abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2015 @ 09:09:56 #201
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148596669
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 08:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

:(

Je zou gister werpen :{w

Gewoon persen :% :% :%

:*
allerlaatste loodjes
Sorry :@, heb er alles aan gedaan maar hij wilde niet. Nou blijft ie maar zitten ook :( _O- :') .
  maandag 12 januari 2015 @ 09:11:55 #202
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148596699
Knieën bij elkaar dan maar :D

Doet me een beetje denken aan het boekje Ollie, van Gonnie en Gijsje. "Ik kom er niet uit!"
pi_148596710
Malteser, gefeliciteerd! *O*
  maandag 12 januari 2015 @ 09:13:28 #204
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148596721
quote:
2s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:11 schreef Kyara het volgende:
Knieën bij elkaar dan maar :D

Doet me een beetje denken aan het boekje Ollie, van Gonnie en Gijsje. "Ik kom er niet uit!"
_O-

Kurk erin :)!
pi_148596763
Malteser, gefeliciteerd! *O* Ik ga ook duimen dat alles deze keer blijft plakken! O+

NTS, nog even! Superspannend en leuk. O+

Ik zit nu op mijn werk bij te komen van afgelopen weekend. :') Zaterdag ben ik de hele dag op pad geweest om een trouwjurk te zoeken (gelukt, hij is prachtig én we passen er straks met z'n tweetjes nog prima in O+ ) en zondag hebben we een babykamertje opgehaald en die weer bij ons thuis naar boven gesjouwd. Mijn buik protesteerde behoorlijk, ondanks dat ik alleen de lichte onderdelen getild heb. Gelukkig merk ik er nu niks meer van.

Vannacht nadat ik naar de wc geweest ben samen met vriend de slappe lach gehad. _O- Waar baby me eerder naar in m'n blaas trapte zat hij/zij me nu te kietelen in m'n zij. Ik kon echt niet stoppen met lachen. Gevolg is nu wel dat ik hier met een enorm brakke kop zit, maar gelukkig hebben mijn examenklassen toetsweek, dus heb ik het lekker rustig. c_/
pi_148597022
Grappig lijkt me dat inderdaad, Selvaria!

Ik heb vanmorgen nog een keer 2 testen gedaan. Een digitale en een gewone. Op de gewone is de teststreep net zo donker als de controlestreep, en op de digitale was de weekaanduiding 3+, precies wat het moet zijn. Met m'n hcg gaat het dus iig goed!
pi_148597099
Fijn Jagar! Nog bloedverlies gehad?
pi_148597134
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:39 schreef L-E het volgende:
Fijn Jagar! Nog bloedverlies gehad?
Nope! Ik voel me dus redelijk gerustgesteld!
pi_148597156
Jagär, komt helemaal goed met die kleine van jou! Stellen de testen je iets gerust?

Selvaria, trouwjurk! Gaaf! Wanneer trouw je?

Mini-NTS, kom je buitenspelen?

Phaidra, lekker tukken als het kan. Lijkt me een prima plan. :D

Faptist, mijn hand zoekt vaak naar chocoladeletters, maar kan ze helaas nooit vinden. :P

Hier vanochtend gekriebel ter hoogte van waar baby zou moeten zitten. Het lijkt me sterk met 14 weken, maar stiekem vind ik wel leuk om te denken dat het gewoon baby is die ik voel. Vanmiddag naar het kinderdagverblijf voor een rondleiding. Stiekem vind ik dat onwijs spannend. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_148597219
Mooi dat t hcg oploopt, jagar!
Ik ga geen testen meer doen, mijn testen worden nooit zo mooi donker als testen van anderen, maakt me alleen maar onzeker denk ik.

En beginnen die rare dromen nu al?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 2 dagen en ik zit over de termijn van de eerste miskraam heen. *O*
pi_148597264
Eind maart trouwen wel al, superveel zin in.

Veel plezier op het kdv Kris, lijkt me ook erg leuk om te doen! Wij hebben binnenkort intake bij een gastouderbureau. :)

Bijna eerste mijlpaal voor Cygne! *O*

Zulke rare dromen heb ik helaas niet, ik zou willen dat ik mezelf zo kon entertainen in m'n slaap. _O-
pi_148597296
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef Krisvc het volgende:
Vanmiddag naar het kinderdagverblijf voor een rondleiding. Stiekem vind ik dat onwijs spannend. :')
Is ook spannend! Wij hebben vanmiddag een kennismakingsgesprek met een gastouderbureau. Vind het ook spannend, en moeilijk om te bepalen wat ik nou van ze wil weten voor ik met ze in zee ga...
pi_148597308
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Cygne het volgende:
Ik ga geen testen meer doen, mijn testen worden nooit zo mooi donker als testen van anderen, maakt me alleen maar onzeker denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste weken heb ik alleen maar nachtmerries gehad... allerlei rare vreemde spannende horrorfilms ^^,

tegenwoordig zijn het alleen nog maar "hete" dromen, waarbij je verhit wakker wordt :+

ik denk dat het redelijk normaal is ook al kunnen ke dromen soms echt vervelend zijn
Schudden voor gebruik
pi_148597373
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Is ook spannend! Wij hebben vanmiddag een kennismakingsgesprek met een gastouderbureau. Vind het ook spannend, en moeilijk om te bepalen wat ik nou van ze wil weten voor ik met ze in zee ga...
Ik heb nog zo het gevoel dat ik daar voor spek en bonen rondloop. Verder ben ik een gevoelsmens, dus ik ga er vooral naartoe om te kijken of het goed voelt. De rationele kant laat ik aan man over. :')
pi_148597437
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Cygne het volgende:

SPOILER
Ik duim echt zo hard voor jou meid! Kan me niet voorstellen in wat voor spanning/angst jij leeft. En dat dan waarschijnlijk ook nog afgewisseld door geluk/blijdschap.

Heb echt bewondering voor jou, ik hoop zo op een onbezorgde zwangerschap met een gezond minimensje in jou buik! :*

En tuurlijk gun ik dat iedereen! Deze streepjesregen zit gewoon vol met allemaal plakkers!!!!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148597447
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

de eerste weken heb ik alleen maar nachtmerries gehad... allerlei rare vreemde spannende horrorfilms ^^,

tegenwoordig zijn het alleen nog maar "hete" dromen, waarbij je verhit wakker wordt :+

ik denk dat het redelijk normaal is ook al kunnen ke dromen soms echt vervelend zijn
Ik werd echt heel verdrietig wakker en ik wist echt even niet of t nou echt was of niet.
pi_148597528
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Aantal uren/prijs
Flexibel ja/nee
Vakanties, hoe werkt dat bij haar
Wat als uk verhoging heeft
Heeft ze voldoende ruimte
Hoe ziet n dag opvang eruit?

Zoiets?
S. 2014
J. 2016
  maandag 12 januari 2015 @ 10:09:34 #218
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148597574
Ik heb ook nooit een tweede test gedaan, omdat het in principe geen duidelijkheid geeft over of het wel een plakker blijft/is of niet. Zelfs bij een lege vruchtzak kan je HcG blijven aanmaken. Oh, ik heb trouwens wel een tweede test gedaan bedenk ik me, dat was voor MvM.

Heb je makkelijk een KDV kunnen vinden, Krisvc? In een grote stad wonen is best relaxt alleen krijg ik soms keuzestress van alle opties. Gelukkig heeft een vriendin van mij een eigen KDV die ik super leuk vind, dus de keuze was snel gemaakt. Dat is te zeggen, als het wel lukt met de wachtlijsten. Het is een kleinschalige en duurzame opvang, echt heel leuk en daarom ook superpopulair, dus ik hoop dat het lukt! Kan me alleen nog echt niet voorstellen dat ik vanaf november een kind naar de opvang breng en haal. :?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_148597622
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:01 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik werd echt heel verdrietig wakker en ik wist echt even niet of t nou echt was of niet.
dat is echt rot wakker worden. Ik herken zulke dromen wel.

Sucks, helaas is er weinig aan te doen. Ik hoop dat je binnenkort ook aan de normale of hete dromen kunt starten, dat is toch prettiger wakker worden :@
Schudden voor gebruik
pi_148597631
Ik heb op basis van afstand, goede verhalen van collega's van mezelf en van man en betaalbaarheid eerst een selectie gemaakt. Daarna gekeken naar de website (ja, dat vind ik belangrijk :')) en hoe ze aan de telefoon overkwamen. Daar kwam best snel degene uit waar we vanmiddag gaan kijken. Zit overigens in de straat bij de verloskundige. ;)

En dat niet voor kunnen stellen dat je daar een kleintje weg gaat brengen is precies wat ik bedoel met het voor spek en bonen gaan kijken. Ik moet nog in m'n moederrol groeien geloof ik. Al gaat dat steeds iets beter.
pi_148597693
NTS: echt de laatste loodjes voor jou! Ben ondanks de miskramen wel mee blijven lezen dus heb je wel gevolgd (ook je verhuizing en het drama met al jullie nat geworden spullen in de opslag). Hoe dan ook deze week een baby voor jou *O*!

Faptist: wat verdrietig dat de kater zoek is. Hopelijk komt hij vandaag gewoon weer aanlopen. Ik duim voor jou!

Selvaria: een trouwjurk uitgezocht en de bruiloft nog in het verschiet. Heerlijk! Wij zijn vorig jaar getrouwd en het is zo bijzonder.

Jagär: fijn dat je weer wat gerustgesteld bent. Hopelijk was het gewoon wat oud bloed door innesteling o.i.d. Heb je al een echo gepland staan of nog niet? Ik weet even niet precies hoe ver je bent, sorry.

Krisvc: de baby misschien al gevoeld. Het lijkt nog wat vroeg maar er zijn vrouwen die het zo vroeg al wel kunnen voelen. Misschien ben jij er een van! Succes vanmiddag bij het kdv.

Lunapuella: succes vanmiddag met het gesprek bij het ga-bureau. Hopelijk hebben jullie er een goed gevoel bij.

Cygne: geen testen meer doen dan als je er onzeker van wordt. Het is voor jullie al spannend genoeg allemaal.

En dat was wat ik onthouden had....

Hier last van een heel dubbel gevoel. Dolgelukkig met de positieve testen. Geen idee of mijn streepje heel donker was? De vorige keren testen ik bij 8w4d en bij 5w. Nu vermoed ik dat ik op het moment van testen gistermorgen 4w2d was. Ik vond de streep best duidelijk maar geen idee of dat 'normaal' is?
Maar ook spanning. Ik merk dat ik ontzettend bang ben voor het vervolg. En dat ik daardoor heel voorzichtig ben met alles. Onzekerheid is echt rot. Ik overweeg wel om vandaag de vk te bellen, zodat ze weet dat ik weer zwanger ben en me wellicht ook wat kan begeleiden de komende weken (vk is een oud-klasgenootje van me dus dat voelt vertrouwd).

Maar stiekem ben ik ongeloofijk blij dat ik hier weer mag posten O+.
pi_148597762
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nope! Ik voel me dus redelijk gerustgesteld!
Fijn *O*
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_148597854
Fijn Jagar :)

'Me' als bezittelijk voornaamwoord bezigen is wel een van de afschuwelijkste zwangerschapsnachtmerries die je maar kan hebben ja ;(

Kris, mijn tweede voelde ik rond de 15 weken, ik denk dat het dus wel zou kunnen :) De echoscopiste voorspelde dat ik dit keer weer vroeg iets zou voelen, omdat mijn placenta erg naar voren ligt. Ik ben benieuwd, nu 14+3 maar nog niets.
pi_148597900
Kan me voorstellen dat t zo voelt, Malteser. Ik weet dat het dubbel is. Dat ik blij zou moeten zijn vanwege de test maar bang vanwege de grote kans op een miskraam. Maar de waarheid is dat ik er helemaal niks bij voel. Totale gelatenheid.

SPOILER
pi_148597930
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:26 schreef L-E het volgende:

'Me' als bezittelijk voornaamwoord bezigen is wel een van de afschuwelijkste zwangerschapsnachtmerries die je maar kan hebben ja ;(

Toen ik erachter kwam in mijn droom dacht ik ook echt: 'wat als mijn neefje van 16 hier achterkomt, hij zou zo boos zijn!'

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')