1.6 danquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
2 miljard mensen voor moslim aanzien is inderdaad te veel.
Maar het roepen van ... je moeder is een hoer is dan weer "ooeeeeee".quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Anderen hoeven geen rekening te houden met jouw tere zieltje, watje.
Ja en nee. Het is inderdaad vreemd om mensen uit te zetten voor gedachtemisdaden als de Westerse maatschappij afwijzen, warme gevoelens koesteren voor terroristische bewegingen of de kinderen niet volgens de Westerse normen en waarden opvoeden. Het is niet vreemd om mensen uit te zetten voor echte misdaden als het steunen van terroristische organisaties of het plegen van terreur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als iemand terroristische bewegingen steunt, de Westerse maatschappij afwijst en zich niet wenst te gedragen in deze maatschappij (en dat kan uitlopen van weigeren te werken t/m de kinderen radicaal opvoeden en terreur plegen) dan mogen deze mensen wat mij betreft uitgezet worden.
Is dat vreemd?
Heeft een mod aangezetenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm kon de op niet meer aanpassen... ?
Dan zou ik toch even langs het ziekenhuis gaan want dat is niet goed.quote:
Atheisten kunnen anders ook behoorlijk aaps zijn. Feit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Ringo het volgende:
Wat kun je doen tegen deze reli-apen? Behalve hun god verkankeren en nog iets lelijks roepen over hun moeder?
twitter:mattijsvdwiel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:59:16Place de la Republique stroomt nu heel snel vol. http://t.co/iZ9RDLk0oU
reageer retweet
Het is goed zo tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef Frutsel het volgende:
Sorry
Volgens mij moet het nu weer kunnen
Zie editquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar het roepen van ... je moeder is een hoer is dan weer "ooeeeeee".__!1
Waarom?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:mattijsvdwiel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:59:16Place de la Republique stroomt nu heel snel vol. http://t.co/iZ9RDLk0oU reageer retweet
Goede plek voor een tweede aanslagquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:mattijsvdwiel twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:59:16Place de la Republique stroomt nu heel snel vol. http://t.co/iZ9RDLk0oU reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar er zijn prenten toegevoegd dus
Ze geloven in ieder geval niet in een denkbeeldig vriendje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Atheisten kunnen anders ook behoorlijk aaps zijn. Feit.
Ik zag de melding dus ik ging zelf ff aan de slag, maar vergeten van 'lock' te halen daarna.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar er zijn prenten toegevoegd dus
Logisch, afvalligen zijn altijd de grootste vijand want die ondermijnen het geloof en zijn ook niet meer te bekeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
IS moord moslims uit. Moslims die de Islam volgen. Alleen niet hun Islam. Enig idee hoeveel moslims er nu as we speak vechten tegen IS?
met de rpgs van de terroristen is dit idd secondewerkquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Dat is toch dom om allemaal bij elkaar te komen?
Dat maakt voor hun wangedragingen (onder bepaalden van hen) verder niet uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze geloven in ieder geval niet in een denkbeeldig vriendje.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:57 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Hier zijn er nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je de moeite neemt die dingen te postenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:57 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Hier zijn er nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Europa heeft zich met moeite van het juk van de kerken verlost. Om dan daar moskeeën voor in de plaats te krijgen snap iedereen toch onderhand wel dat dit heel moeilijk te tolereren is. Beschavingen groeien en ontdoen zich ideeën en rituelen die daarin belemmeren. We kunnen weer opnieuw beginnen om Europa opnieuw te ontdoen van nog extremere versies die geloof heten. En ook nog eens van buiten geïmporteerd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Islamofoben
Steeds meer mensen krijgen gewoon een hekel aan de islam, heeft niks met bangheid te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |