Ik heb geen islamitische sociale kring, mijn familie is alleen moslim maar buiten familie ga ik met vrijwel geen moslims om.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:06 schreef SuperFood het volgende:
transgender en een moslim sociale kring - dat gaat niet samen denk ik. sterkte
Tja als het een fase zou zijn waarom heb ik die gevoelens dan al bijna twee jaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:04 schreef Mika-Mika het volgende:
Ts is dit niet gewoon even fase dat je wilt veranderen van geslacht?
Kan toch? Zoiets kan best lang aanhouden, als het een fase is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:38 schreef C.Carrera het volgende:
[..]
Tja als het een fase zou zijn waarom heb ik die gevoelens dan al bijna twee jaar?
Hoe kan je er achter komen of het een fase is? Heb je zelf een fase doorgemaakt waarin je bepaalde gevoelens had die je nu helemaal niet meer hebt? Ben je zelf eigenlijk een man of vrouw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:40 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Kan toch? Zoiets kan best lang aanhouden, als het een fase is.
Niet denk ik in zoverre ik weet, ja heb er een gekend. altijd erg vrouwelijk geweest, deed ook verkleden en zo, en kreeg het toen ineens te pakken om een vrouw te worden, was toen nog wat jonger en toen na mate hij wat ouder werd, trok dat vrij snel weg. Nog steeds zover ik weet is die nog steeds op en top vrouwelijk, en daar blijft het verder bij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:20 schreef C.Carrera het volgende:
[..]
Hoe kan je er achter komen of het een fase is? Heb je zelf een fase doorgemaakt waarin je bepaalde gevoelens had die je nu helemaal niet meer hebt? Ben je zelf eigenlijk een man of vrouw?
Hoe vrouwelijk is ''op en top vrouwelijk'' en alleen qua uiterlijk of ook gedragingen en heeft die helemaal geen transgendergevoelens meer? Is die trouwens homo?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:28 schreef Mika-Mika het volgende:
[..]
Niet denk ik in zoverre ik weet, ja heb er een gekend. altijd erg vrouwelijk geweest, deed ook verkleden en zo, en kreeg het toen ineens te pakken om een vrouw te worden, was toen nog wat jonger en toen na mate hij wat ouder werd, trok dat vrij snel weg. Nog steeds zover ik weet is die nog steeds op en top vrouwelijk, en daar blijft het verder bij.
Zoals ik het zeg. De hele handel, uiterlijk en gedrag, en werd op het laatst een echte diva laat ik het daarbij houden. Homo? Zou kunnen kreeg op dat vlak er geen hoogte vanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef C.Carrera het volgende:
[..]
Hoe vrouwelijk is ''op en top vrouwelijk'' en alleen qua uiterlijk of ook gedragingen en heeft die helemaal geen transgendergevoelens meer? Is die trouwens homo?
"wachten tot je ouder bent" is wel het laatste advies dat je een transgender persoon wilt geven. Hoe langer je wacht met actie ondernemen, hoe meer je lichaam verandert in iets wat je (waarschijnlijk) niet wilt en hoe moeilijker is om dat weer aan te passen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:45 schreef PoisonPrince het volgende:
Ts, als je 10 tot 15 jaar wacht aangezien je nog aardig jong bent zou je als mtf misschien als vrouw genetische kinderen kunnen krijgen.
Dat doe ik liever niet aangezien hoe eerder je begint met je transitie hoe vrouwelijker je kan worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:45 schreef PoisonPrince het volgende:
Ts, als je 10 tot 15 jaar wacht aangezien je nog aardig jong bent zou je als mtf misschien als vrouw genetische kinderen kunnen krijgen.
Inderdaad. Ik denk dat zo'n genderteam iemand die er ongelukkig van zou worden er wel uit zou pikken (zelf geen ervaring mee). Ik neem aan dat tijdens het lange traject TS wel door de mand zou vallen als het hem echt ongelukkig zou maken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
"wachten tot je ouder bent" is wel het laatste advies dat je een transgender persoon wilt geven. Hoe langer je wacht met actie ondernemen, hoe meer je lichaam verandert in iets wat je (waarschijnlijk) niet wilt en hoe moeilijker is om dat weer aan te passen.
Doorverwijzen naar een genderteam kan altijd. Dan kunnen ze daar besluiten wat er moet gaan gebeuren.
Dat klop maar op het vlak van biotechnologie gaat het relatief snel veranderen met technologieën zoals het printen van organen/botten. En daarnaast zijn ze nu ook bezig met gameten maken uit huidcellen. Dus ja mannen zouden technisch gezien ook 'moeder' kunnen zijn. (Bij muizen hebben ze al nakomelingen gemaakt uit alleen mannetjes.)quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
"wachten tot je ouder bent" is wel het laatste advies dat je een transgender persoon wilt geven. Hoe langer je wacht met actie ondernemen, hoe meer je lichaam verandert in iets wat je (waarschijnlijk) niet wilt en hoe moeilijker is om dat weer aan te passen.
Doorverwijzen naar een genderteam kan altijd. Dan kunnen ze daar besluiten wat er moet gaan gebeuren.
Technisch gezien zou je het met een vrouw in een mannelijk lichaam doen. Dit klinkt hard, maar het is eenmaal zo. Persoonlijk ben je dan ook een vrouw als je die operatie bent ondergaan wat mij betreft. Het komt er gewoon op neer dat dit altijd per persoon zal verschillen. Ik denk dat de acceptatie onder mannen dan niet geweldig hoog zal zijn als ze er achterkomen. Maar laat je er niet van afschrikken als het voor jou is, dan zul je er wel een stuk gelukkiger van worden, althans dat denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef C.Carrera het volgende:
[..]
Hoe vrouwelijk is ''op en top vrouwelijk'' en alleen qua uiterlijk of ook gedragingen en heeft die helemaal geen transgendergevoelens meer? Is die trouwens homo?
Pagina 2-6 overgeslagen dus misschien is dit al gepost, if so sorry:quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:54 schreef C.Carrera het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om iemand die ik niet ken face-to-face hierover te vertellen en heb er bovendien geen zin in dat de psycholoog in kwestie tijdens het kerstdiner halfdronken dit aan anderen verteld..
Ik wist niet dat er een topic hierover was, ik zal daar ook wel even dit verhaal posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |