Waar tegen moeten die dan beschermd worden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef Loekie1 het volgende:
Om de gewone moslims te beschermen moeten ze nu heel snel de Syriegangers oppakken en nieuwe niet terug laten keren.
Eerbetoonquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Openbaar vervoer Parijs stilgelegd om 12.00 uur
Charlie Hebdo: la RATP interrompra tout son trafic durant une minute à 12H00 #AFP
— Agence France-Presse (@afpfr) January 8, 2015
Nos.
Vanwege dreiging ?
Ja dat deed die eerste agent ook die overhoop werd geschoten door die kalashikov...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, je kiest er zelf voor om moslim te zijn he.
Nee, eerbetoon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Charlie Hebdo: la RATP interrompra tout son trafic durant une minute à 12H00 #AFP
Nos.
Vanwege dreiging ?
Denk uit respect. Als er dreiging zou zijn dan zou je het wel direct stil leggen, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Nos.
Vanwege dreiging ?
Gedurende 1 minuut. Minuut stilte dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Nos.
Vanwege dreiging ?
Tegen satirische aanvallen en beledigd zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waar tegen moeten die dan beschermd worden?
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denk uit respect. Als er dreiging zou zijn dan zou je het wel direct stil leggen, toch?
Oke.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gedurende 1 minuut. Minuut stilte dus.
Die had wel een baanquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat deed die eerste agent ook die overhoop werd geschoten door die kalashikov...
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vanwege geen verband denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Nos.
Vanwege dreiging ?
quote:
sickquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je terugleest zie je dat het in een restaurantje was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef PicoMMP het volgende:
10.05 uur: Explosie bij moskee Zuid-Frankrijk – Bij een moskee in het Zuid-Franse Villefranche heeft er een explosie plaatsgehad. De burgemeester vreest een verband met de aanslag in Parijs.
in frankrijk is 1 minuut stilte vandaag, was gister al bekendquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Nos.
Vanwege dreiging ?
Dadelijk gaan er nu mensen als wraak moskeeën aanvallen ....quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef PicoMMP het volgende:
10.05 uur: Explosie bij moskee Zuid-Frankrijk – Bij een moskee in het Zuid-Franse Villefranche heeft er een explosie plaatsgehad. De burgemeester vreest een verband met de aanslag in Parijs.
Deze vreest wel een verband, dat is eigenlijk wel nieuws in Frankrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:25 schreef PicoMMP het volgende:
Oh ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je terugleest zie je dat het in een restaurantje was.
wat een naar ventje ben jij.... eigenlijk zouden we jou gewoon niet meer mee moeten tellen,compleet negeren..quote:
Ja klopt. Had net alleen de link niet gelegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:26 schreef crv het volgende:
[..]
in frankrijk is 1 minuut stilte vandaag, was gister al bekend
die kans wordt steeds groter ja, als de fransen eenmaal losgaan is er geen houden meer aan ben ik bangquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dadelijk gaan er nu mensen als wraak moskeeën aanvallen ....
Wat heeft dat met zn kansen op de arbeidsmarkt te maken? Als je de context niet volgt moet je misschien niet reageren.quote:
Zullen we dat nu gaan doen ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HighVolume het volgende:
[..]
wat een naar ventje ben jij.... eigenlijk zouden we jou gewoon niet meer mee moeten tellen,compleet negeren..
Maakt niet uit, doen ze in Frankrijk ook vaak niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Had net alleen de link niet gelegd.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doen ze in Frankrijk ook vaak niet.
We gaan het verbod op smalende godslastering weer uitbreiden zoals de eerste kamer heeft verzocht. De hypocrisie van alle politici die opkomen voor de vrijheid van meningsuiting is weer enorm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tegen satirische aanvallen en beledigd zijn
http://njb.nl/godslasteringquote:De regeringspartijen VVD en PvdA lieten plots weten dat zij twijfelden over het schrappen van het wetsartikel. Als één van deze partijen tegen zou stemmen, dan zou het wetsvoorstel het niet halen. Bij wijze van compromis werd daarom een parallelle motie voorbereid en gestemd.
Concreet verzoekt die motie de regering te onderzoeken of een aanpassing van artikel 137 Sr “dienstig kan zijn om te bewerkstelligen dat dit artikel eveneens genoegzame bescherming biedt tegen als ernstig ervaren belediging van burgers door belediging van hun geloof en geloofsbeleving”, dit weliswaar “zonder de werking van de vrijheid van meningsuiting onnodig te beperken”.
Gast ontopic, je draagt nu niks bij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb genoeg familie wonen daar. Kom zelf geregeld in Place Voltaire. Maar wel minder sinds mijn zwager is verhuisd naar Noord-Frankrijk.²
Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar is de ID-kaart nu een van de verdachten? Of zijn ze via andere wegen op de verdachten gekomen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die ID-kaart echt van een van de schutters was.
Wel de waarheid.quote:
Waar had je dat whats app bericht vandaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geruchten op Twitter over een explosie bij een kebabzaak dichtbij een moskee in Parijs.
Mensen mogen hier ook stoom afblazen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gast ontopic, je draagt nu niks bij.
Gasfles van die Kardash.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geruchten op Twitter over een explosie bij een kebabzaak dichtbij een moskee in Parijs.
Denk je dat het uitmaakt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een Christen bent.
Met jouw posts hik je meer tegen NVU aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel de waarheid.
Als ik de PVV zou steunen en dit duidelijk zou uitdragen zouden mijn kansen op de arbeidsmarkt ook slinken.
Ja, dit soort acties, hier spannen alle extreemrechtse groeperingen garen bij. Ik ben er van overtuigd dat Wollige Wilders in de "zie je wel" modus zit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gast ontopic, je draagt nu niks bij.
Scroll eens terug in dit topic.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Waarom zet je mijn reactie nou boven die achterlijke reactie van Nielsch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |