Yup.. en die gematigde moslim voelt zich steeds meer in het nauw gedreven en radicaliseert in rap tempo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Irakees het volgende:
[..]
Hoe meer polarisatie, hoe meer IS-leden.. IS (en aan de andere kant PVV en co) spint er garen bij. Jammer dan voor de "gematigde moslims", zij waren toch al tegen IS. Waarom zou IS om hen moeten geven.
Daarna de restjes laten opeten door een kudde hongerige varkens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet zoeen lidmaatschap bij van die extremisten toch eens overwegen. Je zit er prima in.
Als ze op eigen houtje handelden waarschijnlijk niet. Als het een Al Qaida actie was waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh.. die aanslag wakkert de polarisatie wel lekker verder aan in Europa. Zou dat de bedoeling zijn?
Je weet niet hoe sterk hun verlangen naar het paradijs is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Jigzoz het volgende:
Het zijn getrainde militanten. Ik kan me voorstellen dat die zelf hun kansen redelijk kunnen inschatten. Die gaan niet zomaar voor de wanhoopsaanval.
Aan de andere kant zijn het religieus gestoorden, dus dan heeft logica niet echt veel kans...
Mwuahahahahquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarna de restjes laten opeten door een kudde hongerige varkens.
Die gematigde moslim van jou, is dat zoiets als de gematigde heilige strijder?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.. en die gematigde moslim voelt zich steeds meer in het nauw gedreven en radicaliseert in rap tempo.
Nee, maar als ik daar wel zou wonen dan was mijn mening nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij woont waarschijnlijk niet in Oranje.
ja de telegraaf ook in NL... maar of dat zon goede bron is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel een grote krant in Frankrijk
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarna de restjes laten opeten door een kudde hongerige varkens.
Nogmaals:quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik daar wel zou wonen dan was mijn mening nog steeds hetzelfde.
Bron: Lijst_van_tot_levenslang_veroordeelden_in_Nederlandquote:2011 Joseph Mpambara
Voor internationale oorlogsmisdrijven gepleegd tijdens de genocide in Rwanda in april 1994. Na de genocide ontvluchtte Mpambara Rwanda en vroeg hij eind 1998 met een vals paspoort en onder een valse naam asiel aan in Nederland. In 2006 werd een onderzoek tegen hem gestart, en omdat hij toen in Nederland was, had de Nederlandse rechter rechtsmacht. Verder liep het Rwanda-tribunaal op zijn einde en kon Mpambara niet uitgeleverd worden aan Rwanda, waarop besloten werd om hem in Nederland te vervolgen.
Toch niet?quote:
Gvdquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oke! Het zou wel mooi zijn als het zo is!
En hij woont in de complotters hemelquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten is Allah een mol van de CIA.
Neuh, de normale. Gewoon netjes bidden, vasten, lief zijn voor anderen. Dan kom je er achter dat veel religie op elkaar lijkt en dat de gematigde moslim niet bestaat, maar een gewone moslim is. De extremist kun je moeilijk moslim noemen. Da's namelijk een extremist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die gematigde moslim van jou, is dat zoiets als de gematigde heilige strijder?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dacht IS dat ze een patent hadden op onthoofden!?
quote:It is estimated that some 16,500 persons were guillotined in Germany and Austria between 1933 and 1945.
quote:Altogether, over 40,000 Germans were legally executed under the Nazi regime, most of them by guillotine.
quote:In France, until the abolition of capital punishment in 1981, the main method of execution had been by beheading by means of the guillotine.
Ze zitten er niet vaak naast, je kunt het natuurlijk niet met ze eens zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja de telegraaf ook in NL... maar of dat zon goede bron is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |