Het is een serieuze vraag van mij, maar ik weet niet of jullie er nou serieus op antwoordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jawel hoor, worden gewoon met de zachte hand opgevangen zodat ze niet radicaliseren.
Daarom is wiet juist, om ze lui te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met dat liberale beleid van ons is het wachten op een aanslag in Nederland dus.
quote:
Je wou om 10 voor 10 al gaan slapen? :S :Squote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ik nog even opblijf.
Mossad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten is Allah een mol van de CIA.
We hebben het over Nederland. Een land waar we bungalowparken, pretparken en allerlei sportzalen volstoppen met asielzoekers ook al zeggen we dat de toestroom moet stoppen. Waar we iedereen met liefde een paspoort gunnen ook al is het een Jihadist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar in Nederland mogen ze toch niet meer terugkomen zodra ze naar Syrie zijn geweest om te vechten e.d.?
Wat een idioot standpunt zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef SuperFood het volgende:
[..]
allah is de bitch van God. dat niet weten
Zoiets ja. Of 74 bommen met elk een geit en het bericht; ''veel plezier ermee'' erop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Een bom met een spotprent van de profeet erop
Wat ga jij wiet verdedigen vieze junkquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Infection het volgende:
Man man man, alsof wiet er ook maar iets mee te maken heeft.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten is Allah een mol van de CIA.
72 is voldoende, Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of 74 bommen met elk een geit en het bericht; ''veel plezier ermee'' erop.
Ik vind de vluchtelingen heel anders dan jihadisten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben het over Nederland. Een land waar we bungalowparken, pretparken en allerlei sportzalen volstoppen met asielzoekers ook al zeggen we dat de toestroom moet stoppen. Waar we iedereen met liefde een paspoort gunnen ook al is het een Jihadist.
Dat is voor Plasterk zijn doen nog een best aardige schatting. Zou de werkelijkheid eerder rond de 1000 verwachtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Lieden als Plasterk laten je graag geloven dat het er maar 150 zijn, maar ga maar uit van (ruim) 200.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is voor Plasterk zijn doen nog een best aardige schatting. Zou de werkelijkheid eerder rond de 1000 verwachten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ga jij wiet verdedigen vieze junk
Daar denken die sukkels van een daders niet over na. Interesseert ze niet denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maaruh.. die aanslag wakkert de polarisatie wel lekker verder aan in Europa. Zou dat de bedoeling zijn?
Mohammed rookte ook wiet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Infection het volgende:
Man man man, alsof wiet er ook maar iets mee te maken heeft.
Alles wat te maken heeft met onder invloed zijn is verboden dus ook drugs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jawel. Alcohol niet. Over drugs wordt niks gezegd in de Koran.
En dat zien we niet live op tv? Dan geloof ik het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daders zouden gearresteerd zijn RT @libe: Fusillade à Charlie Hebdo : les trois suspects auraient été interpellés http://t.co/QEjjEGGIHN
Dat was snel en makkelijk dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daders zouden gearresteerd zijn RT @libe: Fusillade à Charlie Hebdo : les trois suspects auraient été interpellés http://t.co/QEjjEGGIHN
Omdat je die mensen moet laten re-integreren, niet straffen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ze kwamen terug uit Syrië. Waarom liepen ze vrij rond?
Ik vind het anders een aardig probleem worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind de vluchtelingen heel anders dan jihadisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |