dat kloptquote:
Bami is irritanter dan jijquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan moet je nagaan dat ik geeneens de TS ben
Ik heb de foto's van osuchi nog, ik vermaak me welquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van osuchi nog, ik vermaak me wel
Nee, daar hou ik ook nooit zo van. Wel heel hard moeten lachen met 3 buitenlandse meiden op hun eerste keer. Die kwamen niet meer voor de spiegel vandaan en 1 stond half naakt in de douche haar moedervlekken lelijk te vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef DrNick het volgende: [..] Ah
Donker bos he
Ik heb niet meer in de spiegel gekeken geloof ik.
Drugs are bad hmmkay.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik ook nooit zo van. Wel heel hard moeten lachen met 3 buitenlandse meiden op hun eerste keer. Die kwamen niet meer voor de spiegel vandaan en 1 stond half naakt in de douche haar moedervlekken lelijk te vinden.![]()
Citroengras kweken. Dat scheelt je thee kopen en kan je ander drinken van je theegeld halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik naar centraal fietsen voor wat lekkers te drinken?
Alleen thee hier nog, hele dag al een het thee zuipen
Mwah.. ligt aan de gebruiker.quote:
Doe zelf goffetomme normaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
Waarom zijn jullie zo grof tegen me? Doe eens normaal.
Omdat het niet jouw lapo was vriendquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
omdat je gewoon kut bentquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik heb meer met noodles dan bami.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:21 schreef Bami-Powner het volgende:
dus diegene die een lapo heeft mag de topic openen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat het niet jouw lapo was vriend
Ben je nieuw?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus diegene die een lapo heeft mag de topic openen?
wat is dat voor een kutregel
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus diegene die een lapo heeft mag de topic openen?
wat is dat voor een kutregel
Kano to the rescuequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
Zo te zien gaat bami voor de meet gehate user award 2015
Dus je bent nieuw.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee, maar ik heb er nooit van gehoord.
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik naar centraal fietsen voor wat lekkers te drinken?
Alleen thee hier nog, hele dag al een het thee zuipen
Nu weet je er van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee, maar ik heb er nooit van gehoord.
Je bent gewoon een kutuser.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Bami-Powner het volgende:
En dat vind ik nog steeds geen reden om mij op zo'n manier te beledigen.
Ja wel. Stik in je bami.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:25 schreef Bami-Powner het volgende:
En dat vind ik nog steeds geen reden om mij op zo'n manier te beledigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |