quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een uurtje of drie enkele reis
dat zei ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
9292.nl geefft minimaal 3 uur en 15 minuten aan met OV.
Als ze gratis drank schenken dan wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
Muis op een bruiloft
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
Muis op een bruiloft
[ afbeelding ]
Als je drank moet gaan afrekenen op een bruiloft is er wat anders misgegaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ze gratis drank schenken dan wel ja.
Vergeleken bij de rest kijkt ze wel een stuk normalerquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
Muis op een bruiloft
[ afbeelding ]
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb ervaren dat het bij Muis ontiegelijk meevalt. Ik ben erger.
Wel de mooiste vrouwquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vergeleken bij de rest kijkt ze wel een stuk normaleren die zeekoe rechts
Ik heb geleerd mezelf in te houden. Daarbij moest ik op eigen kracht weer thuis komen dus kon ik mezelf niet voltanken, want dan zou ik niet meer thuiskomen. Een van de minpunten van alleen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb ervaren dat het bij Muis ontiegelijk meevalt. Ik ben erger.
rechts? In dat blauwe jurkje? Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vergeleken bij de rest kijkt ze wel een stuk normaleren die zeekoe rechts
volgende keer toch maar aan ons voeteneinde komen slapen danquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mezelf in te houden. Daarbij moest ik op eigen kracht weer thuis komen dus kon ik mezelf niet voltanken, want dan zou ik niet meer thuiskomen. Een van de minpunten van alleen zijn.
Als ik om de hoek had gewoond, had ik mss wat meer gedronken
Daarbij gaat het met wijn en bier vaak wel goed. Vaak gaat het mis als er cocktails bij betrokken zijn en single mannen.
Hij bedoelt de rollade in zwart satijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rechts? In dat blauwe jurkje? Dat valt toch wel mee?
de derde van rechts dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij bedoelt de rollade in zwart satijn.
Je bent zelf een rollade.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarna nog samen op een terras beland voor een evaluatie'tje, er brak me een enorme vechtpartij los vlak voor m'n neus. In plaats van wegduiken heb ik nu aardig vermaakt toe zitten kijken, ook omdat ik nog nooit zo veel politie zo snel tevoorschijn had zien komen... Rubbereend was even naar het toilet en ik had geen problemen. Drank doet gekke dingen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geleerd mezelf in te houden. Daarbij moest ik op eigen kracht weer thuis komen dus kon ik mezelf niet voltanken, want dan zou ik niet meer thuiskomen. Een van de minpunten van alleen zijn.
Daarbij gaat het met wijn en bier vaak wel goed. Vaak gaat het mis als er cocktails bij betrokken zijn en single mannen.
Verdomme Pino, niet zo schijnheilig doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zelf een rollade.
Minthy is het met me eens dat zulke opmerkingen ongepast zijn. Eveneens bespottingen om ene Roosmarijn.
Eens. Dat is omdat ikzelf zo'n rollade ben gevoelsmatig. En Roos is tof!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent zelf een rollade.
Minthy is het met me eens dat zulke opmerkingen ongepast zijn. Eveneens bespottingen om ene Roosmarijn.
Ik weet er alles van...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarna nog samen op een terras beland voor een evaluatie'tje, er brak me een enorme vechtpartij los vlak voor m'n neus. In plaats van wegduiken heb ik nu aardig vermaakt toe zitten kijken, ook omdat ik nog nooit zo veel politie zo snel tevoorschijn had zien komen... Rubbereend was even naar het toilet en ik had geen problemen. Drank doet gekke dingen!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme Pino, niet zo schijnheilig doen.
Dat deed je al. Vertel eens wat nieuws.quote:
Dat deed je deze keer ook! En ik vond het erg gezelligquote:
"Erg gezellig"quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed je deze keer ook! En ik vond het erg gezellig
Je bent op dreef Mint!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kom ik voortaan ook maar nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu ik je gezien heb kan ik zeggen dat dat meer aan jezelf ligtquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. Dat is omdat ikzelf zo'n rollade ben gevoelsmatig. En Roos is tof!!
Mijn vader vertelde gister tijdens het oefenen dat hij vroeger ook regelmatig black-outs had na het drinken van verschillende dranken door elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was me iets te ver reizen voor een paar uurtjes. En ik had een datequote:
Pics.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was me iets te ver reizen voor een paar uurtjes. En ik had een date
Nice.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb ooit bijna een hele nacht doorgebracht op een station voor een meet. Je moet er wel wat voor over hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. En op moment weer met een ander aan het datenquote:
Ik was er afgelopen zaterdag met J.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet soberso nog een keertje met SC op stap, hij had mij een man uit de ZR belooft.
pics.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. En op moment weer met een ander aan het daten
Verdomme.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee. En op moment weer met een ander aan het daten
wazmetjou?quote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wazmetjou?
Jij moet zeggen:
"Daten"
zoveel mannen waren er niet, rustige tentquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet soberso nog een keertje met SC op stap, hij had mij een man uit de ZR belooft.
Dat kwam door het snowboarden!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoveel mannen waren er niet, rustige tent
"Was me iets te ver reizen voor een paar uurtjes."quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wazmetjou?
Jij moet zeggen:
"Daten"
Ja welke kneus zet er dan ook een snowboardbaan buitenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoveel mannen waren er niet, rustige tent
waar met plastic bekertjes?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja welke kneus zet er dan ook een snowboardbaan buiten
Zaterdag was het best gezellig druk in de ZR
Nog altijd een van m'n favoriete uitzendingen van SNL.quote:
Ik heb gewoon m'n kop onder de LaChouffe tap gehangen, vandaar de kater zondagquote:
Nee, last van zenuwen. Mag zo voor het eerst een late dienst draaien. Wel met iemand samen, maar tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent op dreef Mint!
Ben je toch stiekem dat tray Schuttenbrauer wezen ophalen?
Nou...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan kom ik voortaan ook maar niet
Voor iemand die praktisch om de hoek woont vind ik het echt niet kunnen dat Wolfje er niet bij was op de meetquote:
Eens. 5 minuten fietsen verdomme!quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor iemand die praktisch om de hoek woont vind ik het echt niet kunnen dat Wolfje er niet bij was op de meet
Tofquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, last van zenuwen. Mag zo voor het eerst een late dienst draaien. Wel met iemand samen, maar toch![]()
Dank! En tof om mee te maken ook, een jaar geleden hebben ze mij gezegd dat het nooit meer wat ging worden. Vechten en een grote mond opzetten werktquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof
Fijn om te lezen dat het weer de goede kant op gaat.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak, maar ik wil over Elmo heen cummen
Same Love bedoel ikquote:
zou zomaar kunnen, maar heb even geen idee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een moderne artiest heeft dit gesampled toch?
Flo Ridaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een moderne artiest heeft dit gesampled toch?
Ah, ik moest hem even opzoeken en nu herken ik het nummer. Niet echt blijven hangen bij mij.quote:
Het is dan ook hap-slik-weg rotzooi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ik moest hem even opzoeken en nu herken ik het nummer. Niet echt blijven hangen bij mij.
Dat zei m'n vriendin laatst ook...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is dan ook hap-slik-weg rotzooi.
Gast. Echt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin laatst ook...
quote:
Ja mag ze ook happen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin laatst ook...
ik heb de lichten alweer een tijdje aan, baggerweer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nat worden![]()
Het regent hier en het gi-taar
En ik moet echt weg.
Was leuk jullie gekend te hebben
Te makkelijk ditquote:
geen last via de ether 96,8quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef Pandaplint het volgende:
Valt bij jullie 3FM ook steeds weg?
Stenders was hartstikke verliefd op die zangeres toen dit uitkwam. Van Inkel had daarom ervoor gezorgd dat ze naar de studio kwam. Rob helemaal van de kaartquote:
na tweeen trouwens weer 2 uurtjes Rob & Fredquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon m'n kop onder de LaChouffe tap gehangen, vandaar de kater zondag
Toen had ze ook al een rare kopquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Taylor Swift in haar jongere jaren
[ afbeelding ]
Haters gonna hate.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toen had ze ook al een rare kop
dat gevoel had ik in 2001 alquote:
Huh, was dat in 2001 al? Toen was ik 13quote:
ik ging op mijn 13de ook al naar concerten hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huh, was dat in 2001 al? Toen was ik 13
Hoe kan ik die dan live gezien hebben
Waarom zegt Muis nou niet dat ze in Rotterdam is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
MUIS
[ afbeelding ]
Glas moet in de glasbak!
Ik zou er ook niet trots op zijn.... (om in Rotterdam te zijn dan, lig nog liever in een restbakquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zegt Muis nou niet dat ze in Rotterdam is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Natquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
2x nat worden op 1 dagmoet niet gekker worden.
@CG en SC ik was helaas niet in Rotjeknor, maar in een gevangenis genaamd mijn universiteit.
In zulke omgevingen gaat dat natuurlijk niet van de een op de andere dag, dat moet eerst uitgebreid getest worden en pilots mee worden gedraaid, en vergeet de training van de DJ's niet die ermee moeten kunnen werken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef Againzender het volgende:
3FM is eindelijk aan de omniplayer?
quote:
dat snap ik, ik werk zelf in de ICT en weet dat je dit soort belangrijke systemen niet zomaar in productie trapt (al heb ik wel eens anders gezien...). Maar had het idee dat men al lang bezig was met omniplayer, vandaar mijn opmerkingquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In zulke omgevingen gaat dat natuurlijk niet van de een op de andere dag, dat moet eerst uitgebreid getest worden en pilots mee worden gedraaid, en vergeet de training van de DJ's niet die ermee moeten kunnen werken.
3FM is volgens mij de derde van de NPO radiozenders die om is, Radio 6 en 2 hebben het al wat langer.
Wait, what? Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:52 schreef Cee het volgende:
Muis, gefeliciteerd met je aspirant-tante zijn!![]()
jij ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wait, what? Dat heb ik gemist![]()
Gefeliciteerd Muis!
Dat ik dat nieuws via hier moet vernemen kan natuurlijk nietquote:
dat vechten jullie zelf maar uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ik dat nieuws via hier moet vernemen kan natuurlijk niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vechten jullie zelf maar uit
in de modder
met toeschouwers
wat?quote:
ik stem voorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de modder
met toeschouwers
In een bak gelatine mag ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de modder
met toeschouwers
Ja, ga jij je er ook nog eens mee bemoeien!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Of olie. Doorzichtig is sowieso goed.
Mhihiquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ga jij je er ook nog eens mee bemoeien!
Of was jij het dan? Ja goddomme ik weet het ook niet meer, ik sliep half. Nu ook weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wait, what? Dat heb ik gemist![]()
Gefeliciteerd Muis!
Ben ik blij dat ik niet zo klinkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ze klinken als mensen met het iq van een stoeptegel
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:29 schreef SilentChaos het volgende:
Audio Adam
Hoorde ze gisteren al met dit nummer (studio versie)... Baggermuziek
Nou inderdaad! Als je die tweede van rechts een bril zou opzetten, zou het net Lodiers zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Wat doet Patrick Lodiers in die band?
[ afbeelding ]
Rechts? 2e van links vind ik meer lijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Als je die tweede van rechts een bril zou opzetten, zou het net Lodiers zijn.
En Nick of Simon rechtsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
Wat doet Patrick Lodiers in die band?
[ afbeelding ]
Vergeten dat Giel er niet is, de radio niet aangezet en dus de Ramones gemist. Fuck.quote:
Aangevraagd door een jongetje van 5quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vergeten dat Giel er niet is, de radio niet aangezet en dus de Ramones gemist. Fuck.
Dat joch heeft een paar puike opvoeders.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aangevraagd door een jongetje van 5(althans, die hoorde een mamma appelsap erin)
Hij kende het uit een Tony Hawk spelletje geloof ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat joch heeft een paar puike opvoeders.
Ook goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij kende het uit een Tony Hawk spelletje geloof ik
Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:32 schreef MarijeH het volgende:
Leuk dat het item Artiest van de dag weer terug komt. Ik vond het een erg leuk item.
Astroids Galaxy Tour?quote:
Zij is inderdaad heel leuk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Astroids Galaxy Tour?
Ik ookbest leuk
Ze waren hier op Bevrijdingsfestival. Net voordat ze naar alle andere festivals gingen. Ze waren al geboekt toen ze alle behalve populair waren, dus stonden ze hier op een te klein podium met te weinig plek voor het publiek. Desondanks was het gaaf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Astroids Galaxy Tour?
Ik ookbest leuk
Daar was ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren hier op Bevrijdingsfestival. Net voordat ze naar alle andere festivals gingen. Ze waren al geboekt toen ze alle behalve populair waren, dus stonden ze hier op een te klein podium met te weinig plek voor het publiek. Desondanks was het gaaf.
Ik kan de intro van Around the Bend perfect drummen op mijn kampeerpannetjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren hier op Bevrijdingsfestival. Net voordat ze naar alle andere festivals gingen. Ze waren al geboekt toen ze alle behalve populair waren, dus stonden ze hier op een te klein podium met te weinig plek voor het publiek. Desondanks was het gaaf.
Ik heb net gedouched!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef rubbereend het volgende:
mooi, de dames zijn aanwezig, wie pakt de olie?
Ik heb net vanochtend gedoucht en mijn haren gewassen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef rubbereend het volgende:
Goed ideequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef rubbereend het volgende:
quote:
samen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb net vanochtend gedoucht en mijn haren gewassen!
Zover ik weet was ik alleen in de douche.quote:
Ik heb al ruimte te kort als ik er alleen onder staquote:
Idd. Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al ruimte te kort als ik er alleen onder sta
Je verwacht het niet.twitter:megatop50 twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 12:41:45Voor het vijfde jaar op rij is het gelukt: het Serious Request Anthem staat op #1 in de Mega Top 50! #SR14 #3FM http://t.co/C0RuzPq6Ew reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Je verwacht het niet.twitter:megatop50 twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 12:41:45Voor het vijfde jaar op rij is het gelukt: het Serious Request Anthem staat op #1 in de Mega Top 50! #SR14 #3FM http://t.co/C0RuzPq6Ew reageer retweet
Wilbert koopt gewoon heelveel singles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Een nummer 1 scoren is tegenwoordig niet heel lastig meer...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso, Mega Top 50 en Top40.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nummer 1 scoren is tegenwoordig niet heel lastig meer...
ook vroeger was dat zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sowieso, Mega Top 50 en Top40.![]()
Vroeger was dat nog interessant, maar tegenwoordig kan elke drol erin komen.
Platina (single)quote:
rotzooi werd destijds ook naar verhouding gekocht. Bovendien zijn er genoeg verhalen dat een hoog plekje gekocht kon wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Platina (single)
jaar verkocht
juli 2014 30.000
juni 2009 20.000
2008 50.000
2000-2007 60.000
×-1999 75.000
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rotzooi werd destijds ook naar verhouding gekocht. Bovendien zijn er genoeg verhalen dat een hoog plekje gekocht kon worden
zomaar een artikel uit 2007 http://nlpop.blog.nl/hitl(...)stens-50-de-hitlijstquote:
Onderwerp voor Muisquote:
Ik keek en luister.quote:
Helemaal niks anders in de vrijdagse effe ekdom??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:56 schreef Bronson het volgende:
Was Claudia er nog maar op de vrijdagmiddag.
Verdomme zeg.
Nee stel je voor. De uitermate leuke jingles moeten er wel blijven. Als ook die hilarische items.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Helemaal niks anders in de vrijdagse effe ekdom??
De gevolgen zijn ook zo vervelend van dit, even afgezien van de doden etc...Dit zorgt ervoor dat figuren als Geert Wilders etc. opeens weer meer sympathisanten krijgenquote:
Sterker nog, beide 3FM-studio's hebben 3 losse Dalet-computers die ze kunnen gebruiken. Daarvan zijn er nu een paar omgezet naar Omniplayer. Er kan dus nog steeds van het oude systeem gebruik gemaakt worden als dat toch nodig blijkt te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat snap ik, ik werk zelf in de ICT en weet dat je dit soort belangrijke systemen niet zomaar in productie trapt (al heb ik wel eens anders gezien...). Maar had het idee dat men al lang bezig was met omniplayer, vandaar mijn opmerking
Maar goed dat ze de tijd nemen voor een goed test en acceptatietraject, en het vervolgens ook rustig in productie kunnen brengenhandig in dit geval die redundant uitgevoerde studio's
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor niets 30km gefietst
Gisteren belde het uitzendbureau nog voor een baantje en kom je vandaag langs is het vervuld.
Heerlijk fietsen nu met die wind.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel ff lekker eruit geweest...
Inclusief happy end voor de masseur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.jobselectie.nl(...)&utm_campaign=Indeed
2 uur gemasseerd worden en 4 uur uitbetaald krijgen... hier zitten haken en ogen aan
zoiets ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inclusief happy end voor de masseur.
voor wat, hoort watquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inclusief happy end voor de masseur.
en al die andere wijnhandels in Wageningen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Vind het wel gemeen dat Gall & Gall geen vacatures hebben
Eenmanszaken en familiebedrijven zonder vacaturesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en al die andere wijnhandels in Wageningen?
wat dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.zoekbijbaan.nl(...)&utm_campaign=Indeed
hier zit ook al een luchtje aan.
twitter:3FM twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 16:50:16"And we'll rise over love, over hate, over fear and into freedom." 'Iron Sky' van @PaoloNutini is de #3FM #Megahit: http://t.co/HcG6qi2SMm reageer retweet
klinkt goed! Nog een DBA nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, beide 3FM-studio's hebben 3 losse Dalet-computers die ze kunnen gebruiken. Daarvan zijn er nu een paar omgezet naar Omniplayer. Er kan dus nog steeds van het oude systeem gebruik gemaakt worden als dat toch nodig blijkt te zijn.
prachtig idd!quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef Againzender het volgende:
Voor het eerst Barend aan de telefoon gehad vanavond. Die had ik nog niet eerder gesproken
Live of opgenomen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef Againzender het volgende:
Voor het eerst Barend aan de telefoon gehad vanavond. Die had ik nog niet eerder gesproken
of Live opgenomenquote:
live. Had 2 minuten ervoor een app'je gestuurd en werd algebeldquote:
live gezongen!quote:
hopelijk wordt het niet gevonden in een auto van een terrorist,,,,quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben verdomme mijn mapje met autopapierem en groene kaart verloren
Wat een enorme sukkel ben ik
Dus dat gaat me ¤31,50 kosten
dan klopt het chassisnummer toch niet xDquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
hopelijk wordt het niet gevonden in een auto van een terrorist,,,,
Z'n kaak of hemzelf?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef Againzender het volgende:
eerst de producer, toen hijzelfquote:
Zo, dan wil ik in brede lijnen wel weten waar dat gesprek over ging.quote:
moest een vrolijk gesprek worden, maar ik was ondertussen met het eten bezig. Heul kort gesprek, Barend was zo slim om M83 maar gelijk te starten. Ik had ook geen zin in een lang gesprek dat moment, was ff bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo, dan wil ik in brede lijnen wel weten waar dat gesprek over ging.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo, dan wil ik in brede lijnen wel weten waar dat gesprek over ging.
ik vat m nog steeds nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |