dat kloptquote:
Bami is irritanter dan jijquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan moet je nagaan dat ik geeneens de TS ben
Ik heb de foto's van osuchi nog, ik vermaak me welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van osuchi nog, ik vermaak me wel
Nee, daar hou ik ook nooit zo van. Wel heel hard moeten lachen met 3 buitenlandse meiden op hun eerste keer. Die kwamen niet meer voor de spiegel vandaan en 1 stond half naakt in de douche haar moedervlekken lelijk te vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef DrNick het volgende: [..] Ah
Donker bos he
Ik heb niet meer in de spiegel gekeken geloof ik.
Drugs are bad hmmkay.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik ook nooit zo van. Wel heel hard moeten lachen met 3 buitenlandse meiden op hun eerste keer. Die kwamen niet meer voor de spiegel vandaan en 1 stond half naakt in de douche haar moedervlekken lelijk te vinden.![]()
Citroengras kweken. Dat scheelt je thee kopen en kan je ander drinken van je theegeld halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik naar centraal fietsen voor wat lekkers te drinken?
Alleen thee hier nog, hele dag al een het thee zuipen
Mwah.. ligt aan de gebruiker.quote:
Doe zelf goffetomme normaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
Waarom zijn jullie zo grof tegen me? Doe eens normaal.
Omdat het niet jouw lapo was vriendquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
omdat je gewoon kut bentquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik heb meer met noodles dan bami.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
dus diegene die een lapo heeft mag de topic openen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat het niet jouw lapo was vriend
Ben je nieuw?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus diegene die een lapo heeft mag de topic openen?
wat is dat voor een kutregel
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus diegene die een lapo heeft mag de topic openen?
wat is dat voor een kutregel
Kano to the rescuequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Zo te zien gaat bami voor de meet gehate user award 2015
Dus je bent nieuw.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee, maar ik heb er nooit van gehoord.
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik naar centraal fietsen voor wat lekkers te drinken?
Alleen thee hier nog, hele dag al een het thee zuipen
Nu weet je er van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee, maar ik heb er nooit van gehoord.
Je bent gewoon een kutuser.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Bami-Powner het volgende:
En dat vind ik nog steeds geen reden om mij op zo'n manier te beledigen.
Ja wel. Stik in je bami.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Bami-Powner het volgende:
Hun blijkbaar wel. Dat is het mooie van meningen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Bami-Powner het volgende:
Laten we wel vooropstellen dat er an sich niets mis is met een lekker bord bamiquote:
Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laten we wel vooropstellen dat er an sich niets mis is met een lekker bord bami
Mwaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laten we wel vooropstellen dat er an sich niets mis is met een lekker bord bami
Heb niet echt avondeten gehadquote:
smakelijk danquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb niet echt avondeten gehad![]()
Neequote:
quote:
Nee nog niet. Eens een keer doen voor de geinquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je Cola Life al geproefd?
Zal waarschijnlijk niet veel anders zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee nog niet. Eens een keer doen voor de gein
Smaakt gewoon hetzelfdequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je Cola Life al geproefd?
Godver...quote:
Moest je ze uitdelen ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef d4v1d het volgende:
We hadden 20 traytjes over op werk die je niet kon verkopen
sorryquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je maar niet beneden de rivieren gaan wonen in een of ander gehucht
niks mis meequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je maar niet beneden de rivieren gaan wonen in een of ander gehucht
Dat is ook het enige poesje wat jij ooit zult voelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mn bed uit maar mn kat ligt al n uur tegen me aan en ij vind het stom voor hem als ik bu wegga
dan zou ik met goede lyrics komen Gquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
Aan het oefenen voor je rap carriere?
Post ze dan ook niet als je ze niet goed vindquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
dan zou ik met goede lyrics komen G
is van een liedjequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Post ze dan ook niet als je ze niet goed vind
Leuk hoor Willeke. De kids van mij gaan naar hun oma. En mijn man Henk gaat denk ik gewoon naar de stripclub.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo, ik ben Willeke ik heb een ticket gekocht voor de huishoudbeurs.
De kids blijven lekker thuis met de hond en mijn man Hans.
Groetjens
Tegen die tijd bestaat dat niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
heb je al verzorgingstehuis uitgezocht
wat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tegen die tijd bestaat dat niet meer.
Ja klopt merk ik ook hier. Ik ga volgens mij minder uitkering krijgen omdat ze vinden dat ik gewoon kan werken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zorg wordt elk jaar kapot bezuinigd en op een gegeven moment onbetaalbaar.
Ik besta dan nog wel want ik ben bredeboii hou die raketten etc tegenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
Tegen die tijd bestaat niets meer .. IS, Rusland en Amerika hebben dan alles verwoest met hun oorlogsvoering.
Onkruid vergaat niet inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik besta dan nog wel want ik ben bredeboii hou die raketten etc tegen
En wie ga je daar voor meebrengen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja ik ga je helemaal in elkaar slaan.
mijn twee vuistenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wie ga je daar voor meebrengen?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
Geen gifjes graag deze avond.
Met vriendelijke groeten,
Ro-ald.
Dat is gewoon mijn UI. Heeft er duidelijk niets mee te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij elke post van je zie ik dit gifje, hypocriet.
Ouchquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
Kom jij met al je vrienden? Dan kom ik ook alleen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:16 schreef Ro-ald het volgende:
Geen gifjes graag deze avond.
Met vriendelijke groeten,
Ro-ald.
Wel nog steeds goedquote:
Kbyequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
Maar ga ik bieren met een vriend.
Jullie zullen mij allemaal missen natuurlijk maar wees niet getreurd ik kom vannacht terug.
Dat is een gekke beurs op een normale plek.quote:
knieen zijn vrij normaal?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
M'n knieen, en de zijkant van m'n linkerdijbeen.
Als beurse knieeen normaal zijn voor je zou ik maar eens naar de dokter gaan. Whehe.quote:
Ik was vergeten dat ik die had.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dit is een 'verkapt vraag naar mijn piemel' post, blijkbaar niet
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik die had.
Bij je tentakels denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vraag is, in welke verhuisdoos zit 'ie.
Had het een poosje terug in de kroeg, we hadden een discussie over schoenmaten, en toen zei een vriendin van me "Dus, wat is jouw lengte?" En toen vertelde hij de lengte van z`n pénòrquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik dacht dit is een 'verkapt vraag naar mijn piemel' post, blijkbaar niet
En hoe reageerde zij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:09 schreef Stratman het volgende:
[..]
Had het een poosje terug in de kroeg, we hadden een discussie over schoenmaten, en toen zei een vriendin van me "Dus, wat is jouw lengte?" En toen vertelde hij de lengte van z`n pénòr
Dit en C.S. 1.6 standaard ingrediënten LAN-parteh.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Unreal Tournament GOTY weer geïnstalleerd![]()
![]()
Trance Energy live sets van 2002 op de headset en knallen! Biertje erbij
UT facing worldsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:23 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Unreal Tournament GOTY weer geïnstalleerd![]()
![]()
Trance Energy live sets van 2002 op de headset en knallen! Biertje erbij
quote:
Als jij dan een sexy leraressen uniformpje aan doen, deal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo, jij krijgt persoonlijke grammaticalessen
doet*quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij dan een sexy leraressen uniformpje aan doen, deal.
Heb je cola op?quote:
quote:
Nickquote:
wat?quote:
Teken een wolf die zijn pen0r in een naakte roodkapje steekt.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Teken een wolf die zijn pen0r in een naakte roodkapje steekt.
Monoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Teken een wolf die zijn pen0r in een naakte roodkapje steekt.
Gratis ijsquote:
Ik zag er Patrick inquote:
Gaat om Bale niet om Waynequote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Bruce Wayne .. allemaal plaatjes uit andere films!
Gebruik dan zijn naam ook, niet Bruce Waynequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gebruik dan zijn naam ook, niet Bruce WayneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
Geo4kant .. ughh.. was bijna in slaap gevallen op mijn zolderkamerwat een bout user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wpquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:46 schreef wietparkiet het volgende:
Geo4kant .. ughh.. was bijna in slaap gevallen op mijn zolderkamerwat een bout user.
Geo. Stopquote:
Goede gifquote:
hugh jackman gaat doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Over een tijdje eens wat Bale films kijken, The Prestige wil ik nog wel eens zien bijv.
Doen, 8/10quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
Over een tijdje eens wat Bale films kijken, The Prestige wil ik nog wel eens zien bijv.
Heb hem al gezien dus ... jammerquote:
Je UIquote:
Oh shit, ik heb dat spel misschien nog ergens liggen. Helemaal kapot gespeeld vroeger, eigen banen maken enzulksquote:
Samequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb dat spel misschien nog ergens liggen. Helemaal kapot gespeeld vroeger, eigen banen maken enzulks
Gastquote:
met Simba skaten?quote:
De fuck is dit voor negroïde kankeraids?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |