Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat hebben al die aanslagen tot nu toe dan ontketend?
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.
Massale demonstraties in duitsland tegen de islam.
Gisteren riep aboutaleb zelfs, eruit met al die lui!
Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Feiten?
Misschien moet je even de OP van dit topic lezen:
BNW / Wie beheerscht 96 % van de massamedia .
Nogmaals het gaat niet om het aanstippen van de flinterdunne bewijzen van deze aanslag.
Het gaat om wat voor uitwerking dit heeft op het algemeen denken.
Het is een hoofdstuk uit een hele reeks.
What's next eenzelfde soort aanslag in de VS zodat er weer iets ontketend kan worden.
Hele bevolkingsgroepen worden tegen alkaar opgezet en dat is gevaarlijk.
Zo is er nu ook een machtstrijd gaande tussen 2 wereldblokken.
Ruw gezegd de BRICS landen tegen het kapitalistische westen.
Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.
Massale demonstraties in duitsland tegen de islam.
Gisteren riep aboutaleb zelfs, eruit met al die lui!
ja en word er ook gedemonstreerd tegen de islam niet tegen het extremistische geweld....quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
Klopt, sorry, even rectificeren dan:quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, even rectificeren dan:
Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'
Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.
"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Touchéquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodig
Mensen zullen weer gedreven stemmen.
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.
Kan het niet gewoon een doel zijn geweest van de daders om angst te zaaien? Zonder dat er daar een machtige orde aan te pas hoeft te komen. Gewoon, een groep gekken die angst wil zaaien. Is dat zo enorm gek?
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etcquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etc
en dat soort berichten op de FP? een verzameling gelijk gestemden op inet zegt niet dat men massaal afkeer heeft tov de islam
feit of fictie?
Nee, dat is geen toeval: de leiders van Maleisie zijn geobsedeerd door het Jodendom. Zo zijn de Protocollen van de wijzen van Zion er overal te koop en heeft de oud-premier eens een concert verboden omdat er muziek van een Joodse componist zou worden uitgevoerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.
Ik weet ook niet precies wat er bedoeld wordt met sympathie hebben voor IS.
Maar als er inderdaad een paar extremisten tussen zitten, waarom doe je dan telkens zo je best om aan te tonen dat het zionistisch bedrog is? Het gaat toch telkens om kleine groepen?
En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, even rectificeren dan:
Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'
Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.
"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.
Zionistisch bedrog haal ik uit een eindeloze reeks van gebeurtenissen de afgelopen 100
jaar.
Zijn dit retorische vragen?quote:Waarom zijn er overal dit soort verhalen over te vinden?
Wat heeft het voor zin om dit al jarenlang allemaal te verzinnen. Wie heeft daar baat bij?
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?
Dit is veel te gecompliceerd om even uit te leggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?
[..]
Zijn dit retorische vragen?
Nooit gezegd dat ik het beter weet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef TitusPullo het volgende:
En waarom weet jij het eigenlijk beter dan Aboutaleb?
In plaats van hier aanslagen te plegen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?
Ik ben het er helemaal mee eens dat extremisten die zich verzetten tegen de westerse cultuur beter in een moslimland kunnen gaan wonen.
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.
Weer kolen op het vuur gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |