abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148657811
transgender en een moslim sociale kring - dat gaat niet samen denk ik. sterkte ;(
pi_148659198
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:06 schreef SuperFood het volgende:
transgender en een moslim sociale kring - dat gaat niet samen denk ik. sterkte ;(
Ik heb geen islamitische sociale kring, mijn familie is alleen moslim maar buiten familie ga ik met vrijwel geen moslims om.
pi_148659219
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:04 schreef Mika-Mika het volgende:
Ts is dit niet gewoon even fase dat je wilt veranderen van geslacht?
Tja als het een fase zou zijn waarom heb ik die gevoelens dan al bijna twee jaar?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:40:03 #129
436346 Mika-Mika
dadasdasdadgasdggdw312312
pi_148659268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:38 schreef C.Carrera het volgende:

[..]

Tja als het een fase zou zijn waarom heb ik die gevoelens dan al bijna twee jaar?
Kan toch? Zoiets kan best lang aanhouden, als het een fase is.
pi_148660750
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:40 schreef Mika-Mika het volgende:

[..]

Kan toch? Zoiets kan best lang aanhouden, als het een fase is.
Hoe kan je er achter komen of het een fase is? Heb je zelf een fase doorgemaakt waarin je bepaalde gevoelens had die je nu helemaal niet meer hebt? Ben je zelf eigenlijk een man of vrouw?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:28:11 #131
436346 Mika-Mika
pi_148661060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:20 schreef C.Carrera het volgende:

[..]

Hoe kan je er achter komen of het een fase is? Heb je zelf een fase doorgemaakt waarin je bepaalde gevoelens had die je nu helemaal niet meer hebt? Ben je zelf eigenlijk een man of vrouw?
Niet denk ik in zoverre ik weet, ja heb er een gekend. altijd erg vrouwelijk geweest, deed ook verkleden en zo, en kreeg het toen ineens te pakken om een vrouw te worden, was toen nog wat jonger en toen na mate hij wat ouder werd, trok dat vrij snel weg. Nog steeds zover ik weet is die nog steeds op en top vrouwelijk, en daar blijft het verder bij.
pi_148661425
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:28 schreef Mika-Mika het volgende:

[..]

Niet denk ik in zoverre ik weet, ja heb er een gekend. altijd erg vrouwelijk geweest, deed ook verkleden en zo, en kreeg het toen ineens te pakken om een vrouw te worden, was toen nog wat jonger en toen na mate hij wat ouder werd, trok dat vrij snel weg. Nog steeds zover ik weet is die nog steeds op en top vrouwelijk, en daar blijft het verder bij.
Hoe vrouwelijk is ''op en top vrouwelijk'' en alleen qua uiterlijk of ook gedragingen en heeft die helemaal geen transgendergevoelens meer? Is die trouwens homo?
pi_148661587
Ts, als je 10 tot 15 jaar wacht aangezien je nog aardig jong bent zou je als mtf misschien als vrouw genetische kinderen kunnen krijgen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:56:47 #134
436346 Mika-Mika
pi_148661934
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef C.Carrera het volgende:

[..]

Hoe vrouwelijk is ''op en top vrouwelijk'' en alleen qua uiterlijk of ook gedragingen en heeft die helemaal geen transgendergevoelens meer? Is die trouwens homo?
Zoals ik het zeg. De hele handel, uiterlijk en gedrag, en werd op het laatst een echte diva laat ik het daarbij houden. Homo? Zou kunnen kreeg op dat vlak er geen hoogte van :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:05:07 #135
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_148662193
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:45 schreef PoisonPrince het volgende:
Ts, als je 10 tot 15 jaar wacht aangezien je nog aardig jong bent zou je als mtf misschien als vrouw genetische kinderen kunnen krijgen.
"wachten tot je ouder bent" is wel het laatste advies dat je een transgender persoon wilt geven. Hoe langer je wacht met actie ondernemen, hoe meer je lichaam verandert in iets wat je (waarschijnlijk) niet wilt en hoe moeilijker is om dat weer aan te passen.

Doorverwijzen naar een genderteam kan altijd. Dan kunnen ze daar besluiten wat er moet gaan gebeuren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_148662336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:45 schreef PoisonPrince het volgende:
Dat doe ik liever niet aangezien hoe eerder je begint met je transitie hoe vrouwelijker je kan worden.
  woensdag 14 januari 2015 @ 00:25:24 #137
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_148662766
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

"wachten tot je ouder bent" is wel het laatste advies dat je een transgender persoon wilt geven. Hoe langer je wacht met actie ondernemen, hoe meer je lichaam verandert in iets wat je (waarschijnlijk) niet wilt en hoe moeilijker is om dat weer aan te passen.

Doorverwijzen naar een genderteam kan altijd. Dan kunnen ze daar besluiten wat er moet gaan gebeuren.
Inderdaad. Ik denk dat zo'n genderteam iemand die er ongelukkig van zou worden er wel uit zou pikken (zelf geen ervaring mee). Ik neem aan dat tijdens het lange traject TS wel door de mand zou vallen als het hem echt ongelukkig zou maken.

Maar TS, waarom probeer je niet gewoon een tijdje als vrouw door het leven te gaan? Zonder zoiets ingrijpends als een geslachtsveranderingsoperatie dan
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_148663308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat klop maar op het vlak van biotechnologie gaat het relatief snel veranderen met technologieën zoals het printen van organen/botten. En daarnaast zijn ze nu ook bezig met gameten maken uit huidcellen. Dus ja mannen zouden technisch gezien ook 'moeder' kunnen zijn. (Bij muizen hebben ze al nakomelingen gemaakt uit alleen mannetjes.)

Hoe het er nu naar uit ziet zouden mensen met genoeg geld hun lichaam over een jaar of 50/60 helemaal kunnen vernieuwen om zo niet dood te gaan. Je kunt me voor gek verklaren, maar dat is wel de richting waar we naar toe gaan en op het vlak van genetica/robotica staan ook grote dingen te gebeuren in de komende 20 jaar waardoor je al als mtf kinderen kunt krijgen.

Tis hetzelfde als de wright brothers die pakweg 100 jaar geleden amper vlogen en er nu a380's rondvliegen.

Dat lijkt me een stuk beter dan de huidige geslachtsoperaties/plastische chirurgie.Het resultaat is onvoorspelbaar en kan heel teleurstellend uitpakken. Ik bedoel sommige mensen komen nu heel onnatuurlijk over na hun ingreep. Of je moet al een gezicht hebben dat er goed uitziet als vrouw zijnde voor je van sex veranderdt.

Daarnaast als jij die nu ondergaat met de huidige technologie dan kun je geen kinderen meer krijgen, moet je hormonen slikken en je moet ervoor zorgen dat je kunstmatige vagina geen diepte verliest.

Of je moet het heel graag nu willen anders lijkt mij kapitaal vergaren een betere zaak. Of als de technologieën toch zich niet zo snel ontwikkelen wat ook mogelijk is maar onwaarschijnlijk dan kun je altijd nog proberen jezelf in te laten vriezen als je al te oud bent (wellicht dat dit ook beter zal gaan in de nabije toekomst). 't Blijft een gok maar wanneer je 'ontdooit' wordt zou je je gewenste lichaam tot in detail kunnen laten maken.

http://www.livescience.com/37870-3d-printing-repairs-bone.html

[ Bericht 2% gewijzigd door PoisonPrince op 14-01-2015 00:56:02 ]
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:58:09 #139
71919 wonderer
pi_148667121
Interessante gedachten. Ik hoop zelf dat de behandeling van transmannen wat meer aandacht en verbetering krijgt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_148668117
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef C.Carrera het volgende:

[..]

Technisch gezien zou je het met een vrouw in een mannelijk lichaam doen. Dit klinkt hard, maar het is eenmaal zo. Persoonlijk ben je dan ook een vrouw als je die operatie bent ondergaan wat mij betreft. Het komt er gewoon op neer dat dit altijd per persoon zal verschillen. Ik denk dat de acceptatie onder mannen dan niet geweldig hoog zal zijn als ze er achterkomen. Maar laat je er niet van afschrikken als het voor jou is, dan zul je er wel een stuk gelukkiger van worden, althans dat denk ik.
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:48:30 #141
71919 wonderer
pi_148668363
Beetje hetzelfde principe als "oh, dit smaakt echt heerlijk, wat is het?" "Koeienmaag" "Eeew!"
pi_148681319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef C.Carrera het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om iemand die ik niet ken face-to-face hierover te vertellen en heb er bovendien geen zin in dat de psycholoog in kwestie tijdens het kerstdiner halfdronken dit aan anderen verteld..

Ik wist niet dat er een topic hierover was, ik zal daar ook wel even dit verhaal posten.
Pagina 2-6 overgeslagen dus misschien is dit al gepost, if so sorry:

Een psycholoog heeft een geheimhoudingsplicht en een geregistreerde psycholoog (big-register) die deze plicht verzuimt raakt zijn licentie kwijt en kan dus niet meer mensen behandelen en is voor de rest van zijn leven genaaid. Je kunt er dus met goed vertrouwen van uit gaan dat zij zoiets niet zo maar in een dronken bui aan anderen vertellen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')