Nee, die aan het werk zijn of naar hun werk gaan en door hun flikker worden geschoten of worden opgeblazen. London?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Beschaafde burgers die zo laf als het ware op 12 km veilige afstand in de lucht of dmv drones op 350 km afstand hele steden en dorpen platgooien vanwege vermeend IS gevaar? Bedoel die beschaafde volkeren?
Er zijn allerlei prenten waarbij die malle profeet staat afgebeeld.quote:
Goede vraag, brand losquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Ringo het volgende:
Wat kun je doen tegen deze reli-apen? Behalve hun god verkankeren en nog iets lelijks roepen over hun moeder?
Dat is wel een goede ja, hadden die twee sowieso geen ruzie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef MouzurX het volgende:
Nogmaals: de link tussen IS en Al Qaida jemen zie ik niet direct.
Onderwijs in beginsel. En als ze radicaliseren, opsluiten in een inrichting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Ringo het volgende:
Wat kun je doen tegen deze reli-apen? Behalve hun god verkankeren en nog iets lelijks roepen over hun moeder?
twitter:iyad_elbaghdadi twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:39:01As a Muslim, killing innocent people in the name of Islam is much, much more offensive to me than any cartoon can ever be. #CharlieHebdo reageer retweet
En die is onafhankelijk van de franse politiek?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, dat zal die extremisten worst wezen. Die staan daar niet voor de algemene islamitische zaak.
Ja, ISIS was te radicaal bezig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja, hadden die twee sowieso geen ruzie?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
twitter:iyad_elbaghdadi twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:39:01As a Muslim, killing innocent people in the name of Islam is much, much more offensive to me than any cartoon can ever be. #CharlieHebdo reageer retweet
Dat dacht ik ook. Misschien bruut maar je ziet ook geen bloed wegspatten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog ff over dat filmpje van die "executie" van die agent...
http://www.geenstijl.nl/m(...)_parijs_schiete.html
Volgens mij raakt ie hem niet in het hoofd, maar mist ie net.
De Tering, al wordt er de spot gedreven met het logo van Ajax door Feyenoord wordt daar al aanstoot aan genomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er zijn allerlei prenten waarbij die malle profeet staat afgebeeld.
Normale mensen nemen daar geen aanstoot van.
Ik vermoed dat extremisten weinig begaan zijn met de integratie van hun geloofsgenoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, dat zal die extremisten worst wezen. Die staan daar niet voor de algemene islamitische zaak.
Keep calm and carry on. Verder de betreffende criminelen en iedereen die ook maar de minste rol heeft gehad in voorbereiding of uitvoering opsporen, arresteren en voor het gerecht slepen. De kracht van de rechtsstaat tonen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef Ringo het volgende:
Mooi sentiment, maar het zal niets helpen vrees ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Zijn hoofd had allang een terugslag moeten geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Misschien bruut maar je ziet ook geen bloed wegspatten?
Duidelijk geval van takiyya.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hier zijn er nog een paar:quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb er een bij gedaan. Iemand suggesties ?
Nope.. en ook geen hevige schok reactie van het lichaam / hoofd door de impact van de kogel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Misschien bruut maar je ziet ook geen bloed wegspatten?
Ik heb het niet gekeken, maar dat is al eerder gezegd en dat zou verklaren waarom daarna nog ambulancebroeders bezig waren bij deze agent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog ff over dat filmpje van die "executie" van die agent...
http://www.geenstijl.nl/m(...)_parijs_schiete.html
Volgens mij raakt ie hem niet in het hoofd, maar mist ie net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |