ja, of uberhaupt in het openbaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in je handbagage.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
zolang je 'm op "off" zet is het veilig toch?
Ik zou t lot vooral tarten jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of uberhaupt in het openbaar. het is geen imitatie oid, maar lijkt er toch behoorlijk op:
[ afbeelding ]
Neuh, zeker op dit moment nietquote:
Goeie bass zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zeker op dit moment niet.
Maar klinkt goed voor zo'n klein ding, past makkelijk in je hand.
Nou ja, relatief gezien ook nog best okquote:
You know I'm.......quote:
Dat zit er voor de prijs van 0,0 euro bij inbegrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Je vergeet het glimmende appeltje op de zijkant te noemen bij de specs!
Sja, zal niet de nieuwste meer zijn danquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Stond bij de kringloop ook een Apple-kast, maar dan zonder Ram, 60 euro
Ik heb er geen verstand van, dat scheeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zal niet de nieuwste meer zijn dan.
60 euro is niet veel, maar als het echt een onbruikbaar ding is is het nog zonde.
Dan zou ik het gewoon niet doen ook, meer ellende dan lol ervanquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, dat scheeltKon ook niet goed op het stickertje lezen wat er nog meer aan mankeerde.
Had hem meegenomen, dat logo alleen is al minstens 200 euro waardquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Stond bij de kringloop ook een Apple-kast, maar dan zonder Ram, 60 euro
Google knows, het was een power Mac G4, 1999quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon niet doen ook, meer ellende dan lol ervan.
Eeeehmm. nope, nee, niet doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Google knows, het was een power Mac G4, 1999
Modern mobo in zetten, leuke casemod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm. nope, nee, niet doen.
Totaal onbruikbare meuk, kan je echt niets meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |