Lees de twee berichten boven je nog eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is belachelijk dat de moslims zich openlijk moeten distantieren van deze shit, er wordt nu echt gekeken op twee manieren, je bent mens OF moslim en als je moslim bent HOOR je je openlijk af te zetten wat er gebeurt.. waar slaat dat op? Is het niet meer dan normaal dat jij als moslim OOK in de groep 'mens' hoort? Elk weldenkend mens is tegen zulke aanslagen, waar dan ook in de wereld. Het is echt te gek voor woorden.
Nou hoor ik al roepen dat de Moslims zelf maar moeten gaan demonstreren tegen dit soort tereur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is belachelijk dat de moslims zich openlijk moeten distantieren van deze shit, er wordt nu echt gekeken op twee manieren, je bent mens OF moslim en als je moslim bent HOOR je je openlijk af te zetten wat er gebeurt.. waar slaat dat op? Is het niet meer dan normaal dat jij als moslim OOK in de groep 'mens' hoort? Elk weldenkend mens is tegen zulke aanslagen, waar dan ook in de wereld. Het is echt te gek voor woorden.
Nee ik wilde dit gewoon nog even toevoegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees de twee berichten boven je nog eens.
Ik word blij van de wijsheid van scrummie op deze vroege morgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, met vlagen.. Het heeft wel invloed op je maar jij of ik hebben er totaal geen invloed op. Rare zin maar je snapt het vast. Ik word er ook boos van, maar vooral somber. Want waar eindigt het? Eindigt het ooit? Is dit de wereld die wij met elkaar allemaal gemaakt hebben of is dit een proces waar we doorheen moeten als mensheid om over pakweg 500 jaar te zijn waar we horen te zijn? Of waar horen we te zijn, staat dat wel vast?
Ik probeer dan wel weer het mooie er uit te halen; zoals die hashtag op Twitter; #nietmijnislam. Vind ik erg mooi, eindelijk (erg eigenlijk) een signaal vanuit de moslim wereld dat zij dit ook niet willen. Zolang het stil blijft vanuit die hoek houd je de simpelen die het hele geloof veroordelen. Ik las dat initiatief en was echt ontroerd. Op die manier word er een nieuwe tendens, hype misschien, gemaakt waarbij geloof en geloof hand in hand ten strijde trekken tegen extremisme. Dat laat wel zien dat hoe erg de aanslag ook word, het goede komt altijd weer boven water. Denk ik. Hoop ik. ...
Sorry voor de late reactie.
Ja, het is belachelijk, maar wel nodig. Totaal andere orde, maar wil je weten hoe vaak ik mij moet verantwoorden voor de daden van een stel hooligans? Weet je hoe vaak ik mij aangekeken voel alsof ik tuig van de eerste riggel ben als ik ook maar iets van Feyenoord uitdraag?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Altijd diep! Vroeg, laat, erop, eronder, erin, eruit. Alles diep.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker een heel mooi en ontroerend initiatief. Want laten we de grote meerderheid die hier helemaal niets mee te maken heeft en net als ieder ander iets van zijn leven probeert te maken niet vergeten. Voor hen is dit ook vreselijk en stigmatiserend. Dus ja, erg blij hiermee.
We moeten het ook met elkaar doen in deze samenleving. Wat jij zegt: het goede komt altijd weer boven. Daar hopen we op.
Jeetje wat diep op de vroege morgen
Zo is het!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd diep! Vroeg, laat, erop, eronder, erin, eruit. Alles diep.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben als Pool tegen het misbruik in de katholieke kerk.
Na de afgelopen dagen zou ik er ook wel een willen. Ff relaxenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
Goeienavond mensen! Ik rook zojuist mijn eerste sigaret in een week, man man, wat vies. Vind het echt niets meer. Maar ja, wou vanavond wel een jointje roken (ook al weekje zonder) en dus tabak nodig. Maar goed om te merken dat ik het nu al vies vind!
*trots*
Bizar he. Ook de manier waarop alles te volgen is en de snelheid hoe het allemaal binnenkomt. Dat was natuurlijk vroeger ook heel anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na de afgelopen dagen zou ik er ook wel een willen. Ff relaxen![]()
Allemachtig wat gebeurt er allemaal en wat gaat er nog allemaal gebeuren
Ja, het is echt bizar. Alsof je naar een film zit te kijken. Een film van het genre waar ik helemaal niet van hou maar nu gedwongen wordt om naar te kijken .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bizar he. Ook de manier waarop alles te volgen is en de snelheid hoe het allemaal binnenkomt. Dat was natuurlijk vroeger ook heel anders.
En wat let je?
Ach iedereen krijgt wel eens gedwongen iets te zien in een genre waar ze niet van houden. Op de app bijv:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar. Alsof je naar een film zit te kijken. Een film van het genre waar ik helemaal niet van hou maar nu gedwongen wordt om naar te kijken .
Eigenlijk niets.
Nou hup hup, fietsje op, naar de shop!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar. Alsof je naar een film zit te kijken. Een film van het genre waar ik helemaal niet van hou maar nu gedwongen wordt om naar te kijken .
Eigenlijk niets.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Geboren en Getogen (grotendeels) in Nederlands/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Nooit geweten, geboren en getogen nederlander of?
Ik ben kalm.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*tjsik tjisk* *hijs* aaaaaaaahhhhh ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |