Verplaats je hem wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat toch met plaatsen die onbereikbaar zijn met ov?
Ik laat het over aan iemand anders
Vandaag niet, daar zijn de aansluitingen veel te bagger voor. Ik heb maar een paar minuten om de stok te pakken en terug naar de bushalte te rennen, anders sta ik daar 40 minuten niks te doen, daar heb ik geen tijd voor.quote:
Dat is bagger ja...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag niet, daar zijn de aansluitingen veel te bagger voor. Ik heb maar een paar minuten om de stok te pakken en terug naar de bushalte te rennen, anders sta ik daar 40 minuten niks te doen, daar heb ik geen tijd voor.
En als je nou een halte eerder bij de Dorpsstraat uitstapt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:09 schreef Nattekat het volgende:
https://www.google.nl/map(...)7z/data=!4m2!4m1!3e2
oh... blijkbaar is er geen dichtsbijzijnde bushalte
Volgende keer als ie in een gehucht ligt hou ik wel mijn mond over ophalen, komt toch niks van
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
En als je nou een halte eerder bij de Dorpsstraat uitstapt?
Dat stuk Gaagweg wil je ook niet lopen...
Jammer... Ik had vanavond wel zin om een stukje te rijden als je hem in de buurt zou houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is vast wel iemand die hem heeft opgehaald voor ik weer tijd heb om hem op te halen
Dinsdag is voor mij de eerstvolgende mogelijkheid iig.
Zo ver is ie toch niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jammer... Ik had vanavond wel zin om een stukje te rijden als je hem in de buurt zou houden.
Ik mag nu nog niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver is ie toch niet?
Ik had hem voor jou verder neergelegd.
Als het goed is wel. Als G-NiLES nu eens aangaf wat het sleutelbord was. Al gok ik dat het het fietsknooppunt 33 bord isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:16 schreef Molurus het volgende:
Dat is wel heel dichtbij! Ik ga zeker morgen kijken, als niemand anders het doet.
Hoe zit het eigenlijk met dat slotje? Is er een sleutel?
quote:
"nu eens aangaf "quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Als G-NiLES nu eens aangaf wat het sleutelbord was. Al gok ik dat het het fietsknooppunt 33 bord is
[..]
Dat het niet bij de foto's stond en zodoende Molurus niet wist hoe het met de sleutel zatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:14 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
"nu eens aangaf "
Hoe bedoel je dat.
Maar idd. Ligt gewoon in dat bordje.
Ik had sowieso gemist wat nu precies de afspraken waren t.a.v. die sleutel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat het niet bij de foto's stond en zodoende Molurus niet wist hoe het met de sleutel zat
Er zit dus weer een slot om. Sleutel is apart verborgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik had sowieso gemist wat nu precies de afspraken waren t.a.v. die sleutel.
Ik ga straks eerst nog boodschappen doen enzo... dus als ik hem oppik wordt dat pas einde middag of vanavond.
Mooi....quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi....
En nu een trip naar het Noorden ? wishful thinking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |