dar zei ik, BNW zionisme met een hele andere betekenis, en bijsmaak, dan het politieke Zionisme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:35 schreef Izzy73 het volgende:
Opperhoofd Rothschild is inderdaad een zeer vredelievend mens.
Doet ook erg veel met zijn geld om andere mensen en landen in nood te helpen.
Hoezo moet dat wel of geen toeval zijn? Aangezien praktisch de halve wereld zich met de regelmaat van de klok wel uitspreekt tegen Israël. Zeker na afgelopen zomer. Zijn er nog veel vliegtuigen naderhand verdwenen uit andere landen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.
Doe jij niet je best om de onzin van Wilders te ontkrachten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:24 schreef Izzy73 het volgende:
Dat zijn vragen waarop ik graag antwoord wil?
Wie heeft er baat bij om dat allemaal maar te verzinnen?
Klopt. Maar dat was het punt niet. Het punt was, dat jij Parijs ziet als een soort hoofdstuk in een lange reeks, bedoeld om mensen tegen elkaar uit te spelen, opgezet door de groten der aarde/msm. Als voorbeeld haalde je ook dus dat nieuwsbericht aan. Maar, en dat is de hele crux, de MSM heeft het bericht nooit als zodanig gepubliceerd. Wilders, en alleen Wilders, heeft het compleet uit zn verband gerukt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:30 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dan toch veel eencelligen die de berichtgeving wel voor waar aannemen
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon er natuurlijk op wachten voor Israël de zwarte piet weer toegespeeld zou krijgen.
Blijkbaar zit de haat diep. Iedereen behalve de daders de schuld geven. Vreemde reactie altijd.
Le-zen Tingo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Boehoehoe - Israel doet nooit kwaad. Tsjonge tsjonge.
Nederlanders houden eenmaal van discussieren en niet een discussie oplossen doormiddel van kogels!quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Ik begrijp dat mensen opkomen voor onze vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Ik begrijp dat mensen opkomen voor onze vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Je kan eigenlijk wel voor van alles de straat op gaan, maar we doen het pas als het ook voor ons geld, we zijn maar klein klote landje en wat leverd hier een demonstratie nou echt op..quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Maar idd demonstraties tegen guantanamo, abugraib?
Occupy werd door de msm b.v ook zo goed als doodgezwegen.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.
https://vanmierlostichting.d66.nl/protest-nog-wel-van-deze-tijd/
Mensen staan nu te klappen voor Rutte .. De wereld op zijn kop.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Amen, zat met dat ook al af te vragen. Lees net b.v dat er in 2003 toch nog 70.000 mensen in Adam gedemonstreerd hebben tegen de inval in Iraq.
Nu de woordjes moslim en terrorist weer eens avondvullend mogen worden uitgesproken zijn ze weer op volle uitzendsterkte.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Ondertussen in Irak.
https://www.nd.nl/artikel(...)ordaanslagen-in-irak
Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga je nu ook alle andere misstanden in de wereld opnoemen? Waarom wordt er in Argentinie niet gedemonstreerd tegen Boko Haram?
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Door wie denk je dat deze aanslag gepleegd is?
quote:“Afghanistan duizenden doden, Irak duizenden doden, Syrië duizenden doden. U denkt dat ik me druk maak om die twaalf doden hier?”
knip
Bent u niet bang dat nu alle Franse moslims als terrorist worden gezien, probeer ik voorzichtig. Daar moet hij een beetje om lachen. “Ach meneer”, zegt hij, “veel Fransen hebben al geen goed woord voor ons over.
knip
http://nos.nl/artikel/201(...)met-die-idioten.html
Zelfs jij kunt beter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn Argentijnse troepen onderdeel geweest van de "Coalition of the Willing" bij de inval en omverwerping van het op dat moment heersende gezag alsmede de bezetting van Nigeria?
Daar hoor ik van op zeg?!
Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.
Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
[..]
Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?quote:
Het bekende hypocrisie argument?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:52 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik wil hiermee zeggen dat de meeste Europeanen het besef om iets in de context te kunnen zien zijn kwijtgeraakt. Dat probeerde ik met de andere post verder te verduidelijken. Die mening heb ik overigens niet sinds gister.
Zo extreem als onderstaande denk ik niet (iedere dode is een teveel) maar er zit zeker een kern van waarheid in.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |