Na 3 keer kauwen uitspugen en de volgende pakken is het advies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef Eleiko het volgende:
Is die Stimorol eigenlijk een beetje een lekker mokkel?
Hahahahaahahahahahah. Kuthoer nou nou vernieuwde vocabulaire daar Weissman.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bewijs maar dat ik dat ooit heb gezegdQuotes, NU!
Leg me geen woorden in de mond, kuthoer.
Is dat een:quote:
Er zijn in de geschiedenis wel ergere dingen gedaan om dat soort zakenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ja denk het wel inderdaad, ze schieten 12 man dood om moslims een slechte naam te geven. Wat een dwazen.
Weisman! Zeg me dat t niet zo is!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk om over je 25 mm dick heen te klimmen hoor.
1.82 en bijna 100 Kg. Envy me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:50 schreef Eleiko het volgende:
Is die Stimorol eigenlijk een beetje een lekker mokkel?
Nee dank je Cripsje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef Crip het volgende:
Hier om aan jullie fap folder to te voegen
http://www.buzzfeed.com/r(...)=4ldqpho#.ykkgB8WBjx
Ik weet niet wie Lin isquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent toch meer in to asian chicks? Hyorin, Hyuna, Lin enzo.
Bedoelde Lynquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Lin isdat weet Seto vast wel
Je weet hoe Asians en hun Engels zijn. Net zoals eerste generatie Marokkanen en Nederlands.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. En comming? lol
Mn moeder zei altijd 'sla nooit als eerst, maar als je terugslaat doe het dan 2x zo hard 'quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Klokov het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |