Take a chill pill dude.quote:
Ok leuk voor je enzo, maar inhoudelijk is het dus compleet oninteressant voor mensen die wel op een normale manier een discussie willen voeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat ik het niet heel erg opzienbarend zou vinden dat iemand die uit een cultuur/geloof komt waarbinnen vrijheid van meningsuiting niet in deze vorm bestaat, het best vindt het ook bij ons af te schaffen.
Dat gelovigen godslastering net iets anders zien geloof ik ook wel.
Zou het hier een ongelovige autochtoon betreffen die puur uit idealisme dit soort uitspraken doet dan zou ik er net dat kleine beetje meer van walgen.
Gewoon nieuwsgierig naar de achtergrond van een gesprekspartner, dat mag toch wel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok leuk voor je enzo, maar inhoudelijk is het dus compleet oninteressant voor mensen die wel op een normale manier een discussie willen voeren.
sorry, ben geen homo en date sowieso geen FOK!kersquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig naar de achtergrond van een gesprekspartner, dat mag toch wel?
Gevat hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:01 schreef remi1986 het volgende:
[..]
sorry, ben geen homo en date sowieso geen FOK!kers
En dat zegt hij omdat de paus ook beledigd word.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ach ja dit is FOK! Ben niets anders gewend. Op nieuwssites zie je gelukkig wel meer mensen die kunnen nadenken en reacties typen zoals
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-reactie-op-aanslag
NEE.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:01 schreef Copthorne het volgende:
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar mag ik vragen wat de lol ervan is om een figuur die voor veel mensen belangrijk is doorlopend belachelijk te maken? Veel mensen grijpen onder het mom van vrijheid van meningsuiting het recht om doorlopend te zieken en te beledigen. Daarmee ben je aan het uitlokken. Neemt niet weg dat aanslagen op iemands leven nooit goed te praten zijn, maar de atheïsten roepen nu keihard "zie je wel, religie deugt van geen kant!". Zullen we elkaar overtuigingen alsjeblieft blijven respecteren?
Nee. Elkaar sovertuigingen en cultuur mag je best ter discussie stellen. In egypte blijkt 91% van de vrouwen bij de geboorte van een kind genitaal verminkt. Dat vind ik barbaars en een cultuur die dit haar vrouwen aandoet vind ik achterlijk en minderwaardig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:01 schreef Copthorne het volgende:
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar mag ik vragen wat de lol ervan is om een figuur die voor veel mensen belangrijk is doorlopend belachelijk te maken? Veel mensen grijpen onder het mom van vrijheid van meningsuiting het recht om doorlopend te zieken en te beledigen. Daarmee ben je aan het uitlokken. Neemt niet weg dat aanslagen op iemands leven nooit goed te praten zijn, maar de atheïsten roepen nu keihard "zie je wel, religie deugt van geen kant!". Zullen we elkaar overtuigingen alsjeblieft blijven respecteren?
huh? waar lees je dat nou weer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat zegt hij omdat de paus ook beledigd word.
Helemaal mee eens. Minderwaardig indeed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee. Elkaar sovertuigingen en cultuur mag je best ter discussie stellen. In egypte blijkt 91% van de vrouwen bij de geboorte van een kind genitaal verminkt. Dat vind ik barbaars en een cultuur die dit haar vrouwen aandoet vind ik achterlijk en minderwaardig.
Kan wat mij betreft niet vaak genoeg gezegd worden.
Ik probeer je (verwerpelijke/achterlijke) standpunt te begrijpen en je achtergrond is daarin geenszins irrelevant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja totaal irrelevant om dat te weten, dus dacht misschien zoek je een date ofzo.
Welkom in de vrije westerse wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:01 schreef Copthorne het volgende:
De paus en jezus zijn vaker onderwerp van hun tekeningen geweest, dus daar moet natuurlijk ook tegen geageerd worden als goede christen....quote:
HEEY APPIE!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Tandava het volgende:
[..]
NEE.
Ik heb geen respect voor jullie schijt islam. Het is een lelijk geloof en het brengt alleen maar kwaad in de wereld. De ideeën ervan gaan tegen alles in waarin ik geloof. Dus nee ik heb er heel zeker GEEN respect voor!
Echt zo verontwaardigd dat mensen dit niet snappen iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:04 schreef ebke het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet de bedoeling om met dodelijk geweld te reageren als je je beledigd voelt.
De paus is ook zo vaak te grazen genomen, jezus ook, andere personen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:01 schreef Copthorne het volgende:
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, maar mag ik vragen wat de lol ervan is om een figuur die voor veel mensen belangrijk is doorlopend belachelijk te maken? Veel mensen grijpen onder het mom van vrijheid van meningsuiting het recht om doorlopend te zieken en te beledigen. Daarmee ben je aan het uitlokken. Neemt niet weg dat aanslagen op iemands leven nooit goed te praten zijn, maar de atheïsten roepen nu keihard "zie je wel, religie deugt van geen kant!". Zullen we elkaars overtuigingen alsjeblieft blijven respecteren?
Noem eens 1 idee van de islam (van het geloof, dus niet een idee van een extremistische jihadist) die ingaat tegen hetgeen waar jij in gelooft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Tandava het volgende:
[..]
NEE.
Ik heb geen respect voor jullie schijt islam. Het is een lelijk geloof en het brengt alleen maar kwaad in de wereld. De ideeën ervan gaan tegen alles in waarin ik geloof. Dus nee ik heb er heel zeker GEEN respect voor!
Dus heb je ook iets tegen besnijdenissen van jongetjes?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee. Elkaar sovertuigingen en cultuur mag je best ter discussie stellen. In egypte blijkt 91% van de vrouwen bij de geboorte van een kind genitaal verminkt. Dat vind ik barbaars en een cultuur die dit haar vrouwen aandoet vind ik achterlijk en minderwaardig.
en waarom snappen mensen niet, dat zij dat niet snappen of zo zien en volgens hele andere regels spelen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt zo verontwaardigd dat mensen dit niet snappen iddZelfs al zou iemand de profeet (als dat kon) eigenhandig dood maken dan is terug moorden nog geen oplossing.... waarom snappen mensen dit niet?
Dat kan zeker ter discussie gesteld worden, alhoewel ik wel iets heb van 's lands wijs, 's lands eer. Ik snap alleen niet dat een profeet die voor veel mensen een belangrijke plaats inneemt continu belachelijk gemaakt moet worden. Je kunt geen respect verwachten als je zelf geen respect hebt voor andermans overtuigingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jawel maar minder daar de effecten doorgaans minder verwoestend zouden zijn. Laat de keuze aan de persoon zelf op een moment dat hij daar oud genoeg voor is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus heb je ook iets tegen besnijdenissen van jongetjes?
1. Vrouwen minderwaardig aan de man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Noem eens 1 idee van de islam (van het geloof, dus niet een idee van een extremistische jihadist) die ingaat tegen hetgeen waar jij in gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |