Ach iedereen krijgt wel eens gedwongen iets te zien in een genre waar ze niet van houden. Op de app bijv:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar. Alsof je naar een film zit te kijken. Een film van het genre waar ik helemaal niet van hou maar nu gedwongen wordt om naar te kijken .
Eigenlijk niets.
Nou hup hup, fietsje op, naar de shop!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is echt bizar. Alsof je naar een film zit te kijken. Een film van het genre waar ik helemaal niet van hou maar nu gedwongen wordt om naar te kijken .
Eigenlijk niets.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Geboren en Getogen (grotendeels) in Nederlands/quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Nooit geweten, geboren en getogen nederlander of?
Ik ben kalm.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*tjsik tjisk* *hijs* aaaaaaaahhhhh ....
ja het waait aardig maar nog niet hard genoeg om naar de stormvloedkering te gaan kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ben je al met zandzakken aan het slepen B?
Tjezus wat gaat het tekeer. Hier in de buurt liggen al diverse schuttingen om.
Ik krijg visite dus van schaatsen kijken zal niet veel komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja het waait aardig maar nog niet hard genoeg om naar de stormvloedkering te gaan kijken.
Blijf dus lekker thuis schaatsen kijken.
Oh daar heb ik gelukkig geen last van. Vannacht wel lang wakker gelegen omdat de wind precies op een hoek van m'n rolluik stond te gieren. Dat was best irritant.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg visite dus van schaatsen kijken zal niet veel komen.
Ik word helemaal zenuwachtig van die harde wind
toch blijft het raar dat we dit heel de dag uitzenden maar als er in Nigeria vermoedelijk 2000 vrouwen en kinderen en bejaarden worden vermoord is het gewoon 1 enkel nieuwsberichtje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:32 schreef theguyver het volgende:
goedemiddag peeps![]()
lang geleden dat ik gister een hele dag nieuws heb lopen volgen, de laatste keer was dat met aanslagen in Oslo!
Klopt ook hoor, maar dit word hier breder uitgemeten aangezien het om een buurland gaat en misschien wel heeft tot Nederland.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
toch blijft het raar dat we dit heel de dag uitzenden maar als er in Nigeria vermoedelijk 2000 vrouwen en kinderen en bejaarden worden vermoord is het gewoon 1 enkel nieuwsberichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |