Kebabtwitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 10:10:08#BREAKING Explosion at kebab shop near mosque in eastern France, no casualties: officials reageer retweet
Ik werkte vroeger in de lokale C1000 bij ons op het platteland. Komt toch dichtbij zo hé, we verkochten nl. ook die halal diepvries meuk van Mekkafood.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn zwager woont in een dorpje nabij Denain. Hij heeft zelf een supermarkt.²
Je hoeft ook geen helder licht te zijn om te weten dat het plegen van genocide niet echt bevorderlijk is als je een eigen staat wil vestigen, toch lopen al die Isis aanhangers vele mensen te vermoorden in Syrië en Irak. Volgens mij heeft gedrag soms erg weinig te maken met wat verstandig is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik altijd vreselijk vind bij dit soort gebeurtenissen is dat we niet hard kunnen maken dat het geen false flag is:
• Gemaskerde mannen
• Splinternieuwe C3
• Laten alle 3 hun id in de auto achter (die neem je toch juist niet mee bij een aanslag?)
Een beetje Moslim weet toch dat dit soort acties juist averechts werken?²
Ze hebben een ID gevonden, niet van de jongen die zich heeft aangegeven.. Ze hebben hem alleen gelinkt aan de aanslagquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
De jongste verdachte die zich zelf heeft aangegeven weet ook nergens wat van. Daar hadden ze het id van gevonden in die auto.
Een beetje hetzelfde als wat de V.S. in het Midden Oosten doet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit zijn extremisten, volledig gebrainwashed met 1 doel. De westerse wereld in laten storten en veel angst zaaien.
Er wordt gezegd dat hij ten tijde van de aanslag op school zat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het wel raar dat je eerst uit alle macht schietend weg probeert te komen, en een paar uur later doodleuk het politiebureau binnen stapt om jezelf aan te geven. Het is een jong ventje, maar toch strookt dat niet helemaal met de handelwijze.
Is die auto gestolen of geroofd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En die auto kan niet gestolen of geroofd?
Klopt ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat hij ten tijde van de aanslag op school zat.
Ik luisterde vorige maand nog naar 'niggas in Paris'quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger in de lokale C1000 bij ons op het platteland. Komt toch dichtbij zo hé, we verkochten nl. ook die halal diepvries meuk van Mekkafood.
Dat is de grap dan ook, moslims roepen dat ook bij gewoon alledaagse dingen maar CNN heeft het tot iets van terroristen gemaakt.quote:
Gesponsord.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is die auto gestolen of geroofd?²
Het regent nu Kebab daar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:13 schreef UpsideDown het volgende:
Kebabtwitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 10:10:08#BREAKING Explosion at kebab shop near mosque in eastern France, no casualties: officials reageer retweet
Ze zijn trots op hun wandaden en willen juist dat hun identiteit bekend raakt onder hun medebroeders die hun op handen zullen dragen. Waarschijnlijk hebben ze een goeie schuilplaats, ook al maandenlang voorbereid.quote:
Dat heb ik gelezen, ja. Kan mij moeilijk voorstellen dat je er iets mee van doen hebt op die leeftijd, als je een alibi zou hebben en als je jezelf gewoon aan komt geven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat hij ten tijde van de aanslag op school zat.
Ja ja. Leuk doorgedacht enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze zijn trots op hun wandaden en willen juist dat hun identiteit bekend raakt onder hun medebroeders die hun op handen zullen dragen. Waarschijnlijk hebben ze een goeie schuilplaats, ook al maandenlang voorbereid.
Misschien had hij er niets (direct) mee te maken en waren het de andere twee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het wel raar dat je eerst uit alle macht schietend weg probeert te komen, en een paar uur later doodleuk het politiebureau binnen stapt om jezelf aan te geven. Het is een jong ventje, maar toch strookt dat niet helemaal met de handelwijze.
Mja, zijn klasgenoten hebben het ook bevestigd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, ja. Kan mij moeilijk voorstellen dat je er iets mee van doen hebt op die leeftijd, als je een alibi zou hebben en als je jezelf gewoon aan komt geven.
Ik denk dat die jongen weleens onschuldig zou kunnen zijn. Medeleerlingen bevestigen dat hij op school was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat staat op nu.nl. Net gelezen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-zuid-frankrijk.htmlquote:Bij een moskee in Villefranche, in het zuiden van Frankrijk, is donderdagochtend een explosie geweest.
Er vielen geen gewonden, wel sneuvelden wat ruiten.
De burgemeester van Villefranche vermoedt dat de explosie te maken heeft met de aanslag woensdag op Charlie Hebdo in Parijs.
''Ik vrees dat dit verband heeft met de dramatische gebeurtenis van woensdag'', zegt hij tegen de krant Le Progrès.
De explosie gebeurde rond 6.00 uur. Er was geen gaslek, aldus de krant. De politie heeft de wijk afgesloten.
Ze gaan echt geen ID-papieren van medebroeders in de auto leggen die deze geweldige daad in de naam van Allah niet gepleegd hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja ja. Leuk doorgedacht enzo.
Bron?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:15 schreef Nibb-it het volgende:
Selon le journal Midi Libre, qui cite le Parquet de Narbonne, des coups de feu ont été tirés contre une mosquée de Port-la-Nouvelle, dans l'Aude, hier vers 20 heures. - le Monde.
Volgens een lokale krant is gisteravond op een moskee in Port-la-Nouvelle geschoten.
De VS hoeft zich niet te bemoeien met het MO om die regio naar de knoppen te helpen. Doen ze zelf wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als wat de V.S. in het Midden Oosten doet.
het is voor jullie denk ik inderdaad geen goede ontwikkeling ditquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben bang dat ik als regular Moslim nu nog minder welkom ben op de arbeidsmarkt. Zonde dit.²
Tsja, je kiest er zelf voor om moslim te zijn he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben bang dat ik als regular Moslim nu nog minder welkom ben op de arbeidsmarkt. Zonde dit.²
Ook in de metro.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, je kiest er zelf voor om moslim te zijn he.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Wauw...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aan voornaam en achternaam hebben ze ook wel genoeg om je af te wijzen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan voornaam en achternaam hebben ze ook wel genoeg om je af te wijzen hoor.
Dit is een beetje van het niveau van de GL tweets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer gezellig
Gewoon zeggen dat je een Christen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aan voornaam en achternaam hebben ze ook wel genoeg om je af te wijzen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |