abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:26:59 #201
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_148474599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Izzy73 het volgende:
Opperhoofd Rothschild is inderdaad een zeer vredelievend mens.
Doet ook erg veel met zijn geld om andere mensen en landen in nood te helpen. 8)7
dar zei ik, BNW zionisme met een hele andere betekenis, en bijsmaak, dan het politieke Zionisme.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_148474644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Hoezo moet dat wel of geen toeval zijn? Aangezien praktisch de halve wereld zich met de regelmaat van de klok wel uitspreekt tegen Israël. Zeker na afgelopen zomer. Zijn er nog veel vliegtuigen naderhand verdwenen uit andere landen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:30:19 #203
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemen ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:30:26 #204
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148474713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:24 schreef Izzy73 het volgende:
Dat zijn vragen waarop ik graag antwoord wil?
Wie heeft er baat bij om dat allemaal maar te verzinnen?
Doe jij niet je best om de onzin van Wilders te ontkrachten?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:34:09 #205
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474828
Sorry, maar ga me even terugtrekken uit de discussie.
Eten, nieuws lezen e.d. bronnen zoeken.
Even weer de blik verruimen e.d. :W
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148474907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemen ;(
Klopt. Maar dat was het punt niet. Het punt was, dat jij Parijs ziet als een soort hoofdstuk in een lange reeks, bedoeld om mensen tegen elkaar uit te spelen, opgezet door de groten der aarde/msm. Als voorbeeld haalde je ook dus dat nieuwsbericht aan. Maar, en dat is de hele crux, de MSM heeft het bericht nooit als zodanig gepubliceerd. Wilders, en alleen Wilders, heeft het compleet uit zn verband gerukt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:47:15 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148475243
Israel?
Serieus...Wat dat kleine klote landje allemaal niet op hun geweten hebben..

PERU ZIT ERG GEWOON ACHTER!!!!!!!!

Waarom ze houden zich op de achtergrond,
Staan nooit voor aan en je hoort er gewoon niks van!
De ideale positie om achter deze aanslag en vele andere te zitten!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148475759
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148476146
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.
Le-zen Tingo.
pi_148476358
Ah, de massamedia haalt meteen weer israel erbij. Sterk.
Conscience do cost.
pi_148477026
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:50:13 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148477117
Ik begrijp dat mensen opkomen voor onze vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist? :?
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:59:11 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148477467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Nederlanders houden eenmaal van discussieren en niet een discussie oplossen doormiddel van kogels!

In nederland zijn we wel wat gewend als het gaat iemand voor lul zetten het koningshuis christenen israeliers maakt allemaal geen hol uit..

Maar dit is best dichtbij .. Zoals de dood op Pim en Theo.. toen kwam het ook aan de orde!
pi_148477605
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Maar idd demonstraties tegen guantanamo, abugraib?
Occupy werd door de msm b.v ook zo goed als doodgezwegen.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.

https://vanmierlostichting.d66.nl/protest-nog-wel-van-deze-tijd/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:22:38 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148478313
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.

Je kan eigenlijk wel voor van alles de straat op gaan, maar we doen het pas als het ook voor ons geld, we zijn maar klein klote landje en wat leverd hier een demonstratie nou echt op..
occupy werd na dag 10 of zo niet meer over gerept, maar het is wel heel erg lang in het nieuws geweest!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Februaristaking
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:31:36 #216
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148478650
quote:

[..]

Mensen staan nu te klappen voor Rutte .. De wereld op zijn kop.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:38:45 #217
235357 TitusPullo
pi_148478954
quote:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:41:42 #218
235357 TitusPullo
pi_148479072
quote:

[..]

Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?
pi_148479350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?

Daar hoor ik van op zeg?!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148479533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?
Dat weet ik niet.

Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.

Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
quote:
“Afghanistan duizenden doden, Irak duizenden doden, Syrië duizenden doden. U denkt dat ik me druk maak om die twaalf doden hier?”

knip
Bent u niet bang dat nu alle Franse moslims als terrorist worden gezien, probeer ik voorzichtig. Daar moet hij een beetje om lachen. “Ach meneer”, zegt hij, “veel Fransen hebben al geen goed woord voor ons over.
knip
http://nos.nl/artikel/201(...)met-die-idioten.html
Eisenhower1961.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:53:14 #221
235357 TitusPullo
pi_148479549
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?

Daar hoor ik van op zeg?!
Zelfs jij kunt beter.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:59:44 #222
235357 TitusPullo
pi_148479849
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.

Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.

Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.

[..]

Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.

Ik vind dit allemaal nogal goedkoop. Als het je niet aanstaat dat men in het geweer komt tegen terreur in Frankrijk, opeens komen aanzetten met aanslagen in Irak en de bewering dat men in Europa niets meer in context kan zien. Nee, een longontsteking is minder erg dan cholera en een inbraak is minder erg dan etnische zuivering, maar moet je dan alles maar over je kant laten gaan omdat er in het Midden-Oosten mensen over de kling worden gejaagd?
pi_148479853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Zelfs jij kunt beter.
Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?

Je ziet dus in dat je Argentinie + Boko Haram-vergelijking totaal nergens op slaat?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148479938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.

[..]

Het bekende hypocrisie argument?
pi_148479978
Bijzonder pijnlijk dat de recente platbrandend van tien dorpen in Nigeria door Boko Haram zo weinig aandacht krijgt in de MSM. Doet het 'Paris false flag' theorie weinig goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')