abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148460513
RELLEN!!!!
People assume too much.
pi_148461522
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Hoewel ik mijzelf er door dit soort berichten soms ook op betrap, moet je het natuurlijk wel in perspectief blijven zien. De islam bestaat natuurlijk net zoals uit het christendom uit verschillende vertakkingen. Binnen die vertakking heb je wederom vertakkingen en waar het mis gaat is als mensen gaan radicaliseren. En dit soort laffe acties, daar valt zo weinig tegen te doen, daar is terrorisme natuurlijk ook op gericht.
Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen (het merendeel) die daar absoluut niets mee van doen hebben. Dat moet je altijd in het achterhoofd houden.
bij het voetbal zien we toch ook weleens dat er met een leeg stadion gespeeld wordt, als een paar het verpesten voor de rest?

En als je homo's roept tegen agenten, is het belediging van ambtenaar in functie en wordt je gearresteerd. Als je het roept naar een bevolkingsgroep of religie is het ineens een mening?

We hebben gewoon niet door hoe hypocriet we zijn als het op dit onderwerp aankomt.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:56:04 #228
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_148461729
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef remi1986 het volgende:

[..]

bij het voetbal zien we toch ook weleens dat er met een leeg stadion gespeeld wordt, als een paar het verpesten voor de rest?

En als je homo's roept tegen agenten, is het belediging van ambtenaar in functie en wordt je gearresteerd. Als je het roept naar een bevolkingsgroep of religie is het ineens een mening?

We hebben gewoon niet door hoe hypocriet we zijn als het op dit onderwerp aankomt.
remi pls :') die vergelijking ook. Een agent is er ook om gezag uit te stralen he, als je die te pas en te onpas homo noemt zonder consequenties valt er weinig respect voor te hebben. EN dus ook de functie van agent vervalt dan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_148461793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

remi pls :') die vergelijking ook. Een agent is er ook om gezag uit te stralen he, als je die te pas en te onpas homo noemt zonder consequenties valt er weinig respect voor te hebben. EN dus ook de functie van agent vervalt dan.
waarom? is toch mijn mening dan? Doe er niemand fysiek pijn mee.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:58:32 #230
64831 2NutZ
pi_148461826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef remi1986 het volgende:

[..]

waarom? is toch mijn mening dan? Doe er niemand fysiek pijn mee.
Misschien die agent wel? weet je niet. En vrijheid van meningsuiting betekent natuurlijk niet dat je maar random geen normen en waarden meer hoeft te hanteren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_148461952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef Tandava het volgende:
doe normaal
:')

[ Bericht 3% gewijzigd door Netsplitter op 08-01-2015 12:17:37 ]
Copthorne 2.0
pi_148461953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Misschien die agent wel? weet je niet. En vrijheid van meningsuiting betekent natuurlijk niet dat je maar random geen normen en waarden meer hoeft te hanteren.
ik zei fysiek. Ja en waar zijn die normen en waarden als je een magazine maakt, met tekeningen waar je duidelijk moslims afschildert als homo's. Die tekst staat er letterlijk bij. Samen met tekeningen van hitler. Waar zijn dan je normen en waarden? Nee, dat moet dan ineens een mening voorstellen.
pi_148462002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Hoewel ik mijzelf er door dit soort berichten soms ook op betrap, moet je het natuurlijk wel in perspectief blijven zien. De islam bestaat natuurlijk net zoals uit het christendom uit verschillende vertakkingen. Binnen die vertakking heb je wederom vertakkingen en waar het mis gaat is als mensen gaan radicaliseren. En dit soort laffe acties, daar valt zo weinig tegen te doen, daar is terrorisme natuurlijk ook op gericht.
Maar aan de andere kant, er zijn natuurlijk ook genoeg mensen (het merendeel) die daar absoluut niets mee van doen hebben. Dat moet je altijd in het achterhoofd houden.
Daar valt enorm veel aan te doen en het enige dat het vergt is de wil/bereidheid ertoe. Als de vermoede daders ook werkelijk schuldig blijken zijn zij al jaren bij autoriteiten bekend via conventionele wegen.

Opsporing van dit soort types zou, zoals met de daders van 9/11, helemaal geen uitgebreidere bevoegdheden/verdere inbreuk op de privacy van onschuldige burgers vergen. Ze waren al bekend, om diverse feiten die in mijn beleving stuk voor stuk aanleiding hadden moeten zijn voor verdere stappen.

Onze overheden maken er een potje van en ondertussen smeekt de burger welhaast om verdere inperking van zijn rechten.

We hebben echt betere journalisten nodig die onze bevolkingen hopelijk wel tot eens een keer nadenken kunnen aanzetten. |:(
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:05:22 #234
64831 2NutZ
pi_148462085
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef remi1986 het volgende:

[..]

ik zei fysiek. Ja en waar zijn die normen en waarden als je een magazine maakt, met tekeningen waar je duidelijk moslims afschildert als homo's. Die tekst staat er letterlijk bij. Samen met tekeningen van hitler. Waar zijn dan je normen en waarden? Nee, dat moet dan ineens een mening voorstellen.
Oeh vet erg idd, paar prentjes die met humor in het achterhoofd zijn gemaakt. Echt heel erg ;(
Je hebt gelijk dan kan je dit verwachten.

:'( :')
pi_148462152
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oeh vet erg idd, paar prentjes die met humor in het achterhoofd zijn gemaakt. Echt heel erg ;(
Je hebt gelijk dan kan je dit verwachten.

:'( :')
ja wat een humor inderdaad. Terroristen spelen niet volgens dezelfde regels.
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:08:39 #236
64831 2NutZ
pi_148462217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor, true. Als je dat niet hebt dan negeer je die prentjes lekker en leef je verder je eigen leventje maar ga je geen doodseskader praktijken uithalen.
Of wel?

Is dat nou zo moeilijk? :') anders denkenden in hun waarde laten?
pi_148462231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef remi1986 het volgende:

[..]

dit.
dit is gewoon provocatie in hun ogen, niksbhumor.
En dat was ook het doel van Charb, extremisten provoceren omdat ze geen humor hebben
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:09:21 #238
64831 2NutZ
pi_148462248
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Inspireme het volgende:

[..]

dit.
En dat was ook het doel van Charb, extremisten provoceren omdat ze geen humor hebben
Ah terechte seriemoord dan idd.
pi_148462275
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee. Zucht.
pi_148462298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

ja hee, je moet dit tegen de terroristen zeggen. Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar ik snap hoe dit "spelletje" wordt gespeeld.
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:11:19 #241
64831 2NutZ
pi_148462334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef remi1986 het volgende:

[..]

ja hee, je moet dit tegen de terroristen zeggen. Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar ik snap hoe dit "spelletje" wordt gespeeld.
Ik snap er echt niks van. Dat je eensdenkend bent met zulken is overigens iets om je zorgen over te maken.
pi_148462341
quote:

[..]

dit.
Nee, het doel van Charlie was grappen maken over alles en iedereen, de (wettelijke) grenzen opzoeken van het vrije woord. Vrijheid ten volle benutten.

Dat er mensen zijn die stellen dat zij hierom gevraagd hebben, dat ze dit hebben uitgelokt.. ik vind het te bizar voor woorden. :r
Je suis Charlie Sheen
pi_148462426
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik snap er echt niks van. Dat je eensdenkend bent met zulken is overigens iets om je zorgen over te maken.
Je leest volgens mij alleen wat je wil lezen of niet.
pi_148462440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Dit. Meeste mensen doen ook naïef. 'Omggggg! Hoe heeft dit kunnen gebeuren???'
Pls. :') Charb had een politie agent die hem zou moeten beschermen bij een aanslag, hij werd meerdere malen keren bedreigd, allemaal vanwege die cartoons waar de extremisten niet tegen kunnen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:14:01 #245
64831 2NutZ
pi_148462454
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Je leest volgens mij alleen wat je wil lezen of niet.
Dat zal dan wel ^O^
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:14:52 #246
64831 2NutZ
pi_148462485
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Pls. :') Charb had een politie agent die hem zou moeten beschermen bij een aanslag, hij werd meerdere malen keren bedreigd, allemaal vanwege die cartoons waar de extremisten niet tegen kunnen.
Jij had uiteraard deze aanslag wel kunnen voorspellen. Dat er dreiging is, is 9 van de 10x heeeeel wat anders dan daadwerkelijk zo'n plan uitvoeren.
pi_148462510
quote:
13s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee, het doel van Charlie was grappen maken over alles en iedereen, de (wettelijke) grenzen opzoeken van het vrije woord. Vrijheid ten volle benutten.

Dat er mensen zijn die stellen dat zij hierom gevraagd hebben, dat ze dit hebben uitgelokt.. ik vind het te bizar voor woorden. :r
Ja ik weet dat ze grappen maken over iedereen, maar ook in die context pikken de extremisten het niet. Ze willen het liefst dat je geen een woord rept over de peofeet ... :')
pi_148462550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef Tandava het volgende:
Doe normaal.
Hoe?

[ Bericht 4% gewijzigd door Netsplitter op 08-01-2015 12:17:59 ]
wat kijk jij
pi_148462564
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Blijkbaar is dit te moeilijk voor de rest. En nu ben ik ineens aan het radicaliseren :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 8 januari 2015 @ 12:17:01 #250
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_148462568
quote:

[..]

dit.
BS
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')