Nee, ik bepaal het voor mezelf. Ik zie niet hoe de inhoud relevant is en zodoende vind ik het een suggestieve manier van schrijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Ga jij nu bepalen wat voor de ander relevant moet zijn? Omgekeerde wereld dit.
Het is jammer dat ik maar één jaar Frans heb gehad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet overigens zelf ook absoluut niet lachen om deze "tekeningen".
De tolerantie en de angst van de meerderheid lijkt me gevaarlijker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die moslims in het algemeen als een bedreiging zien.
Het zijn alleen de fundamentalisten die gevaarlijk zijn.
Een deel van de users hier die zeggen dat Nederland veiliger is zonder moslims ? Die zijn sowieso kansloos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Dus als je zegt waarom iemand iets doet, zeg je ineens dat ze uitgelokt zijn? Vind ik wat te kort door de bocht.
[..]
Dat weet ik, maar volgens mij kwam het bij een deel niet over, dus ik dacht, ik verduidelijk het even
We hebben het hier over Nederland. Niet over wereldwijd. Nog los daarvan zijn er ook wereldwijd partijen actief die een politieke agenda net als de PVV hebben. Het gaat hier niet louter om de problematiek zelf, maar de wijze waarop met de problematiek wordt omgegaan en wat voor effect dat heeft op mensen die in eerste instantie niets met deze problematiek van doen hebben, maar er bewust worden ingesleurd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Naïef?
Wereldwijd zie je hetzelfde probleem als in Nederland, terwijl Wilders enkel in Nederland echt invloed heeft.
De problematiek is hetzelfde, met of zonder Wilders. Derhalve is Wilders niet van invloed.
De man noemde het populistisch om te praten over de mutilatie van 50% van de moslim kinderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die kerel heeft nog steeds niet uitgelegd waarom deze moorden terecht zijn, en weigert het ook na het goedgepraat te hebben.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Een deel van de users hier die zeggen dat Nederland veiliger is zonder pvv-ers? Die zijn sowieso kansloos.
Het -zou- nog best waar kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een deel van de users hier die zeggen dat Nederland veiliger is zonder moslims ? Die zijn sowieso kansloos.
Dat kan, dat doet verder niets af aan hun mening. De cartoons vind ik suggestief. Ik slaap er verder geen nacht minder om.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal het voor mezelf. Ik zie niet hoe de inhoud relevant is en zodoende vind ik het een suggestieve manier van schrijven.
Feitelijk hebben ze gelijk maar dat maakt de opmerking niet minder debielquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een deel van de users hier die zeggen dat Nederland veiliger is zonder moslims ? Die zijn sowieso kansloos.
SPOILER: klikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Je kan niet een hele bevolkingsgroep als 'onveilig' bestempelen. Of het nu moslims zijn of PVV-stemmersquote:
Ach, hou toch op. Zonder geloof verzinnen mensen wel wat anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het -zou- nog best waar kunnen zijn.
Maakt het niet te rechtvaardigen.
Tim kocht zojuist drop. Tim is een mongool.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Dus als je zegt waarom iemand iets doet, zeg je ineens dat ze uitgelokt zijn? Vind ik wat te kort door de bocht.
Waarom zou je zulke mensen persoonlijk aanvallen? Het is slechts een mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das logisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niveau hier is echt om te huilen. Nederland zou beter af zijn zonder moslims ?
Kerel, als je deze onzin blijft herhalen ben ik genoodzaakt timmmm op je af te sturen. En dat wil je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:44 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die kerel heeft nog steeds niet uitgelegd waarom deze moorden terecht zijn, en weigert het ook na het goedgepraat te hebben.
Nederland is veiliger zonder mensen. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Feitelijk hebben ze gelijk maar dat maakt de opmerking niet minder debiel
Ze stonden bekend om de schunnige grappen en grof taalgebruik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik ben heel sterk voor de vrijheid van meningsuiting. Dus als jij vindt dat de Islam een onzinnige geloofsovertuiging is, dan vind ik dat je het recht hebt om dat te uiten. Ook als dat door middel van cartoons is. Maar deze journalisten waren toch vooral heel kritisch over geloofsovertuigingen? Ze waren niet per definitie heel erg aan het afzeiken toch?
Ongeveer het enige artikel van De Speld dat geen satire is. Heel veel waarheidquote:Bij een satirische aanval van het Franse weekblad Charlie Hebdo zijn geen doden of gewonden gevallen. Het incident brengt het totaal aantal slachtoffers van satirische aanvallen sinds het begin van de jaartelling op nul.
Ja een hele nare mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke mensen persoonlijk aanvallen? Het is slechts een mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |