Als het even kan wel ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus Quincy moet van jou doodgeschtoen worden om zijn mening?
De ironie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het is Frankrijk he, dan is de traditie om zoveel mogelijk auto's in de fik te steken...quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh gut,
De Stille Tokkies zijn gaan ook weer in wandel-modus.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik zou het niet erg gevonden hebben als deze achterlijke idioot toevallig op dat kantoor in Parijs was.twitter:quinsyg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:22:51Ik hoop dat men nu echt werk gaat maken van extra beveiliging voor Moskeeën. Vandaag nog. Na vandaag zullen zij hardst aangepakt worden. reageer retweet
het houd je scherp en van de straatquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef nils7 het volgende:
wat moet een modje daar gek van worden, respect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zijn ze binnengekomen in ieder geval.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar er is geen nieuws meer geweest sinds 13.50? Want het zou leuk zijn als de OP een beetje up to date gehouden wordt. De NOS is ook niet echt duidelijk.
quote:"As I arrived in front of the door of the paper's building two hooded and armed men threatened us. They wanted to go inside, " she told the newspaper from the scene.
"I entered the code. They fired on Wolinski, Cabu ... it lasted five minutes ... I sheltered under a desk ... They spoke perfect French ... [and] claimed to be from al Qaida".
Hij dient eerder opgenomen voor nader psychisch onderzoek, duidelijk dat hij geestesziek is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waar zijn Peunage, Skillstorm en company en al die islamieten van het forum om de multiculti te verdedigen? Bij dit soort nieuws zijn ze ineens zoek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ideologieën kunnen niet beledigt worden, slechts de volgelingen.
Maar dat is niet van belang. Je hebt niet het recht om niet beledigt te worden.
twitter:beirutreporter twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:09:35#LEBANON (Jan7 #Beirut 17:07) Al Jadeed: Celebratory gunshots in Ain el-Hilweh's al-Fawqani street over attack on #CharlieHebdo. (AnNahar) reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef xzaz het volgende:
Quinsy ziet het allemaal weer zo lekker zwart-witFrank Boeijen had daar een leuk liedje over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Inderdaad, incidentje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Woods het volgende:
Zijn er hier weer idioten bezig die dit scharen onder de islamDit zijn er 3 of 4 die het verpesten voor de hele groep.
Kan je m niet beter bannen? want zelfs wat onschuldigere comments van m zie ik verdwijnenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
het houd je scherp en van de straat
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef Re het volgende:
is het tegenwoordig een sport om tweets van domme mensen te zoeken en er vervolgens 50 posts per tweet aan te besteden met emo.gif smileys?
Hoe heerlijk naïef.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Woods het volgende:
Zijn er hier weer idioten bezig die dit scharen onder de islamDit zijn er 3 of 4 die het verpesten voor de hele groep.
Als dit zo gegaan is damn... dan zal ze zich voor de rest van haar leven schuldig voelenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo zijn ze binnengekomen in ieder geval.
[..]
Er is eigenlijk geen enkel nieuws al een paar uur lang, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef Re het volgende:
is het tegenwoordig een sport om tweets van domme mensen te zoeken en er vervolgens 50 posts per tweet aan te besteden met emo.gif smileys?
twitter:quinsyg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:22:51Ik hoop dat men nu echt werk gaat maken van extra beveiliging voor Moskeeën. Vandaag nog. Na vandaag zullen zij hardst aangepakt worden. reageer retweet
En is Syrie en Irak zijn het er een paar duizenden die het verpesten voor de hele groep?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef Woods het volgende:
Jup lijkt mij wel, de overgrote deel van de groep neemt hier geen aanstoot aan en doet er niks meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |