Maar het zijn toch alleen de extremisten die dit doen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh jee, random moslim steunt het

Hopen dat iemand zo'n mongool ook even een lesje leert. Door hem vooral een langzame dood te gunnen.quote:

Aldus Jim Jefferies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een samenvatting van de ideale Bijbel: "Try not to be a cunt."

Ja, ja, weer stof genoeg voor een half topic.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh jee, random moslim steunt het

Random extreme moslimquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar het zijn toch alleen de extremisten die dit doen?

Wanneer is een tweet niet 'random' dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je hem? Of is het interessant om random tweets te plaatsen?

Die krijgt binnenkort bezoek aan huis.quote:

ben jij nu ook niet een extremist?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:08 schreef WEST het volgende:
[..]
Hopen dat iemand zo'n mongool ook even een lesje leert. Door hem vooral een langzame dood te gunnen.

Ja, dat is mijn buurjongen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je hem? Of is het interessant om random tweets te plaatsen?

Deden ze bij Fortuyn ook. Dat is vaak meer voor de 'sier', om te laten zien dat ze het echt geprobeerd hebben, dan omdat er nog kans op overleven mogelijk is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar die gast schiet maar 1 kogel op hem en ik denk dat die er zeker van is dat hij hem heeft geraakt. Als hij er niet zeker van zou zijn dan zou hij toch nog een keer vuren.

Als het georganiseerd is. Vrij duidelijk lijkt me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wanneer is een tweet niet 'random' dan?

Dit is niet te voorkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef mig72 het volgende:
Aangezien Nederland ook actief IS bestrijdt (in irak dan niet syrie) zou ik preventief alle grenzen dichtgooien aan verdachte personen en het terreurniveau ophogen.
Mensen moeten niet massaal samenkomen en het spoornet moet 6x harder beveiligd worden dmv geurhondjes bij iedere poort, en laserdetectiestralen voor bagage bij iedere ingang.

kan dwars door hem heen gegaan zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kogel lijkt dus gewoon op het trottoir (om even in Franse sferen te blijven) in te slaan.

Reageer je ook hetzelfde als je zulke tweets tegenkomt van Anita's en Peter's die reageren op een nieuwsbericht over een brandende moskee?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef MouzurX het volgende:
Maar het zijn toch alleen de extremisten die dit doen?

Al zou de hele wereldbevolking daardoor doodgaan, ik zou nooit mensen uitzetten wegens hun overtuigingen. Radicaal, fascistisch en moordzuchtig gedrag zijn al illegaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:59 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ik bepaal niks dat doen de inlichtingendiensten. Extremisten staan met naam en toenaam bekend. En waarom lijsten bijhouden als je er toch niks mee doet. En ik wil ze niet uitzetten op basis van religie, ideologie of levensbeschouwing maar op basis van radicaal, fascistisch en moordzuchtig gedrag. Het uitzetten van religieuze extremisten spaart levens.
Hadden we dat 15 jaar geleden al gedaan dan hadden vele slachtoffers nog geleefd. Ook Madrid. Londen 2 keer, van Gogh, Toulouse, Nantes enz zijn gepleegd door figuren die als extremisten te boek stonden. Al deze mensen hadden nog kunnen leven. Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen voordat jij bereidt bent extremisten uit te zetten ??

Ik hoop het, maar vrees van niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Kogel lijkt dus gewoon op het trottoir (om even in Franse sferen te blijven) in te slaan.

Grenzen sluiten en dat spul weigeren het land in te komen. Dan had je dit ook niet gehad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef Aires het volgende:
Dit is onze eigen schuld. We moeten ons helemaal niet bemoeien met het Midden-Oosten. Ik vrees dat dit nog maar het begin is.

Dit zijn een stel van onze moslim vrienden die de actie goedkeuren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat is dit? Kun je je haatcommentaar voor jezelf houden?

Ik hoorde de president ook kort na de aanslag zeggen dat er 11 doden i.p.v. 12 zouden zijn. Kleine kans?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]

spoilertags dudequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |