Nee, hij had beide schoenen nog aan volgens mij. Zal wel vluchtkleding geweest zijn, snel omkleden en spoorloos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die ene dude verloor zijn schoen, viel mij op net bij het journaal
Lijkt mij niet slim om bij elkaar te komenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:mattijsvdwiel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:59:16Place de la Republique stroomt nu heel snel vol. http://t.co/iZ9RDLk0oU[ afbeelding ] reageer retweet
Leek een schoen, maar oké.. ik geloof jequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Nee, hij had beide schoenen nog aan volgens mij. Zal wel vluchtkleding geweest zijn, snel omkleden en spoorloos.
Speciaal voor jou, een samenvatting van de ideale Bijbel: "Try not to be a cunt."quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik lees altijd alleen de samenvattingen joh
Maarja als je nog een aanslag wil plegen kan dat sowieso.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Lijkt mij niet slim om bij elkaar te komen
En wat gaan ze daar doen? Het zoveelste zinloze protest?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:mattijsvdwiel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:59:16Place de la Republique stroomt nu heel snel vol. http://t.co/iZ9RDLk0oU[ afbeelding ] reageer retweet
Komt best in de buurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, een samenvatting van de ideale Bijbel: "Try not to be a cunt."
Op welke mate heeft de Islam jouw persoonlijke manier van leven beinvloed zoals het Christendom dat in het verleden heeft gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Europa heeft zich met moeite van het juk van de kerken verlost. Om dan daar moskeeën voor in de plaats te krijgen snap iedereen toch onderhand wel dat dit heel moeilijk te tolereren is. Beschavingen groeien en ontdoen zich ideeën en rituelen die daarin belemmeren. We kunnen weer opnieuw beginnen en Europa opnieuw te ontdoen van nog extremere versies die geloof heten. En ook nog eens van buiten geïmporteerd is.
Een protest is nooit zinloos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wat gaan ze daar doen? Het zoveelste zinloze protest?
FranseOccupyquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Overal kebabzaken ipv friettentenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op welke mate heeft de Islam jouw persoonlijke manier van leven beinvloed als het Christendom dat in het verleden heeft gedaan.
Nah lijkt me sterk dat ze nog weer terugkomen voor nog een aanslag. Die zijn momenteel aan het vluchten. Of er moeten andere idioten op een idee komen ja. Maar goed, dan kun je nooit meer een demonstratie/ herdenking houden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja, klopt. Was ook een schoen. Maar misschien voor het vluchten. Ach, ze worden toch niet meer gevonden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leek een schoen, maar oké.. ik geloof je
Hoe kan je dit nou zinloos vinden ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mij ook niet maargoed ze geven wel een bepaald signaal af misschien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef Starm het volgende:
[..]
http://www.lemonde.fr/les(...)4550916_4355770.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Ketchupcurry het volgende:
Nuttiger dan achter je laptop een beetje boos te zitten doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel goed dat je niet laat zien bang te zijn om op te komen voor je vrijheden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Dat is toch dom om allemaal bij elkaar te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |