Die stond(en) op de rekwisietenlijst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ehhh de auto(s?) van de terroristen?
Het gaat me niet om de bloederige foto's die heb ik ook gezien maar het wapen wat juist geen bloed nalaat na een headshot. Ik ben benieuwd welk wapen het dan is. In dit geval was het een Kalashnikov laat dus ook geen bloed na als je ermee door je hoofd wordt geknald. Klopt toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het nou niet bepaald een pretje om de gegoogelde foto's te bekijken.
Vrijheid van meningsuitingquote:
Volgens mij is de kogel belangrijker dan het wapenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de bloederige foto's die heb ik ook gezien maar het wapen wat juist geen bloed nalaat na een headshot. Ik ben benieuwd welk wapen het dan is. In dit geval was het een Kalashnikov laat dus ook geen bloed na als je ermee door je hoofd wordt geknald. Klopt toch?
'The whole world is a stage' as they say in the theatre.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Ja zeker, maar daarom hoef ik niet om alle humor te lachen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting![]()
Humor moet altijd kunnen toch?
Maar we zijn hier niet in het theater of in Hollywood. Laat dit nu toch eens tot je hersens doordringen. Dit is the real world in al zijn rottigheid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
'The whole world is a stage' as they say in the theatre.
Haha, nee hoor je hebt ook het recht op vrijheid van humor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja zeker, maar daarom hoef ik niet om alle humor te lachen toch?
Nee, dat klopt niet altijd. Als je met een Kalashnikov schiet krijg je niet altijd dezelfde wond natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de bloederige foto's die heb ik ook gezien maar het wapen wat juist geen bloed nalaat na een headshot. Ik ben benieuwd welk wapen het dan is. In dit geval was het een Kalashnikov laat dus ook geen bloed na als je ermee door je hoofd wordt geknald. Klopt toch?
Dit schijnt een kogel van een AK 47 te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De kogel is belangrijker dan het wapen
Patroon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit schijnt een kogel van een AK 47 te zijn
http://thumbs.dreamstime.(...)ijnland-13113104.jpg
Volgens mij bedoelt hij iets anders dan dat jij denkt dat hij bedoelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar we zijn hier niet in het theater of in Hollywood. Laat dit nu toch eens tot je hersens doordringen. Dit is the real world in al zijn rottigheid.
Dus? Nu is de agent ineens niet dood meer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben eens gaan zoeken naar headshots AK 47. Nou een hoop wat ik zie is bloody all over en waar zelfs een gedeelte van het hoofd weg is geschoten. Ik kom geen enkele foto tegen zonder bloed.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij iets anders dan dat jij denkt dat hij bedoelt.
Je bent niet bekend met de uitdrukking of je bent het niet eens met de uitdrukking?quote:
Wel raar, hoor. Ga je zo veel moeite doen om zo'n executie in scène te zetten, en dan vergeet je het zakje ketchup. Tsjonge!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat je geen bloed ziet op die straat
ook niet als die daders al weggereden zijn
In mijn vluchtige zoektocht kwam ik anders wel keurige gaatjes tegen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben eens gaan zoeken naar headshots AK 47. Nou een hoop wat ik zie is bloody all over en waar zelfs een gedeelte van het hoofd weg is geschoten. Ik kom geen enkele foto tegen zonder bloed.
Zelfs chilisaus was voldoende geweest. Zo laks ook weer. Prutsers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel raar, hoor. Ga je zo veel moeite doen om zo'n executie in scène te zetten, en dan vergeet je het zakje ketchup. Tsjonge!
Amoebe.
Jawel. Maar ik 'ken' Tingo langer dan vandaag dus ik weet precies wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met de uitdrukking of je bent het niet eens met de uitdrukking?
Misschien is de dood in scene gezet. Het was immers ook een moslim.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus? Nu is de agent ineens niet dood meer?
misschien is dat wel expres zo gedaan? Fotografen gaan het verschil wel zien tussen ketchup en bloedquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel raar, hoor. Ga je zo veel moeite doen om zo'n executie in scène te zetten, en dan vergeet je het zakje ketchup. Tsjonge!
Amoebe.
Oh okay. Wist niet dat het iets uitmaakte wie het zei.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik 'ken' Tingo langer dan vandaag dus ik weet precies wat hij bedoelt.
Ja raar dat is het een headshot zonder bloed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Amoebe.
Als het keurige foto's zijn kun je ze onder een spoiler plaatsen of misschien een linkje plaatsen want ik vind ze niet. Ik sta open om mijn punt bij te stellen natuurlijk. Ik heb ook liever dat het geen false flag is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
In mijn vluchtige zoektocht kwam ik anders wel keurige gaatjes tegen.
Moet je trouwens niet naar RTL5 kijken? Elvis'autopsie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |