Het is een serieuze vraag van mij, maar ik weet niet of jullie er nou serieus op antwoordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jawel hoor, worden gewoon met de zachte hand opgevangen zodat ze niet radicaliseren.
Daarom is wiet juist, om ze lui te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met dat liberale beleid van ons is het wachten op een aanslag in Nederland dus.
quote:
Je wou om 10 voor 10 al gaan slapen? :S :Squote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ik nog even opblijf.
Mossad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten is Allah een mol van de CIA.
We hebben het over Nederland. Een land waar we bungalowparken, pretparken en allerlei sportzalen volstoppen met asielzoekers ook al zeggen we dat de toestroom moet stoppen. Waar we iedereen met liefde een paspoort gunnen ook al is het een Jihadist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar in Nederland mogen ze toch niet meer terugkomen zodra ze naar Syrie zijn geweest om te vechten e.d.?
Wat een idioot standpunt zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef SuperFood het volgende:
[..]
allah is de bitch van God. dat niet weten
Zoiets ja. Of 74 bommen met elk een geit en het bericht; ''veel plezier ermee'' erop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Een bom met een spotprent van de profeet erop
Wat ga jij wiet verdedigen vieze junkquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Infection het volgende:
Man man man, alsof wiet er ook maar iets mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
72 is voldoende, Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of 74 bommen met elk een geit en het bericht; ''veel plezier ermee'' erop.
Ik vind de vluchtelingen heel anders dan jihadisten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over Nederland. Een land waar we bungalowparken, pretparken en allerlei sportzalen volstoppen met asielzoekers ook al zeggen we dat de toestroom moet stoppen. Waar we iedereen met liefde een paspoort gunnen ook al is het een Jihadist.
Dat is voor Plasterk zijn doen nog een best aardige schatting. Zou de werkelijkheid eerder rond de 1000 verwachtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lieden als Plasterk laten je graag geloven dat het er maar 150 zijn, maar ga maar uit van (ruim) 200.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is voor Plasterk zijn doen nog een best aardige schatting. Zou de werkelijkheid eerder rond de 1000 verwachten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ga jij wiet verdedigen vieze junk
Daar denken die sukkels van een daders niet over na. Interesseert ze niet denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh.. die aanslag wakkert de polarisatie wel lekker verder aan in Europa. Zou dat de bedoeling zijn?
Mohammed rookte ook wiet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Infection het volgende:
Man man man, alsof wiet er ook maar iets mee te maken heeft.
Alles wat te maken heeft met onder invloed zijn is verboden dus ook drugs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jawel. Alcohol niet. Over drugs wordt niks gezegd in de Koran.
En dat zien we niet live op tv? Dan geloof ik het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daders zouden gearresteerd zijn RT @libe: Fusillade à Charlie Hebdo : les trois suspects auraient été interpellés http://t.co/QEjjEGGIHN
Dat was snel en makkelijk dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daders zouden gearresteerd zijn RT @libe: Fusillade à Charlie Hebdo : les trois suspects auraient été interpellés http://t.co/QEjjEGGIHN
Omdat je die mensen moet laten re-integreren, niet straffen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ze kwamen terug uit Syrië. Waarom liepen ze vrij rond?
Ik vind het anders een aardig probleem worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind de vluchtelingen heel anders dan jihadisten.
Zonder gevecht? Zonder gewonden? Dat kan ik haast niet geloven...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Bright99: Daders zouden gearresteerd zijn RT @libe: Fusillade à Charlie Hebdo : les trois suspects auraient été interpellés http://t.co/QEjjEGGIHN
Is dit een goede bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
@Bright99: Daders zouden gearresteerd zijn RT @libe: Fusillade à Charlie Hebdo : les trois suspects auraient été interpellés http://t.co/QEjjEGGIHN
Das snelquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ging wel heel erg makkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh.. die aanslag wakkert de polarisatie wel lekker verder aan in Europa. Zou dat de bedoeling zijn?
Hoe meer polarisatie, hoe meer IS-leden.. IS (en aan de andere kant PVV en co) spint er garen bij. Jammer dan voor de "gematigde moslims", zij waren toch al tegen IS. Waarom zou IS om hen moeten geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Laten we het hopen. Flikker ze in een gat en doe er een luik overheen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik niet, maar ik ben sowieso voor een verblijfplaats voor vluchtelingen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het anders een aardig probleem worden.
Als je wiet rookt ben je wat mij betreft een potentiële terrorist en mogen ze je wat mij betreft preventief oppakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ga jij wiet verdedigen vieze junk
Oke! Het zou wel mooi zijn als het zo is!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel een grote krant in Frankrijk
Maar jij woont waarschijnlijk niet in Oranje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben sowieso voor een verblijfplaats voor vluchtelingen.
Die ging na zijn stadsaanslag eerst naar een eiland om er daar nog tientallen neer te knallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Breivik was sneller en makkelijker gearresteerd
Houd toch op man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind de vluchtelingen heel anders dan jihadisten.
Bron: Lijst_van_tot_levenslang_veroordeelden_in_Nederlandquote:2011 Joseph Mpambara
Voor internationale oorlogsmisdrijven gepleegd tijdens de genocide in Rwanda in april 1994. Na de genocide ontvluchtte Mpambara Rwanda en vroeg hij eind 1998 met een vals paspoort en onder een valse naam asiel aan in Nederland. In 2006 werd een onderzoek tegen hem gestart, en omdat hij toen in Nederland was, had de Nederlandse rechter rechtsmacht. Verder liep het Rwanda-tribunaal op zijn einde en kon Mpambara niet uitgeleverd worden aan Rwanda, waarop besloten werd om hem in Nederland te vervolgen.
Dacht IS dat ze een patent hadden op onthoofden!?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
En nu graag overbrengen naar een groot plein voor een live executie met de guillotine.
Dat weet ik ook heus wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
Het gaat over de intentie en de gevolgen ervan.
Je moet zoeen lidmaatschap bij van die extremisten toch eens overwegen. Je zit er prima in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
En nu graag overbrengen naar een groot plein voor een live executie met de guillotine.
Die ging er dan ook niet vandoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Breivik was sneller en makkelijker gearresteerd
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je wiet rookt ben je wat mij betreft een potentiële terrorist en mogen ze je wat mij betreft preventief oppakken.
"Kouachi, 22, lived his entire life in France and was not particularly religious, Ollivier said. He drank, smoked pot, slept with his girlfriend and delivered pizzas for a living. His parents, Algerian immigrants, are dead."quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
artikel over Kouachi uit 2005
Sunday, May 29, 2005
[..]
Yup.. en die gematigde moslim voelt zich steeds meer in het nauw gedreven en radicaliseert in rap tempo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Irakees het volgende:
[..]
Hoe meer polarisatie, hoe meer IS-leden.. IS (en aan de andere kant PVV en co) spint er garen bij. Jammer dan voor de "gematigde moslims", zij waren toch al tegen IS. Waarom zou IS om hen moeten geven.
Daarna de restjes laten opeten door een kudde hongerige varkens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet zoeen lidmaatschap bij van die extremisten toch eens overwegen. Je zit er prima in.
Als ze op eigen houtje handelden waarschijnlijk niet. Als het een Al Qaida actie was waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je weet niet hoe sterk hun verlangen naar het paradijs is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Jigzoz het volgende:
Het zijn getrainde militanten. Ik kan me voorstellen dat die zelf hun kansen redelijk kunnen inschatten. Die gaan niet zomaar voor de wanhoopsaanval.
Aan de andere kant zijn het religieus gestoorden, dus dan heeft logica niet echt veel kans...
Mwuahahahahquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarna de restjes laten opeten door een kudde hongerige varkens.
Die gematigde moslim van jou, is dat zoiets als de gematigde heilige strijder?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.. en die gematigde moslim voelt zich steeds meer in het nauw gedreven en radicaliseert in rap tempo.
Nee, maar als ik daar wel zou wonen dan was mijn mening nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij woont waarschijnlijk niet in Oranje.
ja de telegraaf ook in NL... maar of dat zon goede bron is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel een grote krant in Frankrijk
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarna de restjes laten opeten door een kudde hongerige varkens.
Nogmaals:quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar als ik daar wel zou wonen dan was mijn mening nog steeds hetzelfde.
Bron: Lijst_van_tot_levenslang_veroordeelden_in_Nederlandquote:2011 Joseph Mpambara
Voor internationale oorlogsmisdrijven gepleegd tijdens de genocide in Rwanda in april 1994. Na de genocide ontvluchtte Mpambara Rwanda en vroeg hij eind 1998 met een vals paspoort en onder een valse naam asiel aan in Nederland. In 2006 werd een onderzoek tegen hem gestart, en omdat hij toen in Nederland was, had de Nederlandse rechter rechtsmacht. Verder liep het Rwanda-tribunaal op zijn einde en kon Mpambara niet uitgeleverd worden aan Rwanda, waarop besloten werd om hem in Nederland te vervolgen.
Toch niet?quote:
Gvdquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oke! Het zou wel mooi zijn als het zo is!
En hij woont in de complotters hemelquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Neuh, de normale. Gewoon netjes bidden, vasten, lief zijn voor anderen. Dan kom je er achter dat veel religie op elkaar lijkt en dat de gematigde moslim niet bestaat, maar een gewone moslim is. De extremist kun je moeilijk moslim noemen. Da's namelijk een extremist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die gematigde moslim van jou, is dat zoiets als de gematigde heilige strijder?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dacht IS dat ze een patent hadden op onthoofden!?
quote:It is estimated that some 16,500 persons were guillotined in Germany and Austria between 1933 and 1945.
quote:Altogether, over 40,000 Germans were legally executed under the Nazi regime, most of them by guillotine.
quote:In France, until the abolition of capital punishment in 1981, the main method of execution had been by beheading by means of the guillotine.
Ze zitten er niet vaak naast, je kunt het natuurlijk niet met ze eens zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja de telegraaf ook in NL... maar of dat zon goede bron is...
Huh , waar lees je probleemgeval ? Ik lees normale jonge knulquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
"Kouachi, 22, lived his entire life in France and was not particularly religious, Ollivier said. He drank, smoked pot, slept with his girlfriend and delivered pizzas for a living. His parents, Algerian immigrants, are dead."
Alweer een probleemgeval. Net als de meeste jihadgangers. Op de een of andere manier hun leven niet op orde en de toevlucht zoeken in extremisme.
Is gewoon nog oud nieuws toch?quote:
Geschoten word er sowiesoquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:55 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ze gaan afgeschoten worden als de beesten die het zijn.
Soms verdenk ik de EU er ook wel eens van deze hele integratieinvasie gepland te hebben met dat als oogmerk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Geralt het volgende:
Weer een hele rits aan privacyschendende maatregelen erbij. Hups zo door de kamer geloodst, zonder tegenstand, want wat zijn we weer bang met zn allen.
Waar aan af?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Geralt het volgende:
Buiten dat komt zoiets natuurlijk niet als een verrassing. En ja dit kan morgen in Nederland ook gewoon gebeuren. En dat het cartoonisten waren doet er eigenlijk niet zo heel veel aan af imo.
Absoluut niet. Doorzetten zou ik eerder zeggen. Hou het midden-oosten mank.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Geralt het volgende:
We moeten gewoon stoppen met bommen gooien op al die gekke landen. Dat zouden wij ook niet leuk vinden als andere landen dat continu hier deden. Nu wil ik niet zeggen wie de bal kaatst kan hem verwachten, maar eigenlijk stiekem toch een klein beetje wel. Frankrijk staat altijd vooraan te roepen dat ze mee willen doen als er weer eens ergens democratie gebracht moet worden door middel van bommen en geweld en onschuldige dooien en alles.
Dat het te verklaren valt betekent niet dat we het hoeven te accepteren en onze belangen opzij moeten schuiven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:52 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, het gros is waarschijnlijk te dom om te bevatten dat een ieder van ons als die in een dergelijk land opgroeit ook een goeie kans had gemaakt om een terrorist te worden.
Oh echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Straks is het 'm niet.![]()
Tijdens de Breivik aanvallen werd er een foto rondgetwitterd van de dader, een Millenium-trilogie acteur.
Ik weet het allemaal niet meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die gematigde moslim van jou, is dat zoiets als de gematigde heilige strijder?
Die vertaler zegt: Police still hunting the suspects.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is gewoon nog oud nieuws toch?
Ik miste net het begin van die man zijn stukje maar zei hij iets over het appartement in reims?
Alleen geïdentificeerd. Ben bang dat er een deze dagen nog wel een bloedige klopjacht of nieuwe aanslagen door deze personen zullen volgenquote:
Muah is volgens mij nog oud nieuws (iig wat ik nu zie op france24)quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die vertaler zegt: Police still hunting the suspects.
Logica is jou geheel vreemd he? Of is het Nederlands soms een tweede taal voor je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, de normale. Gewoon netjes bidden, vasten, lief zijn voor anderen. Dan kom je er achter dat veel religie op elkaar lijkt en dat de gematigde moslim niet bestaat, maar een gewone moslim is. De extremist kun je moeilijk moslim noemen. Da's namelijk een extremist.
twitter:springelkamp twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:53:34Verdachten van aanslag Parijs nog niet aangehouden. Appartement in Reims wordt nu doorzocht. Daders nog voortvluchtig. LATER MEER. reageer retweet
Denk jij dat ze zo dom zijn om dat nog eens te doen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen geïdentificeerd. Ben bang dat er een deze dagen nog wel een bloedige klopjacht of nieuwe aanslagen door deze personen zullen volgen
Is Live.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah is volgens mij nog oud nieuws (iig wat ik nu zie op france24)
Oke dat geeft al meer duidelijkheid, appartement dus leeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:springelkamp twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:53:34Verdachten van aanslag Parijs nog niet aangehouden. Appartement in Reims wordt nu doorzocht. Daders nog voortvluchtig. LATER MEER. reageer retweet
Patent wordt meestal geclaimed door wie het 't eerste bedacht heeft. Niet wie 't meeste gebruikt maakt.quote:
quote:21h30. Les trois suspects ont bien été identifiés. Il s'agit de Saïd K., né en 1980 à Paris, Chérif K., né en 1982 à Paris et Hamyd M., né en 1996. Tous trois sont originaires de Gennevilliers (Hauts-de-Seine). Ils auraient été interpellés mais aucune confirmation officielle n'émane pour l'heure du ministère de l'Intérieur.
Live NOS loopt ook altijd achter op de twitterberichten.quote:
Waarom niet eigenlijk?!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat ze zo dom zijn om dat nog eens te doen?
twitter:AgnesCPoirier twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:48:54For whom the bell tolls. Tomorrow at noon, NotreDame will be heard miles off for #CharlieHebdo. A rare honour. http://t.co/xr5L3pN9SA reageer retweet
Welk gedeelte snap je niet, pik?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Logica is jou geheel vreemd he? Of is het Nederlands soms een tweede taal voor je?
Pour l'heure, les seules informations confirmées sont que les trois suspects de l'attaque ont été identifiés. - le Monde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
Gearresteerd, geen officiële bevestiging:
[..]
Wellicht op doortocht naar Belgie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke dat geeft al meer duidelijkheid, appartement dus leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |