abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148609179
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Niet verrassend.

Linkse (Pavlov) reactie.

Je zou verwachten dat ze , zeker nu ,iets langer nadenken i.p.v. alles waar Pegida voor staat (meteen) als rechts-extremisme weg te zetten.

Jammer.
Het lijkt inderdaad wel een Pavlov-reactie. :)
Elke kritiek op immigratie- en/of integratiebeleid werkt als een bel die de hond slijm doet vrijzetten in zijn mond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148609206
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou kan de rest van Charlie Hebdo niet meer zulke cartoons maken.
Zo dan.

Lang over nagedacht?

Smakeloos.

Dat in ieder geval.
pi_148609267
Waarom staan die daar, wat is het doel?
pi_148609278
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:43 schreef DrMabuse het volgende:

Smakeloos.

Dat in ieder geval.
Dat zeggen nationalisten en extremisten altijd over de cartoons van CH.
pi_148609389
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad wel een Pavlov-reactie. :)
Elke kritiek op immigratie- en/of integratiebeleid werkt als een bel die de hond slijm doet vrijzetten in zijn mond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punt is vooral dat die cartoonisten het niet tof vinden dat 'Charlie Hebdo' wordt geclaimd door die Pegida-gasten.

De redacteuren van CH hebben immers wel laten blijken dat ze kritiek op het immigratie- en integratiebeleid niet schuwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148609413
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat zeggen nationalisten en extremisten altijd over de cartoons van CH.
Jij dus ook.
pi_148609489
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is vooral dat die cartoonisten het niet tof vinden dat 'Charlie Hebdo' wordt geclaimd door die Pegida-gasten.

De redacteuren van CH hebben immers wel laten blijken dat ze kritiek op het immigratie- en integratiebeleid niet schuwen.
'Charlie Hebdo' is door velen geclaimd.

Heel veel mensen en heel groeperingen.

Op links , midden en rechts.

Pegida wordt nu naar mijn mening veels te makkelijk en onterecht in de rechts-extremistische hoek geduwd.
pi_148609588
quote:

Punt is vooral dat juist CH zich altijd heeft afgezet tegen groeperingen als Pegida en een aantal cartoons zelfs gemaakt zijn door medewerkers van CH. Het is wat moeilijk te verteren voor sommigen dat het om een links tijdschrift gaat.
pi_148609607
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:52 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

'Charlie Hebdo' is door velen geclaimd.

Heel veel mensen en heel groeperingen.

Op links , midden en rechts.

Pegida wordt nu naar mijn mening veels te makkelijk en onterecht in de rechts-extremistische hoek geduwd.
Tsja, dan moet je bij die cartoonisten wezen. Misschien moet je eens fel tegen hen van leer trekken.

Overigens vind ik dat geclaim sowieso nogal debiel. Iedereen roept nu 'Je suis Charlie', maar dat is natuurlijk gewoon gelul in veel gevallen.
pi_148609648
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens vind ik dat geclaim sowieso nogal debiel. Iedereen roept nu 'Je suis Charlie', maar dat is natuurlijk gewoon gelul in veel gevallen.
Mee eens.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:57:13 #136
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148609651
quote:

[..]

Ik durf te wedden dat de meeste mensen op deze aardkloot nog NOOIT van Charlei Hebdo hadden gehoord en nu "dapper" meelopen met een stille tocht om vervolgens weer naar huis te gaan en geleidelijk alles vergeten.

Je kunt zeggen wat je wilt maar volgens mij zijn de meest Pegida demonstranten geen nazi's maar meer bezorgde burgers die gehoord wensen te worden.
pi_148609679
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef DUTCHKO het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar volgens mij zijn de meest Pegida demonstranten geen nazi's maar meer bezorgde burgers die gehoord wensen te worden.
Die cartoonisten zien dat blijkbaar anders.
  maandag 12 januari 2015 @ 17:00:27 #138
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148609748
quote:

[..]

Tsja, dan moet je bij die cartoonisten wezen. Misschien moet je eens fel tegen hen van leer trekken.

Nee duh, die lui draaien zich nu om in het graf. Jarenlang geschopt tegen het 'establishment' en heilige huisjes en nu en masse door hen omarmd. Overigens was Charlie ook niet echt recht in de leer qua vrijheid van meningsuiting. De cartoonist die ontslagen werd, de oproepen om het FN gerechtelijk te laten ontbinden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148609946
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:50 schreef DrMabuse het volgende:

Jij dus ook.
Een jij-bak. Altijd leuk. Ga maar klagen bij 1 van de cartoonisten van CH die dit initiatief mede heeft opgezet.

pi_148610035
Live-ticker voor de mensen die de demo's in Leipzig en Dresden willen volgen:
http://www.sz-online.de/n(...)dresden-3013143.html
pi_148611708
quote:

[..]

Het feit dat Pegida op een ostentatieve wijze een standpunt inneemt over die actualiteiten daar verandert niets aan de inhoud van die actualiteiten en hopelijk ook niets aan de stellingname van de betrokken Franse partijen (niet politiek maar algemeen). Om je daar nu druk om te maken. Ik vind het prima hoor, vrijheid van meningsuiting en zo, maar ik vind zijn suggestie dat het een pavlovreactie is terecht.

quote:
Overigens vind ik dat geclaim sowieso nogal debiel.
Eens.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bram_van_Loon op 12-01-2015 18:03:52 ]
#NoDAPL
pi_148611873
quote:
Net als dat de meeste PVV-aanhangers relatief normale en brave mensen zijn.
#NoDAPL
  maandag 12 januari 2015 @ 18:18:43 #143
155616 Proximo
For god, king & country
pi_148612657
quote:
An den „Dresden Nazifrei“-Sammelpunkten am Theaterplatz und am Rathenauplatz stehen noch immer jeweils etwa 300 Menschen. Die Stimmung ist ob der geringen Teilnehmerzahl etwas gedrückt.
Loopt storm bij de anti's hoor... :') _O-
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_148613048
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef Proximo het volgende:

[..]

Die zijn toch zaterdag al massaal geweest.
pi_148613142
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:18 schreef Proximo het volgende:

[..]

Dat aantal was de vorige keer toch iets van 3000-5000? Of was dat niet in Dresden?
pi_148613340
quote:

[..]

Ik durf te wedden dat de meeste mensen op deze aardkloot nog NOOIT van Charlei Hebdo hadden gehoord en nu "dapper" meelopen met een stille tocht om vervolgens weer naar huis te gaan en geleidelijk alles vergeten.

Cartoonisten e.d. vergroten nu eenmaal alles uit, dat is hun werk.
pi_148614257
Pegida heeft alleen een substantiële aanhang in Dresden. In de rest van Duitsland is het marginaal.
In München vandaag ook weer 2 demo's, waarvan Bagida/Muegida (variant op Pegida) ongeveer 600 mensen op de been weet te brengen en de anti-Pegida demo ongeveer 25.000. Ook hier hebben de organisatoren van de Pegida een nogal dubieuze achtergrond in rechts-extreme kringen.

http://www.abendzeitung-m(...)15-86656ac7283e.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Kingstown op 12-01-2015 18:59:35 ]
pi_148618163
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Een jij-bak. Altijd leuk. Ga maar klagen bij 1 van de cartoonisten van CH die dit initiatief mede heeft opgezet.

[ afbeelding ]
En dat moet jouw onderstaande debiele uitspraak richting mij verklaren?

We hebben blijkbaar een heel ander idee betreffende wat "leuk" is.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou kan de rest van Charlie Hebdo niet meer zulke cartoons maken.
pi_148618454
Volgens de spreker zijn er nu 40.000 PEGIDA aanhangers op de been in Dresden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')