Sorryquote:Op maandag 12 januari 2015 08:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je zou gister werpen![]()
Gewoon persen![]()
![]()
allerlaatste loodjes
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:11 schreef Kyara het volgende:
Knieën bij elkaar dan maar
Doet me een beetje denken aan het boekje Ollie, van Gonnie en Gijsje. "Ik kom er niet uit!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 dagen en ik zit over de termijn van de eerste miskraam heen.![]()
Is ook spannend! Wij hebben vanmiddag een kennismakingsgesprek met een gastouderbureau. Vind het ook spannend, en moeilijk om te bepalen wat ik nou van ze wil weten voor ik met ze in zee ga...quote:Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef Krisvc het volgende:
Vanmiddag naar het kinderdagverblijf voor een rondleiding. Stiekem vind ik dat onwijs spannend.
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Cygne het volgende:
Mooi dat t hcg oploopt, jagar!
Ik ga geen testen meer doen, mijn testen worden nooit zo mooi donker als testen van anderen, maakt me alleen maar onzeker denk ik.
En beginnen die rare dromen nu al?de eerste weken heb ik alleen maar nachtmerries gehad... allerlei rare vreemde spannende horrorfilms ^^,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 dagen en ik zit over de termijn van de eerste miskraam heen.
tegenwoordig zijn het alleen nog maar "hete" dromen, waarbij je verhit wakker wordt![]()
ik denk dat het redelijk normaal is ook al kunnen ke dromen soms echt vervelend zijnSchudden voor gebruik
Ik heb nog zo het gevoel dat ik daar voor spek en bonen rondloop. Verder ben ik een gevoelsmens, dus ik ga er vooral naartoe om te kijken of het goed voelt. De rationele kant laat ik aan man over.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is ook spannend! Wij hebben vanmiddag een kennismakingsgesprek met een gastouderbureau. Vind het ook spannend, en moeilijk om te bepalen wat ik nou van ze wil weten voor ik met ze in zee ga...
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Cygne het volgende:
Mooi dat t hcg oploopt, jagar!
Ik ga geen testen meer doen, mijn testen worden nooit zo mooi donker als testen van anderen, maakt me alleen maar onzeker denk ik.
En beginnen die rare dromen nu al?Ik duim echt zo hard voor jou meid! Kan me niet voorstellen in wat voor spanning/angst jij leeft. En dat dan waarschijnlijk ook nog afgewisseld door geluk/blijdschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 2 dagen en ik zit over de termijn van de eerste miskraam heen.
Heb echt bewondering voor jou, ik hoop zo op een onbezorgde zwangerschap met een gezond minimensje in jou buik!
En tuurlijk gun ik dat iedereen! Deze streepjesregen zit gewoon vol met allemaal plakkers!!!!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik werd echt heel verdrietig wakker en ik wist echt even niet of t nou echt was of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:52 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
de eerste weken heb ik alleen maar nachtmerries gehad... allerlei rare vreemde spannende horrorfilms ^^,
tegenwoordig zijn het alleen nog maar "hete" dromen, waarbij je verhit wakker wordt![]()
ik denk dat het redelijk normaal is ook al kunnen ke dromen soms echt vervelend zijn
Aantal uren/prijsquote:Op maandag 12 januari 2015 09:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is ook spannend! Wij hebben vanmiddag een kennismakingsgesprek met een gastouderbureau. Vind het ook spannend, en moeilijk om te bepalen wat ik nou van ze wil weten voor ik met ze in zee ga...
dat is echt rot wakker worden. Ik herken zulke dromen wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:01 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik werd echt heel verdrietig wakker en ik wist echt even niet of t nou echt was of niet.
Fijnquote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nope! Ik voel me dus redelijk gerustgesteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik erachter kwam in mijn droom dacht ik ook echt: 'wat als mijn neefje van 16 hier achterkomt, hij zou zo boos zijn!'quote:Op maandag 12 januari 2015 10:26 schreef L-E het volgende:
'Me' als bezittelijk voornaamwoord bezigen is wel een van de afschuwelijkste zwangerschapsnachtmerries die je maar kan hebben ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |