Ik vind jouw geflirt met verschillende fokleden in combinatie met deze vlag best ongepastquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Bedoel je deze die op mijn kastdeur staat geplakt? Kom me mishandelen dan bbyyyy
[ afbeelding ]
Ik heb altijd preventief een clusterbom bij me.quote:Op donderdag 8 januari 2015 04:13 schreef along het volgende:
Gaan er nu mensen een mes of ander soort wapen op zak dragen? Ik zit er zelf aan te denken om iedergeval een mes mee te dragen.
Niet zozeer tegen moslims maar er zijn meer en meer geflipte mensen in deze samenleving die spontaan ontploffen en random mensen neersteken etc in het openbaar.
Als ik dan toch moet gaan, neem ik in iedergeval diegene mee.
Oh en deze angst, dat is precies het wapen van terroristen. Bedankt man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 04:13 schreef along het volgende:
Gaan er nu mensen een mes of ander soort wapen op zak dragen? Ik zit er zelf aan te denken om iedergeval een mes mee te dragen.
Niet zozeer tegen moslims maar er zijn meer en meer geflipte mensen in deze samenleving die spontaan ontploffen en random mensen neersteken etc in het openbaar.
Als ik dan toch moet gaan, neem ik in iedergeval diegene mee.
Ik heb het niet over terroristen, maar over ontspoorde medemensen. Waarom een mes in je nek laten steken zonder iets terug te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:21 schreef voederbietel het volgende:
apen van terroristen. Bedankt man.
Omdat fatsoenlijke mensen schaars beginnen te worden en juist fatsoen de weg is naar een oplossing met dit soort tuig. Je bent werkelijk waar een enorme ezel als je n.a.v. een stel schietende sociopaten in Parijs in Nederland een mes bij je gaat dragen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:24 schreef along het volgende:
Waarom een mes in je nek laten steken zonder iets terug te doen.
Ik woon niet in nederland. Maargoed jij hebt je moraal, ik zal met veel plezier toekijken hoe je fatsoen uit werkt als je vrouwtje/ moedertje voor je ogen word afgeslacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:26 schreef voederbietel het volgende:
el schietende sociopaten in Parijs in Nederland een me
Simpele zielquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:37 schreef along het volgende:
[..]
Ik woon niet in nederland. Maargoed jij hebt je moraal, ik zal met veel plezier toekijken hoe je fatsoen uit werkt als je vrouwtje/ moedertje voor je ogen word afgeslacht.
jezusquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:37 schreef along het volgende:
[..]
Ik woon niet in nederland. Maargoed jij hebt je moraal, ik zal met veel plezier toekijken hoe je fatsoen uit werkt als je vrouwtje/ moedertje voor je ogen word afgeslacht.
Dit plaatje klopt, want de talloze publicaties van Charlie Hebdo waarin joden belachelijk werden gemaakt werden standaard gecensureerd en afgedaan als antisemitisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:05 schreef Bami-Powner het volgende:
Nu allemaal hypocriet gezeik rond vrijheid van meningsuiting.
[ afbeelding ]
Bizar dat de agressieve islam zoveel bijval krijgt in KLB. Hoeveel aanslagen zijn er nog nodig voordat het kwartje valt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dit plaatje klopt, want de talloze publicaties van Charlie Hebdo waarin joden belachelijk werden gemaakt werden standaard gecensureerd en afgedaan als antisemitisch.
OH NEE WACHT
Hoewel ik mijzelf er door dit soort berichten soms ook op betrap, moet je het natuurlijk wel in perspectief blijven zien. De islam bestaat natuurlijk net zoals uit het christendom uit verschillende vertakkingen. Binnen die vertakking heb je wederom vertakkingen en waar het mis gaat is als mensen gaan radicaliseren. En dit soort laffe acties, daar valt zo weinig tegen te doen, daar is terrorisme natuurlijk ook op gericht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bizar dat de agressieve islam zoveel bijval krijgt in KLB. Hoeveel aanslagen zijn er nog nodig voordat het kwartje valt?
Maar ja, de islam is ook een hele vredelievende religie, dat zien we dagelijks op de journaals wereldwijd...
Dat is natuurlijk een punt. Maar je moet niet vergeten dat er iets meer dan vijftig jaar geleden miljoenen joden zijn vergast. Dus misschien kunnen we ze even met rust laten...quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:05 schreef Bami-Powner het volgende:
Nu allemaal hypocriet gezeik rond vrijheid van meningsuiting.
[ afbeelding ]
Voorbeelden dan? Ik heb nog niemand hier zien juichen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bizar dat de agressieve islam zoveel bijval krijgt in KLB. Hoeveel aanslagen zijn er nog nodig voordat het kwartje valt?
Maar ja, de islam is ook een hele vredelievende religie, dat zien we dagelijks op de journaals wereldwijd...
bij het voetbal zien we toch ook weleens dat er met een leeg stadion gespeeld wordt, als een paar het verpesten voor de rest?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik mijzelf er door dit soort berichten soms ook op betrap, moet je het natuurlijk wel in perspectief blijven zien. De islam bestaat natuurlijk net zoals uit het christendom uit verschillende vertakkingen. Binnen die vertakking heb je wederom vertakkingen en waar het mis gaat is als mensen gaan radicaliseren. En dit soort laffe acties, daar valt zo weinig tegen te doen, daar is terrorisme natuurlijk ook op gericht.
Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen (het merendeel) die daar absoluut niets mee van doen hebben. Dat moet je altijd in het achterhoofd houden.
remi plsquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
bij het voetbal zien we toch ook weleens dat er met een leeg stadion gespeeld wordt, als een paar het verpesten voor de rest?
En als je homo's roept tegen agenten, is het belediging van ambtenaar in functie en wordt je gearresteerd. Als je het roept naar een bevolkingsgroep of religie is het ineens een mening?
We hebben gewoon niet door hoe hypocriet we zijn als het op dit onderwerp aankomt.
waarom? is toch mijn mening dan? Doe er niemand fysiek pijn mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
remi plsdie vergelijking ook. Een agent is er ook om gezag uit te stralen he, als je die te pas en te onpas homo noemt zonder consequenties valt er weinig respect voor te hebben. EN dus ook de functie van agent vervalt dan.
Misschien die agent wel? weet je niet. En vrijheid van meningsuiting betekent natuurlijk niet dat je maar random geen normen en waarden meer hoeft te hanteren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom? is toch mijn mening dan? Doe er niemand fysiek pijn mee.
ik zei fysiek. Ja en waar zijn die normen en waarden als je een magazine maakt, met tekeningen waar je duidelijk moslims afschildert als homo's. Die tekst staat er letterlijk bij. Samen met tekeningen van hitler. Waar zijn dan je normen en waarden? Nee, dat moet dan ineens een mening voorstellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien die agent wel? weet je niet. En vrijheid van meningsuiting betekent natuurlijk niet dat je maar random geen normen en waarden meer hoeft te hanteren.
Daar valt enorm veel aan te doen en het enige dat het vergt is de wil/bereidheid ertoe. Als de vermoede daders ook werkelijk schuldig blijken zijn zij al jaren bij autoriteiten bekend via conventionele wegen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik mijzelf er door dit soort berichten soms ook op betrap, moet je het natuurlijk wel in perspectief blijven zien. De islam bestaat natuurlijk net zoals uit het christendom uit verschillende vertakkingen. Binnen die vertakking heb je wederom vertakkingen en waar het mis gaat is als mensen gaan radicaliseren. En dit soort laffe acties, daar valt zo weinig tegen te doen, daar is terrorisme natuurlijk ook op gericht.
Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen (het merendeel) die daar absoluut niets mee van doen hebben. Dat moet je altijd in het achterhoofd houden.
Oeh vet erg idd, paar prentjes die met humor in het achterhoofd zijn gemaakt. Echt heel ergquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik zei fysiek. Ja en waar zijn die normen en waarden als je een magazine maakt, met tekeningen waar je duidelijk moslims afschildert als homo's. Die tekst staat er letterlijk bij. Samen met tekeningen van hitler. Waar zijn dan je normen en waarden? Nee, dat moet dan ineens een mening voorstellen.
ja wat een humor inderdaad. Terroristen spelen niet volgens dezelfde regels.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh vet erg idd, paar prentjes die met humor in het achterhoofd zijn gemaakt. Echt heel erg![]()
Je hebt gelijk dan kan je dit verwachten.![]()
Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor, true. Als je dat niet hebt dan negeer je die prentjes lekker en leef je verder je eigen leventje maar ga je geen doodseskader praktijken uithalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja wat een humor inderdaad. Terroristen spelen niet volgens dezelfde regels.
dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja wat een humor inderdaad. Terroristen spelen niet volgens dezelfde regels.
Ah terechte seriemoord dan idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Inspireme het volgende:
[..]
dit.
dit is gewoon provocatie in hun ogen, niksbhumor.
En dat was ook het doel van Charb, extremisten provoceren omdat ze geen humor hebben
ja hee, je moet dit tegen de terroristen zeggen. Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar ik snap hoe dit "spelletje" wordt gespeeld.quote:
Ik snap er echt niks van. Dat je eensdenkend bent met zulken is overigens iets om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hee, je moet dit tegen de terroristen zeggen. Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar ik snap hoe dit "spelletje" wordt gespeeld.
Nee, het doel van Charlie was grappen maken over alles en iedereen, de (wettelijke) grenzen opzoeken van het vrije woord. Vrijheid ten volle benutten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Inspireme het volgende:
[..]
dit.
En dat was ook het doel van Charb, extremisten provoceren omdat ze geen humor hebben
Je leest volgens mij alleen wat je wil lezen of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Dat je eensdenkend bent met zulken is overigens iets om je zorgen over te maken.
Dit. Meeste mensen doen ook naïef. 'Omggggg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren???'quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hee, je moet dit tegen de terroristen zeggen. Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar ik snap hoe dit "spelletje" wordt gespeeld.
Dat zal dan welquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Je leest volgens mij alleen wat je wil lezen of niet.
Jij had uiteraard deze aanslag wel kunnen voorspellen. Dat er dreiging is, is 9 van de 10x heeeeel wat anders dan daadwerkelijk zo'n plan uitvoeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dit. Meeste mensen doen ook naïef. 'Omggggg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren???'
Pls.Charb had een politie agent die hem zou moeten beschermen bij een aanslag, hij werd meerdere malen keren bedreigd, allemaal vanwege die cartoons waar de extremisten niet tegen kunnen.
Ja ik weet dat ze grappen maken over iedereen, maar ook in die context pikken de extremisten het niet. Ze willen het liefst dat je geen een woord rept over de peofeet ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, het doel van Charlie was grappen maken over alles en iedereen, de (wettelijke) grenzen opzoeken van het vrije woord. Vrijheid ten volle benutten.
Dat er mensen zijn die stellen dat zij hierom gevraagd hebben, dat ze dit hebben uitgelokt.. ik vind het te bizar voor woorden.
Blijkbaar is dit te moeilijk voor de rest. En nu ben ik ineens aan het radicaliserenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dit. Meeste mensen doen ook naïef. 'Omggggg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren???'
Pls.Charb had een politie agent die hem zou moeten beschermen bij een aanslag, hij werd meerdere malen keren bedreigd, allemaal vanwege die cartoons waar de extremisten niet tegen kunnen.
BSquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Inspireme het volgende:
[..]
dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |