abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148477003
En welkom Quickie! 5 dagen voor mij uitgerekend O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 8 januari 2015 @ 19:04:20 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_148477662
Ik zie heel veel nieuwe zwangeren, welkom allemaal!

NTS: wat een rare gang van zaken zeg rond je vader, ik zou ook op een second opinion staan!

Hier gaat het even niet zo heel lekker. M'n lichaam werkt niet mee, zak geregeld door m'n heup heen en m'n rug klaagt ook dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Baal enorm, maar ik heb dus maar vrijwilligershulp aangevraagd die me af en toe kunnen helpen bij het doen van de boodschappen bijvoorbeeld. Verder zijn de kinderen behalve lief ook onhandelbaar soms, dwars, tegendraads. Ik wijt het aan de enorme drukte en overload aan prikkels in de vakantie (bezoek aan zus, nog een keer kerst vieren met mama, verjaardag vieren, oud en nieuw vieren en dat in een tijdsbestek van een vijf dagen tijd :X ). Ik ben moe, moe en nog eens moe. heb nergens fut en energie meer voor aangezien het slapen ook ronduit kut gaat momenteel. Vijf keer per nacht wakker/plassen is meer regel dan uitzondering momenteel. </einde klaagzang, ik ga terug in cocoonmode, al probeer ik wel trouw mee te lezen ..>
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_148477671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef faptist het volgende:
Oh en Risu..

Wtf.. maakt jouw schoonmoeder zich niet een beetje te druk?
Ik vind het wel bizar dat zij zich zo druk maakt. zij is toch niet zwanger?

ik ben opgelicht op MP.
Had een koeka boxkleed, deken en wikkeldekentje gekocht voor best een groot bedrag (55 euro + verzendkosten), maar heb na 7 dagen nog niets binnen gekregen en radiostilte bij de verkoper.. grrrr
Nou, ben blij dat een ander het een keer zegt. Ik zit soms zelf ook weleens met verbazing te luisteren naar de verhalen. Maar het is voor haar het eerste kleinkind ook en eindelijk het meisje wat ze 30 jaar geleden al graag had gehad. (Ja er zit toch echt een piemel aan bij manlief :P ). Ik hoor ook heeeel vaak dat ze best wel wil oppassen hoor. En ik werk niet eens.. Hoezo oppassen. Naja, Loopt wel los allemaal. Ze is gewoon erg enthousiast zeggen we maar.

Nu maar eens klaar maken voor de tweede info avond van de vk. (Bevalling :X )

Bale van MP. Ik haaltegenwoordig alls zelf op.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:34:37 #54
335643 faptist
Maakt fouten
pi_148478790
Mariposa
Dat lijkt mij je baby! Zo voelde het de eerste keer ook voor mij. Bijzonder gevoel he <3

Risu,
Ik snap dat schoonmoeder heel erg enthousiast is. Dat is mijn moeder ook, maar het klinkt net alsof zij heel je zwangerschap overneemt. Een nachtmerrie hebben en zwetend wakker worden, omdat er geen kaartjes zijn is geen normale droom voor iemand die OMA wordt.
Hou je grenzen goed in de gaten hoor.

Jongens/meisjes
ik had ook een heel sterk jongens gevoel.. tot mijn 19e week. Ik werd toen steeds naar roze dingen getrokken en begon te twijfelen.
in mn 20e week de seo gehad en toen zagen we toch echt een meisje. Heel vreemd om dan te moeten 'switchen'.
pi_148480109
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Het hartje is (als het klopt) op de echo een knipperend vlekje.
Oooooooooooooooooh :D :D :D
pi_148480128
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef Minarosa het volgende:
En welkom Quickie! 5 dagen voor mij uitgerekend O+
*O*
pi_148480260
Knipper voor Starbuck! Yay!! Gefeliciteerd!

Ik heb een brief gekregen dat ik in februari mag beginnen met een Baby op komst-cursus van Thebe. Nu komt het toch wel heel dichtbij allemaal hoor... Het wordt bijna echt!
Overigens heb ik vandaag de wasmachine schoongemaakt en ga ik morgen Neutral kopen. Dan kan ik de kleertjes staks gaan wassen :D Zin in!
pi_148480876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Knipper voor Starbuck! Yay!! Gefeliciteerd!

Ik heb een brief gekregen dat ik in februari mag beginnen met een Baby op komst-cursus van Thebe. Nu komt het toch wel heel dichtbij allemaal hoor... Het wordt bijna echt!
Overigens heb ik vandaag de wasmachine schoongemaakt en ga ik morgen Neutral kopen. Dan kan ik de kleertjes staks gaan wassen :D Zin in!
Koop je Neutral om een speciale reden? Of wordt dat geadviseerd om daar de kinderkleertjes mee te wassen?
pi_148482533
Ik heb nooit neutral gekocht. Alle kleren gewoon met onze eigen wasmiddel en wasverzachter meegwassen :Y

Roze robijn O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:04:56 #60
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_148482642
Ik heb bij de eerste ook nooit neutral gekocht. Bij de tweede wel, die krabt zich helemaal open als ik gewone wasmiddel gebruik. Erge last van eczeem. :-(
pi_148482772
hier ook alles gewassen met ons eigen wasmiddel. gaat prima
S. 2014
J. 2016
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:30:57 #62
335643 faptist
Maakt fouten
pi_148483655
Ik heb altijd Robijn (roze of black velvet). Ruik er alleen niets van.
En ik ga nu iets toegeven.. Ik koop vaak iets via MP en dat wordt dan vaak gewassen voordat ze het opsturen en soms he.. soms zit er dan zo'n lekker luchtje aan.
zou dan eigenlijk willen mailen om te vragen wat voor wasmiddel ze hebben gebruikt, haha.

Dus dames, welk wasmiddel hebben jullie en vind jij heerlijk ruiken?
pi_148484368
Volgens mij Robijn.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_148485077
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Koop je Neutral om een speciale reden? Of wordt dat geadviseerd om daar de kinderkleertjes mee te wassen?
Ik was zelf als kind allergisch voor bijna alles. Nu ben ik ook nog allergisch voor veel dingen, maar gelukkig niet meer zo erg als vroeger. Toen kreeg ik overal uitslag van. Nu ben ik bijvoorbeeld allergisch voor Zwitsal, daar krijg ik rode plekken van. Aangezien we nog niets weten over ons kindje wil ik het risico niet lopen dat ik de kleertjes was met een wasmiddel waar de baby allergisch voor is.
Meer het zekere voor het onzekere zeg maar. Na een paar maanden ga ik wat andere dingen uitproberen.
pi_148485110
Ik gebruik Ariel maar vind het niet bijzonder lekker ruiken ofzo.

Wat balen van MP Faptist. Ik koop eigenlijk nooit meer iets voor een groot bedrag op MP sinds ik ook ooit een keer bedrogen ben. Of zorg idd dat ik het zelf ophaal.
Mocht je niks ontvangen heb ik trouwens ook nog een prachtig meisjes boxkleed van Koeka in de aanbieding ;)

Ik moest vanavond weer naar de vk en heb weer een sticker gekregen. Bloeddruk is nog steeds onder controle, erg fijn! Ben nu al een stuk langer bij de vk dan bij m'n dochter. Ik kreeg ook de uitslag van m'n glucosetest en ook deze was keurig. 4.8 nuchter en 6.0 na het drankje. Over drie weken weer terug.
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:43:12 #66
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_148486456
Ik gebruik voor onze kleren en beddengoed altijd roze robijn en blauwe robijn wasverzachter <3
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:49:17 #67
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_148486709
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef faptist het volgende:
Mariposa
Dat lijkt mij je baby! Zo voelde het de eerste keer ook voor mij. Bijzonder gevoel he <3
Ik moet nog even wachten daarop, minarosa bedoel je :P

Vervelend dat je bent opgelicht. Ik raad je aan om een topic te openen op http://www.opgeletopinternet.nl/index.php. Ik heb het ook eens gehad, en na een berichtje op dit forum (dacht ik, weet niet zeker meer of het deze was), is het opgelost. Zij zetten de gegevens van de oplichter online en benaderden die persoon, toen heb ik m'n geld teruggestort gekregen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_148487203
Dan is dat idd wel zo verstandig ja mevrouwcactus :Y . Ik had zelf als kind ook veel eczeem, hogelijk krijgt Mini- me daar geen last van....

Zelf gebruik ik altijd witte en colorreus. En dan de waarachter van robijn met zwitsal O+ die ruikt zoooo lekker.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:43:22 #69
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148495241
* MELD *
We zijn er nog steeds ;).

Ik was hier ook met 'gewoon' wasmiddel van de Aldi. Zonder wasverzachter erbij, hooguit een scheutje azijn maar ook dat komt niet vaak voor.
Ik heb zelf erge eczeem, vooral in de winter, en vroeger waste mijn moeder ook maar met 1 soort wasmiddel (Dixan) omdat ik nergens tegen kon.
pi_148495367
Ben je het wachten al zat, NTS?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 09:55:50 #71
348178 NotTheSame
pi_148495563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben je het wachten al zat, NTS?
Kort gezegt, JA!
Ben het zwanger zijn kotsbeu om eerlijk te zijn :@.
pi_148495635
Hang in there nts! :% Bijna babyknuffelen. O+

Baby hier vindt het nodig te tapdansen op m'n blaas. ;( Laten we het erop houden dat prettig anders is..
pi_148495692
:* NTS, nog ff meid.. dan heb je je zoon in handen.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 10:01:49 #74
348178 NotTheSame
pi_148495751
Nog maximaal 5 dagen *O*.

Dat blaastrappelen O+! Die kleine schopjes mis ik wel. Als er hier nu beweging in zit is het kopstoten tegen m'n schaambeen of strekkende armen en benen (met bijbehorende bulten op m'n buik dan).
pi_148495770
ik gebruik nu robijn poeder maar bij saar in de kast liggen geurzakjes van zwitsal. O+
S. 2014
J. 2016
pi_148496467
Nog maar max 5 dagen NTS! *O*
pi_148497027
5 dagen is goed te overzien, NTS!

Ik vind het maar onzeker, deze periode. Uitvinden wat ik wel en niet mag eten, wachten tot de eerste afspraak met de verloskundige, wachten tot een echo (waarschijnlijk zelf in te plannen met 10 weken), wachten tot er iets gaat groeien, wachten tot ik misselijk word, wachten tot ik het mensen kan vertellen, wachten tot het welicht misgaat....argh!
pi_148497113
Die eerste periode duurt láng hè Jagär! Een troost (vond ik), vanaf tien weken gaat het een stuk sneller. Het kunnen vertellen vond ik echt zo'n mijlpaal.
pi_148498239
NTS, je bent er bijna!

Ik maak zelf wasmiddel: geen gedoe met evt reacties want er zit geen zooi in, heel fijn voor het milieu en spotgoedkoop :)

Dat begin duurt idd lang Jagar! Mijlpaal hier was de eerste echo; de zekerheid dat er een goede zwangerschap is. Daarna vliegt het voorbij, vind ik :)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:16:14 #80
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_148498334
Zwitsal :r Dat komt hier de drempel niet over, vind het zo'n kaklucht. :X

Jagär, de eerste periode vond ik helemaal niet zo leuk. :N En inderdaad, vanaf 10 weken gaat het sneller en wordt het wel leuker! Dan begin je er zelf ook in te geloven (althans, dat had ik dan). Nu baby gisteren met 12+5 het nog steeds deed, ben ik er echt van overtuigd geraakt.

NTS, lijkt me ook best lastig, dat je echt zit af te tellen tot er wat gaat gebeuren! En zeker als je niet zo mobiel meer bent, is het vast niet zo leuk meer...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_148498790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 10:40 schreef Jagärtrut het volgende:
5 dagen is goed te overzien, NTS!

Ik vind het maar onzeker, deze periode. Uitvinden wat ik wel en niet mag eten, wachten tot de eerste afspraak met de verloskundige, wachten tot een echo (waarschijnlijk zelf in te plannen met 10 weken), wachten tot er iets gaat groeien, wachten tot ik misselijk word, wachten tot ik het mensen kan vertellen, wachten tot het welicht misgaat....argh!
Lastig :*
Hier staat in ieder geval een brochure die in Nederland mee gegeven wordt aan vrijwel elke zwangere, komt vanuit het RIVM en bevat de meest gangbare/standaard adviezen. Het zal voor jou niet overal van toepassing zijn maar wellicht vind je het fijn om er iets van te lezen. (op pagina 17 onderaan staat het voedingsadvies zoals dat hier wordt gegeven)

http://www.rivm.nl/dsreso(...)onid=&subobjectname=
:)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:31:06 #82
348178 NotTheSame
pi_148499004
Zwitsal ruikt lekker, maar de troep die er allemaal in zit :X.

L-E heb je een receptje voor me?

Die eerste periode is idd behoorlijk onzeker, ik vond het echt wel spannend totdat je het kon voelen.
pi_148499056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:26 schreef mignonne het volgende:
Hier staat in ieder geval een brochure die in Nederland mee gegeven wordt aan vrijwel elke zwangere, komt vanuit het RIVM en bevat de meest gangbare/standaard adviezen. Het zal voor jou niet overal van toepassing zijn maar wellicht vind je het fijn om er iets van te lezen. (op pagina 17 onderaan staat het voedingsadvies zoals dat hier wordt gegeven)

Thanks! Ik ga het eens rustig doorlezen...
pi_148509882
Als iemand zich geroepen voelt dit of volgend deel wil ik ook wel in de OP.
zojuist een heel druk bewegend mini mensje gezien met hartactiviteit!
9 wkn 1 dag, uitgerekende datum 13 Augustus.

Over twee weekjes terug voor nog n echo, bloed, suikerprikken en de hele reutemeteut!

Maar als ik niet zo lang kon wachten of het niet goed voelde of wat dan ook mocht ik altijd even bellen om nog een keertje vlug te kijken (ivm de miskraam met 10 wkn vorige keer)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:20:44 #85
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_148511430
Deze gaat dan gewoon lekker blijven plakken Ggirl!

Gefeliciteerd! *O*
pi_148512153
Welkom Ggirl! *O*

Spannend die eerste weken, maar hopelijk ben je snel zonder zorgen. :*
pi_148512534
Nog maximaal vijf dagen NTS! Begrijpelijk dat je er klaar mee bent, je hebt aardig wat op je bordje gehad de laatste tijd.

Welkom Ggirl! Je staat erbij!

Voor de rest niet echt bijgelezen.

Ik ben vandaag bij de chiropractor geweest, alles staat weer recht en het doet wat minder pijn allemaal. Zodra ik weer last krijg kan ik weer langskomen.
pi_148513458
Hartje voor Ggirl! Zo fijn als je straks voorbij de tien weken bent! Het is je zo gegund :*
pi_148513997
Ggirl! O+
pi_148514737
Ggirl *O*
pi_148517096
Gefeliciteerd Ggirl! Dit keer gewoon een plakker!

*Gaat gauw weer terug naar WOHTS!*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148518033
Gefeliciteerd Ggirl!
pi_148523618
Ggirl, gefeliciteerd!!

NTS, sterkte met de laatste dagen, je kunt het!!

Vandaag een 3D-echo gehad en mijn baby die eerst nog voor liep, is nu een perfecte P50 baby. Hij weegt nu bijna een kilo! Toch bizar? Tien weken geleden woog hij nog maar iets van 200 gram ofzo. Wat een vreetzakkie is het :D
pi_148524854
*O* ggirl!

En ik vind mijn banden niet zo lief meer. Gisteren op verotte stoel gezeten hele avond, dus heb al last van bekken vandaag. Toen ging vannacht baby ook in draaimodus (ze zat welgeteld een half uur goed gedraaid, trollbaby) en nou heb ik bandenpijn, waarschijnlijk ook een beetje door het extreme gewiebel van baby.
En ik ben moe! Tijd voor bed denk ik. Dan maar wat vroeger vandaag. Ooooh nu draait ze weer...lekker in mijn bandjes duwen............. Zucht zucht....... Live verslag...... Ooooh het zakt weer een beetje, hup naar bed.
pi_148524898
In je bandjes duwen? Dit is mijn derde maar ik heb geen idee wat je bedoelt :@
pi_148525278
Alsof ze zich met de voeten afzet op de plek waar de banden zo ongeveer zitten. Dan voel ik de banden wel erg duidelijk. Maar als ik op mijn rechterzij lig, met voedingskussen ondersteuning, is het goed te doen en duwt ze er ook minder tegen.
Kan ook zijn dat het de banden helemaal niet zijn, maar dat ze vannacht ook gewoon steeds op die plek heeft zitten duwen zodat het vandaag sowieso gevoeliger is.
Het is iig geen kramp, en ook geen regelmaat en dus gewoon een vervelend dingetje die wel over gaat.
Morgen is alles weer rooskleurig. :Y
pi_148525725
Oke, ik heb echt heel braaf alles gelezen, maar even de puf niet voor een monsterbijleespost :@

Daarom niet minder gemeend:
*O* jompels voor alle nieuwe baby's-in-wording en ik duim heel hard dat het allemaal mooie plakkers zijn!
:* voor de moeilijke eerste weken die erbij horen, dat is echt klote soms
*O* jompels voor alle wekenwissels en goede echo's
:* voor iedereen die er even doorheen zit / zich minder lekker voelt; hoop dat het snel beter gaat!

En verder *O* / :* voor iedereen die het gebruiken kan! :)

Hier weliswaar vrij geweest vandaag, maar toch een hele drukke dag gehad: in ondertrouw gegaan ^) , 2 juweliers (nogmaals) bezocht en daarmee de potentiële-trouwringen-lijst verkleind tot 2(!), langs de bank geweest voor wat financiële zaken, behang besteld en verf voor de babykamer gehaald :s)

En dan moet het weekend nog beginnen (waarin we dus lekker gaan verven)! ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:44:52 #98
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_148527031
Goed bezig geweest twist! Nu maar lekker gaan slapen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 07:29:00 #99
348178 NotTheSame
pi_148534082
* MELD *
Alles nog binnenboord!

Twist02 dat was een lekker productief dagje dan ^O^ .

Risu wat vervelend die bandenpijn.

Ggirl gefeliciteerd!

MevrouwCactus leuk, een 3D echo! En al 1 kilo kind *O* !

Hier (weer) wakker van de wind, bekkenpijn en als klap op de vuurpijl: zeehondhoestje -O- . Gelukkig lagen we er gisteren om 22.00uur in dus ik heb m'n uurtjes wel gehad.
pi_148534487
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 07:29 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *
Alles nog binnenboord!

Twist02 dat was een lekker productief dagje dan ^O^ .

Risu wat vervelend die bandenpijn.

Ggirl gefeliciteerd!

MevrouwCactus leuk, een 3D echo! En al 1 kilo kind *O* !

Hier (weer) wakker van de wind, bekkenpijn en als klap op de vuurpijl: zeehondhoestje -O- . Gelukkig lagen we er gisteren om 22.00uur in dus ik heb m'n uurtjes wel gehad.
Zeehondhoest :D Die zijn verschrikkelijk en mensen lachen je nog uit ook... Fijn dat je genoeg geslapen hebt in ieder geval.
Hier ook veel wind en ik werd er ook van wakker. Gelukkig wel pas een uur geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')