Jij zegt dat je het jammer vindt dat "ze" zulke cartoons maken. Dat probleem is dus deels voor je opgelost, aangezien een deel van "ze" dat nu niet meer kan. Dat jij over de ruggen van de slachtoffers van een links-satirisch blad gaat blaten over een linkse pavlov-reactie vind ik dan weer ongepast. Zo hebben we allemaal wel iets wat we niet leuk vinden.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:20 schreef DrMabuse het volgende:
En dat moet jouw onderstaande debiele uitspraak richting mij verklaren?
We hebben blijkbaar een heel ander idee betreffende wat "leuk" is.
NOSquote:Pegida-demonstratie Dresden trekt duizenden aanhangers
In Dresden lopen naar schatting 15.000 mensen mee in een demonstratie van de Pegida-beweging. Dat meldt het Duitse persbureau DPA.
De organisatie had opgeroepen te betogen met een Duitse vlag met daarop een zwarte band om de slachtoffers van de terreuraanslagen in Parijs te herdenken, maar weinigen gaven gehoor aan die oproep.
Alleen in Dresden is de PEGIDA-beweging echt groot. In Leipzig zijn er ongeveer 30.000 tegenstanders (ook volgens een spreker, het is dus afwachten hoe nauwkeurig die getallen zijn), met slechts 2500 voorstanders. Hetzelfde geldt voor München, ook daar is de tegenbeweging een stuk groter.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Volgens de spreker zijn er nu 40.000 PEGIDA aanhangers op de been in Dresden.
Ik ben benieuwd wat de aanslagen in Frankrijk met PEGIDA zullen doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen in Dresden is de PEGIDA-beweging echt groot. In Leipzig zijn er ongeveer 30.000 tegenstanders (ook volgens een spreker, het is dus afwachten hoe nauwkeurig die getallen zijn), met slechts 2500 voorstanders. Hetzelfde geldt voor München, ook daar is de tegenbeweging een stuk groter.
twitter:dw_deutsch twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:29:24RT @NaomiConrad: As #legida sets off, counter-demonstrators throw a bottle from behind the police barricades #leipzig http://t.co/It4EZwmvpZ reageer retweet
Meer dan 10.000 man op de been in Leipzig, las ik op Twitter.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef UpsideDown het volgende:
Leipzig:twitter:dw_deutsch twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:29:24RT @NaomiConrad: As #legida sets off, counter-demonstrators throw a bottle from behind the police barricades #leipzig http://t.co/It4EZwmvpZ reageer retweet
Uiteraard kunnen linkse tegendemonstranten zich weer eens niet beheersen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef UpsideDown het volgende:
Leipzig:twitter:dw_deutsch twitterde op maandag 12-01-2015 om 19:29:24RT @NaomiConrad: As #legida sets off, counter-demonstrators throw a bottle from behind the police barricades #leipzig http://t.co/It4EZwmvpZ reageer retweet
Dit is Moskou in 2014:quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tienduizenden mensen in Duitsland die wel begrijpen waar de oorzaak van de aanslagen in Parijs ligt. Ik hoop dat over een jaar of 10 Pegida de Nobelprijs voor de Vrede ontvangt, vanwege het eerste grootschalige verzet tegen de islamisering van het beschaafde Europa.
Jammer van die treurige reacties in Duitsland, zoals verlichting op monumenten uitschakelen.
Een Duitse minister maakte het heel bont: Hij verwijt Pegida misbruik te maken van de aanslagen in Parijs. Terwijl er gisteren een enorm politiek correct theater met Gutmenschen in Parijs was.
Ach, niet-integrerende moslims, xenofobe tokkies en langharig werkschuw tuig zijn allemáál groepen waar de maatschappij niet beter van wordt. Als de een dan tegen de ander protesteert, dan kun je weinig meer dan kopschuddend toekijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tienduizenden mensen in Duitsland die wel begrijpen waar de oorzaak van de aanslagen in Parijs ligt. Ik hoop dat over een jaar of 10 Pegida de Nobelprijs voor de Vrede ontvangt, vanwege het eerste grootschalige verzet tegen de islamisering van het beschaafde Europa.
Jammer van die treurige reacties in Duitsland, zoals verlichting op monumenten uitschakelen.
Een Duitse minister maakte het heel bont: Hij verwijt Pegida misbruik te maken van de aanslagen in Parijs. Terwijl er gisteren een enorm politiek correct theater met Gutmenschen in Parijs was.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is Moskou in 2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat valt toch mee - of tegen - tot nu toe? Vooral georganiseerd 'verzet' door allerlei maatschappelijke organisaties die vaak weinig met politiek te maken hebben, weinig spontaan verzet. Als ik het goed heb begrepen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak. Mooi om te zien hoeveel mensen zich tegen Pegida keren!
Dresden is zelfs de enige stad waar meer PEGIDA demonstranten dan anti-PEGIDA demonstranten op de been zijn. In Berlijn was het bijvoorbeeld al helemaal schattig, 300 PEGIDA mensjes vs 5000 antidemonstranten.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen in Dresden is de PEGIDA-beweging echt groot. In Leipzig zijn er ongeveer 30.000 tegenstanders (ook volgens een spreker, het is dus afwachten hoe nauwkeurig die getallen zijn), met slechts 2500 voorstanders. Hetzelfde geldt voor München, ook daar is de tegenbeweging een stuk groter.
Nou, nee. In berlijn kwamen toch echt vrij spontaan 5000 tegendemonstranten opdagen bij een demonstratie die 500 man trok. Bovendien, waarom mag het maatschappelijk middenveld zich niet verzetten tegen malloten als pegida?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat valt toch mee - of tegen - tot nu toe? Vooral georganiseerd 'verzet' door allerlei maatschappelijke organisaties die vaak weinig met politiek te maken hebben, weinig spontaan verzet. Als ik het goed heb begrepen.
Het christendom heeft wat meer stappen gezet in de laatste eeuwen dan de islam.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]![]()
Uhuh, inderdaad! Hebben al die mensen die waarschuwden voor het christendom ook al een lintje ontvangen?
In Leipzig vandaag 30.000 tegenstanders van Pegida, in München 20.000, in overige steden (buiten Dresden) is de tegenbeweging ook een stuk groter.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat valt toch mee - of tegen - tot nu toe? Vooral georganiseerd 'verzet' door allerlei maatschappelijke organisaties die vaak weinig met politiek te maken hebben, weinig spontaan verzet. Als ik het goed heb begrepen.
Ik suggereer niet dat dat niet mag, het maakt alleen minder indruk wanneer je op die manier hetzelfde aantal mensen trekt. Zeker als je ook nog eens het vervoer gaat regelen etc.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nou, nee. In berlijn kwamen toch echt vrij spontaan 5000 tegendemonstranten opdagen bij een demonstratie die 500 man trok. Bovendien, waarom mag het maatschappelijk middenveld zich niet verzetten tegen malloten als pegida?
Tegenbeweging is een stuk groter als de aantallen kloppen. Volgens De Bild meer dan 100.000 mensen in geheel Duitsland.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik suggereer niet dat dat niet mag, het maakt alleen minder indruk wanneer je op die manier hetzelfde aantal mensen trekt. Zeker als je ook nog eens het vervoer gaat regelen etc.
En ze trekken dan ook nog eens veel minder mensen. Prima hoor dat ze dat doen als zij dat willen, daar niet van.
Goed ik zal het even uiteenzetten voor je; Allereerst refereer je aan een onderzoekje dat stelt dat 80 of wel 90%quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij legt woorden in mijn mond die ik niet heb gebruikt. Meer woorden maak ik er niet aan vuil aangezien iedereen zelf de reacties waar het over gaat kan lezen.
Dat is wat anders dan met tienduizenden mensen op 1 plaats demonstreren.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tegenbeweging is een stuk groter als de aantallen kloppen. Volgens De Bild meer dan 100.000 mensen in geheel Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |