bedoelt met "de vijand"
Deze ziet er ook wel snel uitquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of gele fietsen. Maar dat mag zeker nie
Zijn er al, alleen die hebben minder grip omdat de verf het rubbermengsel aantast. Daar zal je beetje serieuze renner dus nooit mee zien rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
Wanneer komen ze eens met banden die een leuke kleur hebben?
Jammer, lijkt me best lollig om Lampre met roze bandjes te zien rijden, Europcar met groen e.dquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er al, alleen die hebben minder grip omdat de verf het rubbermengsel aantast. Daar zal je beetje serieuze renner dus nooit mee zien rijden.
Ik heb atm gele bandenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
Wanneer komen ze eens met banden die een leuke kleur hebben?
40 man, ja dat is niet echt watquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef Saind het volgende:
Het is nog best moeilijk een betaalbaar vakantiehuisje te vinden voor 40 man
Ze willen ook nog eens niet verder dan anderhalf uur rijden dus de Ardennen vallen zo'n beetje af. Dan is er écht niks over.quote:
Tacx. Heb er zelf ook 1. Dodelijk saai maar wel fijn voor als er sneeuw ligt ofzo (of als je het te koud vindt.)quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:11 schreef Saind het volgende:
Knut ik was gisteren bij een vriend, die had net zo'n ding gekocht waar je je fiets in kunt zetten om thuis te trainen, van LACX oid. Is dat wat?
Een paar uur rijden is helemaal niets. Gewoon aantal relaxte stops maken en je bent er voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze willen ook nog eens niet verder dan anderhalf uur rijden dus de Ardennen vallen zo'n beetje af. Dan is er écht niks over.
Dit zou bijvoorbeeld wel tof zijn maar dat is 2,5 uur fahren
https://www.groepen.nl/gr(...)=1433030400&s_psn=30
Is maar voor een weekendje en sommige mensen komen alleen op zaterdag om ff flink te tankenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Een paar uur rijden is helemaal niets. Gewoon aantal relaxte stops maken en je bent er voor je er erg in hebt.
Maar ik ben dan ook gewend om rustig in de auto naar Italië te gaan
Zeeland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Is maar voor een weekendje en sommige mensen komen alleen op zaterdag om ff flink te tanken
Wat is het budget?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je een betaalbaar huis weet voor 40 man ben ik je dankbaar
Zeg dat ja. Punt is dat we dan geen geld meer hebben voor eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Helse zoektocht zeg. Denk dat je toch wel richting de 2000 euro gaat in Nederland.
http://www.de-heikant.nl/groepen/groepenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze willen ook nog eens niet verder dan anderhalf uur rijden dus de Ardennen vallen zo'n beetje af. Dan is er écht niks over.
Dit zou bijvoorbeeld wel tof zijn maar dat is 2,5 uur fahren
https://www.groepen.nl/gr(...)=1433030400&s_psn=30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |