Jup!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:29 schreef L-E het volgende:
Cholula, wil je mijn ud wijzigen naar 9 juli?
QB, welkom!
Gedaan!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:31 schreef -ik86- het volgende:
[..]
En wil je er bij mij jongen achter zetten?
![]()
weken wissels
ik ben alweer 20 weken vandaag
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:31 schreef -ik86- het volgende:
[..]
En wil je er bij mij jongen achter zetten?
![]()
weken wissels
ik ben alweer 20 weken vandaag
Heel herkenbaar, begon bij mij ook 2 dagen voor NOD. Gaat nu wel iets beter, word nog steeds regelmatig wakker maar dan ben ik niet klaarwakker meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:24 schreef Jagärtrut het volgende: welkom QB! Sinds 2 dagen voor ik een test deed slaap ik zoooo slecht. Ik lig elke nacht wel 2 uur wakker, en ben de volgende dag niet wakker te houden...Irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Nogvoor de wekenwissels, met een speciale vermelding voor L-E die nu in het tweede trimester zit!
[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 08-01-2015 11:49:07 ]No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Ik zie t helemaal voor mequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
voor alle wisseldagen!
Ik ben net in slaap gevallen op kantoor. Wat rottig wakker worden door een collega die op de deur klopt, terwijl ik met m'n benen op bureau lig, een artikel op m'n borst en een beetje kwijl uit m'n mondhoek...
Ze hebben zelf ook 5 kinderen, waarvan er 1 ook weer 5 heeft, dus dan gaat het al hardquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:30 schreef mousemicky het volgende:
FlyingFish, wow, kleinkind nr 10! Zo veel gaan t er hier nooit worden, of mn zusje moet nog 8 kinderen krijgen (op dit moment zou alleen 1 me al verrassen)![]()
Tja, als je meer dan 1 kind wilt heb je niet zo veel keusquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:59 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb wel echt respect voor moeders met al een klein kind. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om dat te hebbenBen nu vaak al erg moe, en dat soms zelfs na een dag helemaal niks doen.
Dit inderdaad Ja. Petje af.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:59 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb wel echt respect voor moeders met al een klein kind. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om dat te hebbenBen nu vaak al erg moe, en dat soms zelfs na een dag helemaal niks doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:15 schreef FlyingFish het volgende:
Ik kan me heel wat nachtmerries voorstellen, maar een nachtmerrie over geen geboortekaartjeZonder vooruit bestellen kun je die een dag later gewoon op de mat hebben liggen. Waarschijnlijk niet helemaal zoals gewenst, maar redelijk standaard met naam, foto en andere tekst die je erop wil is zo gemaakt! Plus dat kaartjes tegenwoordig toch vaak pas ruim een week later ofzo komen.
Ik ben wel echt benieuwd of mijn schoonmoeder ook zo gaat worden, die had ik wel zo ingeschat maar ze houdt zich tot nu toe opvallend rustig.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
voor alle wisseldagen!
Ik ben net in slaap gevallen op kantoor. Wat rottig wakker worden door een collega die op de deur klopt, terwijl ik met m'n benen op bureau lig, een artikel op m'n borst en een beetje kwijl uit m'n mondhoek...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:39 schreef Mariposas het volgende:
Zien jullie hier toevallig een NUB in? Volgens mij is ie niet te zien. (-Spring?)
ik zie geen nub, maar volgens de skull theory zou je een meisje horen te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het hartje is (als het klopt) op de echo een knipperend vlekje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik lees het nu al een aantal keer en ik breek er echt mijn hoofd over![]()
![]()
wat is in vredesnaam een knipper?
Nou, ben blij dat een ander het een keer zegt. Ik zit soms zelf ook weleens met verbazing te luisteren naar de verhalen. Maar het is voor haar het eerste kleinkind ook en eindelijk het meisje wat ze 30 jaar geleden al graag had gehad. (Ja er zit toch echt een piemel aan bij manliefquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:32 schreef faptist het volgende:
Oh en Risu..
Wtf.. maakt jouw schoonmoeder zich niet een beetje te druk?
Ik vind het wel bizar dat zij zich zo druk maakt. zij is toch niet zwanger?
ik ben opgelicht op MP.
Had een koeka boxkleed, deken en wikkeldekentje gekocht voor best een groot bedrag (55 euro + verzendkosten), maar heb na 7 dagen nog niets binnen gekregen en radiostilte bij de verkoper.. grrrr
Ooooooooooooooooohquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Het hartje is (als het klopt) op de echo een knipperend vlekje.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef Minarosa het volgende:
En welkom Quickie! 5 dagen voor mij uitgerekend
Koop je Neutral om een speciale reden? Of wordt dat geadviseerd om daar de kinderkleertjes mee te wassen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
Knipper voor Starbuck! Yay!! Gefeliciteerd!
Ik heb een brief gekregen dat ik in februari mag beginnen met een Baby op komst-cursus van Thebe. Nu komt het toch wel heel dichtbij allemaal hoor... Het wordt bijna echt!
Overigens heb ik vandaag de wasmachine schoongemaakt en ga ik morgen Neutral kopen. Dan kan ik de kleertjes staks gaan wassenZin in!
Ik was zelf als kind allergisch voor bijna alles. Nu ben ik ook nog allergisch voor veel dingen, maar gelukkig niet meer zo erg als vroeger. Toen kreeg ik overal uitslag van. Nu ben ik bijvoorbeeld allergisch voor Zwitsal, daar krijg ik rode plekken van. Aangezien we nog niets weten over ons kindje wil ik het risico niet lopen dat ik de kleertjes was met een wasmiddel waar de baby allergisch voor is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Koop je Neutral om een speciale reden? Of wordt dat geadviseerd om daar de kinderkleertjes mee te wassen?
Ik moet nog even wachten daarop, minarosa bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2015 19:34 schreef faptist het volgende:
Mariposa
Dat lijkt mij je baby! Zo voelde het de eerste keer ook voor mij. Bijzonder gevoel he <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |