Ben jij nu ook al moslimquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, ik voorzie chaos de komende periode. Gelukkig is onze moskee beveilig met HD camera's.²
Dan zou het "ik vermoedde al dat het moslims waren" moeten zijn. Niet "ik wist al dat het moslims waren". Klein, doch belangrijk detail.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Vooronderstellingen aan de hand van kennis uit het verleden. Je kunt het vooroordelen noemen, maar gezien de omstandigheden wijst alles op moslims. Het is niet slim om dat gelijk de wereld in de twitteren maar de gedachte vind ik heel menselijk.
Ik hoop écht van NIET. Van geen enkele zijde dus..quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:51 schreef NiceHat het volgende:
Niet dat ik het aanmoedig, maar ik ben wel benieuwd of er nog iets gaat gebeuren in Nederland.
Zolang er geen 'onschuldige' burgers gedood worden beschouw ik het niet als een aanslag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Momenteel niet.
In het verleden had je de RAF en natuurlijk de aanslag op Janmaat. Vind ik behoorlijk serieuze aanslagen.
Ik zou het wel interessant vinden. Wij zijn de dans redelijk ontsprongen tot nu toe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop écht van NIET. Van geen enkele zijde dus..
Ja natuurlijk gaat er iets gebeuren. Dat is toch ook allang aangekondigd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:51 schreef NiceHat het volgende:
Niet dat ik het aanmoedig, maar ik ben wel benieuwd of er nog iets gaat gebeuren in Nederland.
Dus Lee Rigby vorig jaar vond je geen aanslag? Vreemde houding.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Zolang er geen 'onschuldige' burgers gedood worden beschouw ik het niet als een aanslag.
Grootspraak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat er iets gebeuren. Dat is toch ook allang aangekondigd?
Je hebt gelijk. Maar het kost zo'n energie. Kijk, die terroristen en bontkraagjes hoeven zich nooit te verantwoorden. Maar ik als islamitische Marokkaan die bonafide en onschuldig de arbeidsmarkt op bounced kan weer voor de "rechter" verschijnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:47 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je je niet moet schamen voor je principes. Doe ik ook niet.
Ik heb het liever "saai en geen aanslag" dan "interessant en wel een aanslag".quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef NiceHat het volgende:
Ik zou het wel interessant vinden. Wij zijn de dans redelijk ontsprongen tot nu toe.
Randgeval. Hij was wel militair, maar niet in functie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Dus Lee Rigby vorig jaar vond je geen aanslag? Vreemde houding.
Tot jij of een bekende het slachtoffer zijn (van welke zijde dan ook en op welke manier dan ook)quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou het wel interessant vinden. Wij zijn de dans redelijk ontsprongen tot nu toe.
100% zeker. De vraag is alleen wanneer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:51 schreef NiceHat het volgende:
Of trendsetters met Theo van Gogh.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:52 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Unconfirmed.quote:
Kwestie van tijd toch? Ik verwacht het eigenlijk al jaren maar nu met die terugkerende Syriëgangers zit het er helemaal dik in dat er vroeg of laat een menigte onder vuur genomen wordt ergens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:51 schreef NiceHat het volgende:
Eens + van wie dan ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het liever "saai en geen aanslag" dan "interessant en wel een aanslag".
Koteletten, Pizza's, thee, pindarotsjes. Wat dat aan gaat heb ik geen klagen. Maar ja, ik ben een redelijk wederzijdse Moslim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al moslimTijd geleden bracht je vrouwtje je toch nog karbonades tijdens een wedstrijd
Ik schaam me ook niet voor mijn principes (die waarschijnlijk radicaler zijn dan de islam). Je moet gewoon sterk staan, anders zul je nooit respect krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar het kost zo'n energie. Kijk, die terroristen bontkraagjes hoeven zich nooit te verantwoorden. Maar ik als Islamitische Marokkaan die bonafide en onschuldig de arbeidsmarkt op bounced kan weer voor de "rechter" verschijnen.²
Fixed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
100% zeker. De vraag is alleen wanneer?
Dit soort terrorisme houdt je gewoon niet tegen met open grenzen.
Jaja, die kennen we al. Ken sowieso geen mensen die reizen op plekken die als interessant doelwit beschouwd kunnen worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot jij of een bekende het slachtoffer zijn (van welke zijde dan ook en op welke manier dan ook)
Ik geloof juist niet dat dit ooit in Nederland voor gaat komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
100% zeker. De vraag is alleen wanneer?
Dit soort terrorisme houdt je gewoon niet tegen met open grenzen.
Die terugkerenden worden toch weer teruggestuurd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch? Ik verwacht het eigenlijk al jaren maar nu met die terugkerende Syriëgangers zit het er helemaal dik in dat er vroeg of laat een menigte onder vuur genomen wordt ergens.
Ik hoop van niet maar ik ben er wel lichtelijk ongerust om.
Blijkbaar?quote:
Dat was geen terreur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Of trendsetters met Theo van Gogh.
Weer eentje die verschil tussen daders en verdachten niet kent.quote:
Istanboel, Parijs. Londen, Madrid, Ierland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Jaja, die kennen we al. Ken sowieso geen mensen die reizen op plekken die als interessant doelwit beschouwd kunnen worden.
Ik ben van de school van Koslov:"Respecteer iedereen tenzij hij of zij bewijst dit niet te verdienen."quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik schaam me ook niet voor mijn principes (die waarschijnlijk radicaler zijn dan de islam). Je moet gewoon sterk staan, anders zul je nooit respect krijgen.
Scherpquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Weer eentje die verschil tussen daders en verdachten niet kent.
Mwoah, goed bommetje in of op Utrecht CS en het hele land ligt ongeveer lam. Volgens mij komt iedereen wel eens op Utrecht CSquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Jaja, die kennen we al. Ken sowieso geen mensen die reizen op plekken die als interessant doelwit beschouwd kunnen worden.
Ook dan, die brug is verbrand vrees ik. Op de lange termijn, 50+ jaar ofzo, is een aanslag vrijwel gegarandeerd. Ook al is het maar een 'lone wolf' a la Sydney of Toronto.quote:
Open grenzen zijn wel degelijk de oorzaak.quote:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Istanboel, Parijs. Londen, Madrid, Ierland?
Spanje (je weet wel waarom)quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Istanboel, Parijs. Londen, Madrid, Ierland?
Dat ken ik wel. Ik vraag of de daders zijn opgepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef JCats het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Ik hou van die zinquote:Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Dat klopt helemaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:50 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Saudi-Arabië is de bron van het kwaad.
Dat ik troll?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tang - varken
Of je hebt er geen idee van waar ik het over heb
Nou ik meer van de school "Respecteer niemand tenzij hij of zij bewijst dit te verdienen".quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van de school van Koslov:"Respecteer iedereen tenzij hij of zij bewijst dit niet te verdienen."²
Nee is gewoon een circlejerk van journalisten die allemaal hopen op een primeur en uit opwinding alles voor waarheid aannemen.quote:
Doe niet zo naïef.quote:
Het is Nederland, dan wordt er weer verwacht dat het met therapie en controle wel los loopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Die terugkerenden worden toch weer teruggestuurd?
Dat weet je pas na een proces....quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Ik vraag of de daders zijn opgepakt.
Als er dan toch iets moet gebeuren hoop ik wel dat het groots genoeg is om op CNN te komen. Breaking news from the Netherlands enzo, zo'n gezellig extra nieuws avondje.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het liever "saai en geen aanslag" dan "interessant en wel een aanslag".
Ah oke. Jammer is dat altijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is gewoon een circlejerk van journalisten die allemaal hopen op een primeur en uit opwinding alles voor waarheid aannemen.
Ik kan heel goed voorstellen dat je het als (laatste) optie beschouwd. Geef ze geen ongelijk. Het is beter dan passief toekijken en kapot gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch kun je niet ontkennen dat dit soort gasten vaak in een uitzichtloze situatie zitten:
• Weinig geld
• Geen carrière vooruitzichten
• Omgang met rappers die de staat (altijd) ondermijnen
Ik heb nog nooit gezien dat een huisarts of eigenaar van een supermarkt terrorist wordt.²
0 immigratie is economisch zelfmoord, zelfs met immigratie vergrijst Europa enorm. Hier in Japan hebben ze gesloten grenzen en verwachten ze in het jaar 2100 op 40 miljoen inwoners te zitten, ze zitten nu op de 120 miljoen. De economie gaat er kapot aan, maar de Japanners gaan liever Japans ten onder dan dat ze immigranten binnenhalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Open grenzen zijn wel degelijk de oorzaak.
Zonder open grenzen minder niet-westerse immigratie, en zelfs de mogelijkheid om dit te stoppen.
Daarnaast maken open grenzen het gemakkelijker voor terroristen (en criminelen in het algemeen) om zich te verplaatsen en om aan spullen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |