abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:56:04 #176
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:53 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat hebben al die aanslagen tot nu toe dan ontketend?
Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.
Massale demonstraties in duitsland tegen de islam.
Gisteren riep aboutaleb zelfs, eruit met al die lui!
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:57:59 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148473571
Ja dat die spiegels chroom waren had ik allang gezien, wel grappig dat mensen dan dat als bewijsvoering gebruiken dat iets niet klopt :') doh weerkaatsing van licht op chroom is logisch.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:57:59 #178
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148473572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat is duidelijk toch? De hele islam wordt bestempeld als terroristisch en gevaarlijk.
Ja? Heeft Aboutaleb gezegd dat alle Moslims het land uit moesten?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148473585
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Feiten?
Misschien moet je even de OP van dit topic lezen:
BNW / Wie beheerscht 96 % van de massamedia .

Nogmaals het gaat niet om het aanstippen van de flinterdunne bewijzen van deze aanslag.
Het gaat om wat voor uitwerking dit heeft op het algemeen denken.
Het is een hoofdstuk uit een hele reeks.
What's next eenzelfde soort aanslag in de VS zodat er weer iets ontketend kan worden.
Hele bevolkingsgroepen worden tegen alkaar opgezet en dat is gevaarlijk.
Zo is er nu ook een machtstrijd gaande tussen 2 wereldblokken.
Ruw gezegd de BRICS landen tegen het kapitalistische westen.
Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.

Kan het niet gewoon een doel zijn geweest van de daders om angst te zaaien? Zonder dat er daar een machtige orde aan te pas hoeft te komen. Gewoon, een groep gekken die angst wil zaaien. Is dat zo enorm gek?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148473609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:59:12 #181
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148473614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

ja en word er ook gedemonstreerd tegen de islam niet tegen het extremistische geweld....
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:00:39 #182
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, maar lees je wel eens dit soort berichten op de FP.
Er is een massale afkeer aan het ontstaan van de Islam.
Omdat er een paar extreme tussen zitten, zijn ineens alle moslims gevaarlijk.
Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:02:14 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148473736
Al die eerdere demonstraties in Duitsland. Allmaal voorkennis, die demonstranten!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:03:25 #184
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473774
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste zei hij anders. Als je hem quote moet je dat wel correct doen.
Klopt, sorry, even rectificeren dan:

Woedende moslim Aboutaleb: 'Rot op uit Nederland!'

Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.

"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:04:25 #185
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148473811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Naar aanleiding van de aanslag op het Franse blad Charlie Hebdo roept de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb mensen die het hier niet bevalt om 'op te rotten'. Aboutaleb deed al eerder vergelijkbare uitspraken. In Nieuwsuur zei hij het woensdagavond opnieuw, naar eigen zeggen als burgervader maar ook als 'woedende moslim'.

"In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden. Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodig _O_

Mensen zullen weer gedreven stemmen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:05:18 #186
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nu kan de politiek eindelijk weer een stokpaardje gebruiken, vooral de pvda had dit hard nodig _O_

Mensen zullen weer gedreven stemmen.
Touché :P
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:09:09 #187
235357 TitusPullo
pi_148473975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Een tijd terug was er ook een nieuwsbericht dat 80% van de alochtonenen sympathie hebben voor IS.
Feit? of Fictie?
Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.
Ik weet ook niet precies wat er bedoeld wordt met sympathie hebben voor IS.

Maar als er inderdaad een paar extremisten tussen zitten, waarom doe je dan telkens zo je best om aan te tonen dat het zionistisch bedrog is? Het gaat toch telkens om kleine groepen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:09:18 #188
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148473982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:58 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Feiten ja. Zoals bv dat MH17 een vliegtuig is wat neergestort is. Dat is gewoon een feit. Vrijland denkt nog altijd dat er daar wat schroot van MH370 en plastic poppen zijn neergelegd.

Kan het niet gewoon een doel zijn geweest van de daders om angst te zaaien? Zonder dat er daar een machtige orde aan te pas hoeft te komen. Gewoon, een groep gekken die angst wil zaaien. Is dat zo enorm gek?
MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:10:23 #189
138448 PeZu
Suspended animation
pi_148474025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Feit? of Fictie?
dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etc

en dat soort berichten op de FP? een verzameling gelijk gestemden op inet zegt niet dat men massaal afkeer heeft tov de islam

feit of fictie? :D
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:11:59 #190
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474085
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:10 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat was ook weer net zo snel ontkracht, omdat dat onderzoek misbruikt werd etc etc

en dat soort berichten op de FP? een verzameling gelijk gestemden op inet zegt niet dat men massaal afkeer heeft tov de islam

feit of fictie? :D
Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.
Weer kolen op het vuur gegooid.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:14:59 #191
235357 TitusPullo
pi_148474192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

MH370 MH17 en laatst weer asian airlines (49%) eigendom maleisie.
Toeval dat juist Maleisie zich enige tijd geleden heeft uitgesproken tegen de oorlogsmisdaden van Israël.
Toeval dat na het verdwijnen van MH370 de patenten op naam van Rothschild zijn komen staan?
Nee, dat is geen toeval: de leiders van Maleisie zijn geobsedeerd door het Jodendom. Zo zijn de Protocollen van de wijzen van Zion er overal te koop en heeft de oud-premier eens een concert verboden omdat er muziek van een Joodse componist zou worden uitgevoerd.

En ik ben erg benieuwd hoe die patenten dan op naam van Rothschild zijn komen te staan en waarom die immers rijke familie daar zulke truken voor nodig had.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:15:01 #192
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:09 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik kom nooit op de FP, ik vind dat een vergaarbak van xenofobie en vulgariteit.
Ik weet ook niet precies wat er bedoeld wordt met sympathie hebben voor IS.

Maar als er inderdaad een paar extremisten tussen zitten, waarom doe je dan telkens zo je best om aan te tonen dat het zionistisch bedrog is? Het gaat toch telkens om kleine groepen?
Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.
Zionistisch bedrog haal ik uit een eindeloze reeks van gebeurtenissen de afgelopen 100
jaar. Waarom zijn er overal dit soort verhalen over te vinden?
Wat heeft het voor zin om dit al jarenlang allemaal te verzinnen. Wie heeft daar baat bij?
pi_148474259
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:17:45 #194
235357 TitusPullo
pi_148474296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:15 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Die vergaarbak is wel een afspiegeling van een groot gedeelte van de maatschappij.
Zionistisch bedrog haal ik uit een eindeloze reeks van gebeurtenissen de afgelopen 100
jaar.
Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?

quote:
Waarom zijn er overal dit soort verhalen over te vinden?
Wat heeft het voor zin om dit al jarenlang allemaal te verzinnen. Wie heeft daar baat bij?
Zijn dit retorische vragen?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:18:25 #195
235357 TitusPullo
pi_148474318
En waarom weet jij het eigenlijk beter dan Aboutaleb?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:21:49 #196
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474432
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat klopt er niet aan wat Aboutaleb zei?
Ik zeg niet dat het niet klopt toch?
Ik ben het er helemaal mee eens dat extremisten die zich verzetten tegen de westerse cultuur beter in een moslimland kunnen gaan wonen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:24:09 #197
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474519
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:17 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kun je een paar voorbeelden geven? En kun je dan ook meteen verduidelijken waarom je nooit gelooft dat er Islamitische extremisten aan het werk waren?

[..]

Zijn dit retorische vragen?
Dit is veel te gecompliceerd om even uit te leggen.
Bovendien wijkt het erg af van het onderwerp van dit topic.

Dat zijn vragen waarop ik graag antwoord wil?
Wie heeft er baat bij om dat allemaal maar te verzinnen?
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:24:34 #198
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148474528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef TitusPullo het volgende:
En waarom weet jij het eigenlijk beter dan Aboutaleb?
Nooit gezegd dat ik het beter weet.
  donderdag 8 januari 2015 @ 17:25:16 #199
235357 TitusPullo
pi_148474550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet klopt toch?
Ik ben het er helemaal mee eens dat extremisten die zich verzetten tegen de westerse cultuur beter in een moslimland kunnen gaan wonen.
In plaats van hier aanslagen te plegen?
pi_148474572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 17:11 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Later werd het ontkracht, maar toen was de schade al aangericht.
Weer kolen op het vuur gegooid.
Door Wilders ja. Iedere tweecellige wist dat het bericht nooit zo geinterpreteerd kon worden. Is dat dan de schuld van de media? Wilders gebruikte een stuk uit Trouw van 2 jaar terug waaruit duidelijk werd dat ongeveer75% van de NL Moslims wel begrip hadden voor de moslims die tégen Assad vechtten. Toen er nog geen IS was, maar toen zeg maar het hele Westen ook tegen Assad was. Dat bericht was niets bijzonders aan. Wilders las dat nu ineens als 80% heeft sympathie voor IS. Dat is compleet anders.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')