quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat staat op nu.nl. Net gelezen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zuid-frankrijk.htmlquote:Bij een moskee in Villefranche, in het zuiden van Frankrijk, is donderdagochtend een explosie geweest.
Er vielen geen gewonden, wel sneuvelden wat ruiten.
De burgemeester van Villefranche vermoedt dat de explosie te maken heeft met de aanslag woensdag op Charlie Hebdo in Parijs.
''Ik vrees dat dit verband heeft met de dramatische gebeurtenis van woensdag'', zegt hij tegen de krant Le Progrès.
De explosie gebeurde rond 6.00 uur. Er was geen gaslek, aldus de krant. De politie heeft de wijk afgesloten.
Ze gaan echt geen ID-papieren van medebroeders in de auto leggen die deze geweldige daad in de naam van Allah niet gepleegd hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja ja. Leuk doorgedacht enzo.
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef Nibb-it het volgende:
Selon le journal Midi Libre, qui cite le Parquet de Narbonne, des coups de feu ont été tirés contre une mosquée de Port-la-Nouvelle, dans l'Aude, hier vers 20 heures. - le Monde.
Volgens een lokale krant is gisteravond op een moskee in Port-la-Nouvelle geschoten.
De VS hoeft zich niet te bemoeien met het MO om die regio naar de knoppen te helpen. Doen ze zelf wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als wat de V.S. in het Midden Oosten doet.
het is voor jullie denk ik inderdaad geen goede ontwikkeling ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben bang dat ik als regular Moslim nu nog minder welkom ben op de arbeidsmarkt. Zonde dit.²
Tsja, je kiest er zelf voor om moslim te zijn he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben bang dat ik als regular Moslim nu nog minder welkom ben op de arbeidsmarkt. Zonde dit.²
Ook in de metro.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, je kiest er zelf voor om moslim te zijn he.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wauw...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aan voornaam en achternaam hebben ze ook wel genoeg om je af te wijzen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan voornaam en achternaam hebben ze ook wel genoeg om je af te wijzen hoor.
Dit is een beetje van het niveau van de GL tweets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer gezellig
Gewoon zeggen dat je een Christen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan voornaam en achternaam hebben ze ook wel genoeg om je af te wijzen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |