Je kijkt teveel crappy films.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
De daders zitten waarschijnlijk ergens in een ondergrondse bunker en denken na over een volgende aanslag.
Dat krijg je als je terroristen binnenlaat die in Syrie een commando-achtige training hebben gehad waar je geen zicht op hebt.
Koenders zei: we moeten de naiviteit achter ons laten. Daden bij woorden graag.
Emoquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
De daders zitten waarschijnlijk ergens in een ondergrondse bunker en denken na over een volgende aanslag.
Dat krijg je als je terroristen binnenlaat die in Syrie een commando-achtige training hebben gehad waar je geen zicht op hebt.
Misschien kun je de Franse tekst straks weer hier posten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:52 schreef Nibb-it het volgende:
Nu persconferentie van minister van Binnenlandse Zaken.
uhmmm sure...quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Andere situatie, zij ontvluchten niet de scene direct na de aanslag.
En vertalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je de Franse tekst straks weer hier posten.
Waarom zou je mensen die in een ander land onschuldigen willen gaan onthoofden (orde van de dag haast voor IS) in vredesnaam in je land willen houden?quote:
Misschien kom ik vandaag wel met een Koreaanse bron.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je de Franse tekst straks weer hier posten.
Oh gelukkig, dat kan ik wel lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien kom ik vandaag wel met een Koreaanse bron.
Om te voorkomen dat ze dat gaan doen ?:Pquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen die in een ander land onschuldigen willen gaan onthoofden (orde van de dag haast voor IS) in vredesnaam in je land willen houden?
om dat te voorkomen en zo dus ook relevante training te krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen die in een ander land onschuldigen willen gaan onthoofden (orde van de dag haast voor IS) in vredesnaam in je land willen houden?
twitter:EricWRandolph twitterde op donderdag 08-01-2015 om 09:53:13Man who shot police this morning south of #Paris on the run: interior minister @AFP reageer retweet
Nee joh, de daders hebben zelfmoord gepleegd en liggen nu 72 maagden af te werken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ah ja, net zoals die daders van de aanslagen bij de marathon van Boston die direct werden opgepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:50 schreef Abed het volgende:
De Yanks hadden ze allang in de kraag gevat.
Oh, in het licht van onderbuikgevoelsn en zomaar wat roepen ken ik er nog eentje:quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:51 schreef HighVolume het volgende:
[..]
fijn zeg ! Want zomaar random wat onderbuikgevoelens roepen is uitermate storend en bovendien enorm dom.
Ik geloof dat ik hier verder niets meer over hoef te zeggen, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HighVolume het volgende:
Ik denk dat de politie een verband ontkent om te proberen een gigantische pleuriszooi te vermijden
Dacht dat ze door zelfmoord niet naar het paradijs gingen ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee joh, de daders hebben zelfmoord gepleegd en liggen nu 72 maagden af te werken.
Welk geslacht de maagden hebben is onbekend.
Was toch een autodief?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef DeJori het volgende:
twitter:EricWRandolph twitterde op donderdag 08-01-2015 om 09:53:13Man who shot police this morning south of #Paris on the run: interior minister @AFP reageer retweet
Om te voorkomen dat ze daar gaan moorden, om te voorkomen dat ze terugkomen en hier gaan moorden. Oppakken en opsluiten, levenslang.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat ze dat gaan doen ?:P
Dan zitten wij met extremistische gekken die het blijkbaar een goed idee vindt onschuldige mensen te vermoorden om wat hij gelooft. Liever daar dan hier, als ik mag kiezen. Zorg maar dat ze niet terugkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:53 schreef Re het volgende:
[..]
om dat te voorkomen en zo dus ook relevante training te krijgen?
CNN is geen serieuze bron, die zitten er vaker naast.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:54 schreef b4kl4p het volgende:
CNN meldt dat er een Hedbo editor onder de doden is.
Een vervolg op gisteren dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |