Ik dacht al. Kon ook nog een kaartje bemachtigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, ik kon mezelf nog wel aanmeldenIk kom morgen die kant op, ben waarschijnlijk de oudste dus niet moeilijk te herkennen
Kom er langs. Reis wel eersteklasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef aeque het volgende:
Zijn er mensen die met de trein gaan vanuit Rotterdam?
Ook dat is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een stuk tweedeklas meereizen ..
Ja hierzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef aeque het volgende:
Zijn er mensen die met de trein gaan vanuit Rotterdam?
Ik, vanaf CS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:14 schreef chocovlokje het volgende:
Gaat er toevallig ook nog iemand vanuit Amsterdam met de trein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Yvie_lu op 09-01-2015 19:36:21 ]
SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 januari - Lasergamen in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 januari – Kunsthal Rotterdam: 50 jaar James BondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Ontvangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, ik heb zojuist een PM naar iedereen gestuurd die op de lijst staat.
Tot morgen![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, ik heb zojuist een PM naar iedereen gestuurd die op de lijst staat.Ontvangen. Duidelijk geschreven. Wauw ik ontmoet opeens allemaal nieuwe mensen morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Jammer dat het bij http://utrecht.cafe-olivier.be/ al vol zat, misschien ga ik daar op eigen gelegenheid nog wel even heen![]()
![]()
Als er nog mensen willen treinen vanaf Rotterdam dan moet je maar even dmen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ga jij niet alleen met de bus?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zou wel kunnen dat ik in de zelfde trein kom te zitten, aangezien ik in Woerden moet overstappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef aeque het volgende:
Als er nog mensen willen treinen vanaf Rotterdam dan moet je maar even dmen.ROBODEMONS..................|:(![]()
Ik geloof dat mijn trein niet in Woerden stopt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zou wel kunnen dat ik in de zelfde trein kom te zitten, aangezien ik in Woerden moet overstappen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik wil je of jullie wel oppikken met de auto, als je het aandurft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die vanaf Leiden reizen?![]()
Is dat niet onhandig als je uit Zoetermeer komt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Ik wil je of jullie wel oppikken met de auto, als je het aandurft.ROBODEMONS..................|:(![]()
Kwartiertje rijden via de N206, vanuit Zoetermeerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig als je uit Zoetermeer komt?
Geen probleem dus.
Wel gezellig wat aanspraak onderweg
Laat maar weten wat je wil![]()
Trein vanuit Leiden stopt wel bij mij dus zal in zelfde trein stappen eventueel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die vanaf Leiden reizen?| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Kwartiertje rijden via de N206, vanuit Zoetermeer
Geen probleem dus.
Wel gezellig wat aanspraak onderweg
Laat maar weten wat je wilNu kan ik niet kiezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Trein vanuit Leiden stopt wel bij mij dus zal in zelfde trein stappen eventueel.
ROBODEMONS..................|:(![]()
Je hoeft niet te kiezenquote:
Heen met de trein en terug met de auto of andersom
Hhhmm, moet je toch weer kiezen![]()
Nee, met de auto heen en met de trein terug is een betere optie. Overigens wel even kijken wat een goede plek is om af te spreken. Station Lammenschans is voor jou makkelijker dan centraal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen
Heen met de trein en terug met de auto of andersom
Hhhmm, moet je toch weer kiezenROBODEMONS..................|:(![]()
+1 likequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Myraela het volgende:
Op meets dan, op het forum is het wel een pretensieuze lul.![]()
Ik twijfel of ik het aan durf om te meeten na de film. Ik heb wel nog een andere FOK!ker bij me dan.![]()
Double the gezelligheid, zero the calories.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik twijfel of ik het aan durf om te meeten na de film. Ik heb wel nog een andere FOK!ker bij me dan.![]()
Niet alle FOK!kers vinden mij lief... en ik ben best wel bang dat ik dan helemaal dichtklap en dat ik dan best wel saai ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Double the gezelligheid, zero the calories.![]()
We bijten niet hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet alle FOK!kers vinden mij lief... en ik ben best wel bang dat ik dan helemaal dichtklap en dat ik dan best wel saai ben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: